Polityczka: Wyksztalceni z miasta - gdziescie wy?

51. Data: 2006-12-05 22:07:57

Temat: Re: Polityczka: Wyksztalceni z miasta - gdziescie wy?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:el3phb$ma$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Potraktuj moje teksty na temat Kwasniewskiego jako pytanie do Tomli o to
> czy mu TAKI fason Kwasniewskiego odpowiadał.
> Skoro o fasonie politykow rozmawiamy.
>
> Czy Tobie, polityk z takim fasonem jak Kwasniewski odpowiada?

Polityk to osoba, która tworzy wizerunek własnej osoby w oczach odbiorców tak,
aby mogły własne poglady utożsamiać właśnie z owym politykiem - za tym
utożsamieniem idą konkretne i wymierne dobra dla polityka. Innymi słowy szanowny
Duchu, powiedz mi jaki fason powinien mieć polityk który ci odpowiada - a powiem
ci kto cie dyma.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

52. Data: 2006-12-06 09:08:53

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomla" <t...@w...pl> wrote in message

> kaczory chcialy zrobic zamach stanu i odebrac demokratycznie wybranemu
> prezydentowi wladze

Hehehe, a to dobre :)
Taki spisek był,
o ktorym Walesa sobie teraz nagle przypomniał.

Duch

53. Data: 2006-12-06 09:12:04

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ten kraj jest również krajem wielu pijaków. A Kwaśniewski, zdaje się
> deklarował, iż będzie prezydentem wszystkich.

Czyli jednak dobrze robił ze chłał?
Czy powinien również mordować i gwałcic, zeby
byc prezydentem morderców i gwalcicieli?
Czlowieku, co Ty gadasz!

Zreszta - do czego zmierzasz? Usprawiedliwiasz Kwacha?
Duch

54. Data: 2006-12-06 09:16:08

Od: "domestos" <s...@t...cham.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> dobra nawalil sie, ok niech bedzie.
> Powiedz mi tylko 1 rzecz, dlaczego jest to jedyny argument w calej
> dyskusji o kwachu. Jak ktos jest za pisem, to wkolko mowi tylko o tym ze
> kwach sie napil w Charkowie. Oslabia mnie to.

a to wszystko.... dekadę temu!

55. Data: 2006-12-06 09:26:06

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

domestos wrote:

> Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> a to wszystko.... dekadę temu!

To tym bardziej o metaczeniu mediów świadczy, że niesktóre smaczki
(jak właśnie to, że nawalił się samotnie już w samolocie, a nie
dopiero podczas 'braterskiej wizyty') wychodzą dopiero teraz.
Kiedyś słyszałem taką mniej więcej satyrkę na pakerów:
-) Jak możesz biec i iść - idź
-) Jak możesz iść i stać - stój
-) Jak możesz stać i siedzieć - siedź
-) Jak możesz siedzieć i leżeć - leż
-) A jak już leżysz, to najlepiej śpij.
Podobnie media zdawały się zachowywać w tej sprawie:
-) Jeśli możesz wyjawić i przemilczeć - przemilcz
-) Jeśli już musisz wyjawić, to wyjaw tak mało ile to tylko
możliwe i postaraj się, żeby wrażenie odniesione przez
publiczność było jak najbardziej dla obiektu wyjawienia przychylne.
Skoro już nie można temu zaprzeczyć, to chociaż osłabmy siłę
uderzenia...

Pozdrawiam
NeG

56. Data: 2006-12-06 10:29:41

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "tomla" <t...@w...pl> wrote in message

> Hehehe, a to dobre :)
> Taki spisek był,
> o ktorym Walesa sobie teraz nagle przypomniał.

przeciez to bylo w szafie lesiaka, a nie walesa sobie wymyslal.

57. Data: 2006-12-06 10:30:52

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> a to wszystko.... dekadę temu!

To tym bardziej o metaczeniu mediów świadczy, że niesktóre smaczki
(jak właśnie to, że nawalił się samotnie już w samolocie, a nie

siedzisz w anglii i mowisz o mataczeniu mediow w polsce, zlituj sie

58. Data: 2006-12-06 11:03:26

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla wrote:

> [...]
> (jak właśnie to, że nawalił się samotnie już w samolocie, a nie
>
> siedzisz w anglii i mowisz o mataczeniu mediow w polsce, zlituj sie

A co ma niby jedno do drugiego?
Specjalista od Greki, który nigdy w Grecji nie był jest na pewno
gorszym specem od Greki od byle turysty, który Grecję zaliczył?
Jest wręcz przeciwnie - główne źródło moich informacji o Polsce
to media. Będąc poza nie mam możliwości za bardzo 'wyczywać' co
'ludzie' mówią i myślą i chcąc niechcąc na informacje z drugiej
ręki muszę się zdawać.

Pozdrawiam
NeG

59. Data: 2006-12-06 12:19:16

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
s.com...

to media. Będąc poza nie mam możliwości za bardzo 'wyczywać' co
'ludzie' mówią i myślą i chcąc niechcąc na informacje z drugiej
ręki muszę się zdawać.

heeh, czyli jestes zdany tylko na media, nie masz kontaktu z rzeczywistoscia
, a jednak uwarzasz ze klamia i manipuluja, ciekawa sprawa, sam przeczysz
sobie.
Reasumujac, tresc watku, rozmowy z Toba Duchu, nie maja sensu , nie
odpowiadasz na posty i trwasz w zacietrzewieniu, nie poddajesz pod sad
najprostrzych faktow , przez co sila rzeczy "wyksztalciuchy" nie beda z Toba
rozmawiac, ciao :-P

60. Data: 2006-12-06 13:05:54

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla wrote:

> [...]
> najprostrzych faktow , przez co sila rzeczy "wyksztalciuchy" nie beda z Toba

Jak dla mnie pasi. Młócka z QBim na jakiś czas odebrała mi chęci
do politykowania - co za dużo, to nie zdrowo.

Pozdrawiam
NeG

Jak to leczyc
Prośba o pomoc