Polityczka: Wyksztalceni z miasta - gdziescie wy?

41. Data: 2006-12-05 12:36:01

Temat: Re: Polityczka: Wyksztalceni z miasta - gdziescie wy?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
news:45752b17$0$17960$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Ale tak w zasadzie, co cie obchodzi pijaństwo Kwaśniewskiego ? Czy jest on
> jakąś ważną osobą w twoim zyciu ?

Teraz mnie nie obchodzi, ale mnie obchodzilo jak byl prezydentem mojego
kraju.

Zreszta - pytam Tomli - jak mu sie podoba FASON Kwasniewskiego, jak go
ocenia.
Ale Tomla sie chyba wycofał.

Duch

42. Data: 2006-12-05 12:38:19

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Potraktuj więc pytanie o związki Ducha z pijanym Kwaśniewskim, jako
> zupełnie nowy rozdział tej dyskusji.

Potraktuj moje teksty na temat Kwasniewskiego jako pytanie do Tomli o to
czy mu TAKI fason Kwasniewskiego odpowiadał.
Skoro o fasonie politykow rozmawiamy.

Czy Tobie, polityk z takim fasonem jak Kwasniewski odpowiada?

Pozdrawiam,
Duch

43. Data: 2006-12-05 14:55:03

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]

> czy mu TAKI fason Kwasniewskiego odpowiadał.
> Skoro o fasonie politykow rozmawiamy.
>
> Czy Tobie, polityk z takim fasonem jak Kwasniewski odpowiada?

oczywiscie ze to ze sie schlal mi nie odpowiada , ale jak rozwaze plusy i
minusy, to zdecydowanie bardziej go wolalem, od wiecznie trzezwego kaczora,
ktory mlaszcze i wyglada jak 100 nieszczesc.

44. Data: 2006-12-05 14:59:33

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

a no i jeszcze jedno, bo odpowiadasz na posty ktore sa dosc latwe a dalej
nie odpisales na tego posta :

> Ale ostatnio grupa nazywana przez niektórych "wykszalconymi z miasta"
> jakby zniknela.
> Co jest panowie?! Tyle sie dzieje.... co tak cicho?

bo wyksztalceni z miasta wiedza ze grupa o psychologii jest o psychologii a
grupa o polityce jest o polityce.
Poza tym, poziom Twojej argumentacji w obliczu oczywistych faktow jak
mariaz z SO, faszystami z LPR , stek klamstw Jarka, odnosnie bycia premierem
, ciagle insynuacje, niszczenie autorytetow (Kuron) , jest tak obrzydliwe ze
juz nie ma o czym pisac, Jarek jest juz skreslony, pis nie ma zadnej
postaci, bulterier Kurski, Gosiewski-Wloszczowa , czy grabarz Cymanski to sa
figurki a nie postacie. Jarek strzelil sobie w glowe, juz go nic nie
uratuje, "kto z kim przystaje takim sie staje" . Dziwie sie np. ludziom ze
na Marionetkiewicza glosowalo 47% ludzi w Warszawie , ten czlowiek
wprowadzil wielokrotnego przestepce Lepera do rzadu, to jego parafka stoi
pod dokumentem dajacym mu range wicepremiera. DAL WLADZIE PRZESTEPCY.
Jesli dalej nie widzisz w jakim jestes bledzie to musisz byc naprawde
ograniczony... i nie pisz mi o platformie, ze Dosia/Bufetowa jest jeszcze
gorsza, bo oni przynajmniej potrafia zachowac twarz bedac oczywiscie takimi
samymi cwaniakami jak Jarek, ale przynajmniej maja fason. Jak mam do wyboru
Kwasa i Rosatiego , 2 komuchow , a Lecha i Fotyge, to wybacz, ale wole ten 1
zestaw, bo przynajmniej nie musze sie wstydzic.
EOT, idz sobie na pl.soc.polityka i tam szalej! A grupe o psychlogii zostaw
psychologom i nastolatkom z problemami milosnymi.

p.s. od czasu tego posta, okazalo sie ze syn cymanskiego jezdzil po pijaku a
łyzwinski to bohater seks afery... wierz dalej w swoich idoli.

45. Data: 2006-12-05 15:29:38

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomla" <t...@w...pl> wrote in message

No ja Cie przepraszam - niszczenie "autorytetu" Kuronia - Kuron
zatrudnił SBka Lesiaka (ktory niszczył opozycje za PRL)
do walki ze swoją konkurencją polityczną w latach 1993-1997.
Gdzie tu jakies niszczenie autorytetu?
To jest zwyczajna informacja, przy ktorej ten autorytet Kuronia wypada zle.
Maja cenzurowac tą informacje o Kuroniu?

----
Nagle zaczelo Ci przeszkadzac, ze to nie ta grupa?
Przeciez sam pisales posta "Do Ducha, post o obiektywizmie mediow"

Ok, nie musimy sie zgadzac, ale dlaczego jestes wybiórczy?
Sam piszesz na psychologii o polityce (ok), ale jak ja pisze - wtedy nie ta
grupa.
No co jest?

Pozdrawiam,
Duch

46. Data: 2006-12-05 17:16:16

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zle.
> Maja cenzurowac tą informacje o Kuroniu?

kaczory chcialy zrobic zamach stanu i odebrac demokratycznie wybranemu
prezydentowi wladze, czego dowodzi szfa lesiaka, dziwisz sie ze byli
inwigilowani? Myslisz ze teraz nie trwa inwigilacja od prawa do lewa? Jedyne
co to to ze kaczory wykorzystaly to na swoja korzysc.
Odniosles sie do kuronia, tam jest masa innych spraw ktore poruszylem,
czekam na reszte przemyslen!

47. Data: 2006-12-05 17:38:43

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla wrote:

> Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> kaczory chcialy zrobic zamach stanu i odebrac demokratycznie wybranemu
> prezydentowi wladze, czego dowodzi szfa lesiaka(...)

ROTFL
Jak tłumaczysz fakt, że tak jakoś dziwnie ucichło o tym - rzekomym
- zamachu stanu? Kaczory trzymają łapę na TVP i reszcie mediów?
Żaden TVN nie chce takiego smaczku przeciwko Kaczorom wykorzystać?
Skoro te Kaczory aż tak potężne, żeby takiej sensacji łeb
ukręcić, to w takim razie czemu im w innych sprawach tak sprawnie im
nie idzie - czemu nie wstrzymali emisji taśm Begerowej? A może w
TVNie same półgłówki siedzą, które nie rozumieją, że jest to
dynamit wysadzający Kachorów z siodła i po prostu pozwolili mu
odpłynąć w niepamięć? Wałek pierdolnął coś, co oczywiście
Wachowski od razu zaczął łagodzić, a Ty z naiwnością pijanego
dziecka we mgle ten kit łyknąłeś... Za dużo mniejsze przewinki
kariery polityków obracają się w kupkę gówna, ale Wałek jakoś
zaniechał i ujawnienia całej sprawy opinii publicznej wcześniej, i
postawienia Kaczek przed Trybunałem Stanu...

Pozdrawiam
NeG

48. Data: 2006-12-05 18:18:14

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
s.com...

[...]

co??? ja czytalem te akta i tak jest opisana metoda ich dzialania, to
wszystko

49. Data: 2006-12-05 20:59:20

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla napisał(a):
> [...]
> postawienia Kaczek przed Trybunałem Stanu...
>

> co??? ja czytalem te akta i tak jest opisana metoda ich dzialania, to

Hmmmm - jak na razie ja mam dość użerania się w kółko o polityce
z jednym oponentem, więc zamęczaj Ducha ;)

Pozdrawiam
NeG

PS. Dziwne te Kaczory - akurat za ich rządow ujawnili materiały
obciążające ich? No, ale nie takie intrygi świat widział.

PS 2. Można wiedzieć gdzie czytałes te akta? Gdzieś na sieci? - to
chętnie bym też skorzystał.

50. Data: 2006-12-05 21:30:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Teraz mnie nie obchodzi, ale mnie obchodzilo jak byl prezydentem mojego kraju.

Ten kraj jest również krajem wielu pijaków. A Kwaśniewski, zdaje się deklarował,
iż będzie prezydentem wszystkich.

> Zreszta - pytam Tomli - jak mu sie podoba FASON Kwasniewskiego, jak go ocenia.
> Ale Tomla sie chyba wycofał.

Ale co mnie Tomla obchodzi ? Z tobą rozmawiam.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Jak to leczyc
Prośba o pomoc