[Polityka, ale z psychologią] Serce roście!

1. Data: 2006-12-01 20:36:55

Temat: [Polityka, ale z psychologią] Serce roście!
Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/yy4sz4
Oszołomy górą! :D
Zobaczymy, czy Hania ukręci sprawie łeb, ale miejmy nadzieję, że
sprawa stanie się zbyt głośna, by dała radę. Cała Polska niech
podąża za swoją stolicą ;)

Pozdrowienia
NeG

2. Data: 2006-12-01 21:09:16

Temat: Re: [Polityka, ale z psychologią] Serce roście!
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:1...@8...googlegroup
s.com,
Od: elGuapo <e...@v...pl>
Było:
> [...]
> Zobaczymy, czy Hania ukręci sprawie łeb, ale miejmy nadzieję, że
> sprawa stanie się zbyt głośna, by dała radę. Cała Polska niech

Co ty, wypluj te słowa! Zamiast "ucinania dotacji" Warszawie Rząd powinien
wprowadzić licytację jako obowiązującą metodę sprzedaży, wtedy skończyły by
się napiwki Bufetowej! <LOL>

http://www.popieramjow.pl/jow.php

3. Data: 2006-12-01 21:18:05

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:ekq5rp$ef7$...@n...news.tpi.pl,
Od: Sławek SWP <s...@w...pl>
Było:
> W: News:1...@8...googlegroup
s.com,
> [...]
> powinien wprowadzić licytację jako obowiązującą metodę sprzedaży,
> wtedy skończyły by się napiwki Bufetowej! <LOL>

Miało być:
...obowiązującą metodę sprzedaży wszystkiego,

http://www.popieramjow.pl/jow.php

4. Data: 2006-12-02 14:56:34

Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Nie da rady człowieku i to nie realne dopóki czerwona choroba nie zostanie
raz na zawsze zwalczona !!
Zauważ że z takiej licytacji zarabia miasto ...a nie burmistrz, starym
sposobem zawsze dostanie coś w kieszeń bo przetargi są nie jawne.
Zobacz że normalnie ludzie kupują na allegro licytując a nie szemrając
interesy bo ZAWSZE SPRZEDAJĄCY MA W TYM INTERES ŻEBY BITO SIĘ O JEGO TOWAR
chyba że sprzedaje coś nie swojego. Wszyscy o tym wiedzą tylko udają głupców
przez co tak naprawdę głupców robią z nas. Zauważ jak ceny wszystkiego
poszły by w górę gdyby tak np. wszystko licytować na czymś podobnym do
allegro gdzie dostęp ma każdy na świecie nie tylko w Warszawie. Gdyby tak
wszystko sprzedawać od początku 1989, dzisiaj nasze darmowe autostrady były
by o 100 x lepsze niż wszystkie autobamy i highwaye razem wzięte. To co
teraz zostało z dawnego majątku to tylko pikuś. A co do Hanki: jeżeli
faktycznie jest liberałem powinna wszystko sprzedawać w ten sposób, ale
jeżeli jest z lewicującego odłamu wróci do starych metod.

5. Data: 2006-12-02 16:09:29

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zobaczymy, czy Hania ukręci sprawie łeb, ale miejmy nadzieję, że
> sprawa stanie się zbyt głośna, by dała radę. Cała Polska niech

jak na razie to smierdzaca kupe zostawil kazik, poczytaj sobie o "tanim
panstwie" realizowanym przez niego w wwa i co zrobil dla zdobycia wyborcow
za nasze pieniazki ofkoz ;)
Tylko nie pisz ze to zydowska gazeta prosze!! ;)
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3765910.htm

6. Data: 2006-12-04 09:45:28

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla wrote:

> [...]
> za nasze pieniazki ofkoz ;)
> Tylko nie pisz ze to zydowska gazeta prosze!! ;)

Sam tego chciałeś filodemokratyczny Grzegorzu Dyndało ;P

Pozdrawiam
NeG

7. Data: 2006-12-04 15:29:57

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3765910.htm

>Sam tego chciałeś filodemokratyczny Grzegorzu Dyndało ;P

wytlumacz prosze, czego chcialem, chcialem tego zeby kazik na potrzeby
swojej kampanii pozostawil ludzi na etatach ktorzy powinni stracic prace?
Oswiec maluczkiego, prosze!

8. Data: 2006-12-05 09:12:27

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla wrote:

> wytlumacz prosze, czego chcialem, chcialem tego zeby kazik na potrzeby
> swojej kampanii pozostawil ludzi na etatach ktorzy powinni stracic prace?
> Oswiec maluczkiego, prosze!

Już Karol Marks powiedział, że żeby zatryumfował socjalizm
wystarczy wprowadzić demokrację. Demokracja to schlebianie
motłochowi - to warunek sine qua non uprawiania polityki w demokracji,
toteż politycy motywowani instynktem samozachowawczym tłumowi
starają się przypochlebiać, a że nie swoje rozdają, to przychodzi
im to bez większych problemów.

Pozdrawiam
NeG

9. Data: 2006-12-05 14:52:49

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

>Już Karol Marks powiedział, że żeby zatryumfował socjalizm
>wystarczy wprowadzić demokrację. Demokracja to schlebianie

jest lepszy ustroj? Slucham?
Demokracja jest OK, jesli spoleczenstwo to nie banda debili, przekupna za
puste hasla(3 miliony mieszkan, drogi)

http://biznes.onet.pl/0,1445056,wiadomosci.html

10. Data: 2006-12-05 15:17:08

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla wrote:

> [...]
>
> jest lepszy ustroj? Slucham?
> Demokracja jest OK, jesli spoleczenstwo to nie banda debili, przekupna za

Wiesz - społeczeństwo składające się z samych aniołków, to i w
komunizmie by sobie doskonale i szczęśliwie żyło, ale niestety
ludzie nie są aniołami, tylko luźmi.
Bardzo dobrze, że zauważasz, że demokracja jest OK, JEŚLI ...
Ja po 'jeśli' umieszczam inny warunek, niż Ty. W takim np. USA
zwierzchnia nad 'demokracją' jest konstytuacja, która stanowi pewne
ramy dla kształtu państwa. Konstytuacja ogranicza demokrację i za
taką demokracją ja się opowiadam - za demokracją nietotalną, np.
demokracją 'odspawaną' od gospodarki. Państwo nie powinno się
działalnością gospodarczą wogóle zajmować, bo jeśli się
zajmuje, to w nieunikniony sposób staje się graczem uprzywilejowanym
w gospodarczej grze (bo ma moc ustanawiać jej reguły).
Tak więc demokracja OK, ale nie totalna, tylko ograniczona
konstytucją, niestety lewactwo w europce w ramach demokracji
otworzyło roszczeniową puszkę pandory i eurokracja grawituje zgodnie
z kierunkiem określonym przez Marksa ... niestety.

Pozdrawiam
NeG

Zarabiaj wiecej badz soba
perfekcjonizm
Polityczka: Wyksztalceni z miasta - gdziescie wy?
Jak to leczyc
Prośba o pomoc