Półkolonie PYTANIE - o zawody

1. Data: 2003-07-21 17:16:40

Temat: Półkolonie PYTANIE - o zawody
Od: <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

być może, ktoś z userów zna jakieś FAJNE, wesołe zabawy integracyjne, zawody
sportowe lub chociażby linki - byłoby fajnie, baardzo bym prosił. Mamy
pomysły, ale może znajdą się lepsze - olimpiade chcemy rov\bić we czwartwek
i piątek. - mielibyście cząsteczkę w udziale, dla ponad 50 dzieciaków, które
egzystyują w bardzo szarej rzeczywistości.
dzięki bardzo!

1. Data: 2003-07-22 10:49:41

Temat: Re: Półkolonie PYTANIE - o zawody
Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-21 <j...@o...pl> napisał(a)

> [...]
> rov\bić we czwartwek i piątek. - mielibyście cząsteczkę w udziale,
> dla ponad 50 dzieciaków, które egzystyują w bardzo szarej

Jacek tego jest od groma... zobacz do opisu zlotu Grega tam jest jedna,
jest jeszcze tramwaj.
To sie staje jak w tramwaju/autobusie i jeden dzieciak ma sie
przedostac na drugi koniec a reszta jak to ludziska przeszkadzaja.
Mozesz zobaczyc jak dany dzieciak reaguje w takiej sytuacji ;)
Tratwa ratunkowa.
To jest integracyjne. Bierzesz sobie karti a4 rozkladasz tratwe
dzieciaki wlaza na to i opowiedasz jak to plyna i ze rekiny sa, a co
kilka minut zabierasz kartke/ze niby sie tratwa sie rozpada/ a reszta
ma ratowac delikwenta.
Zagraj jak sie czujesz.
Kazdy wybiera sobie instrument i gra jak sie czuje ;)

Na koniec mozesz je rozluznic. No wiesz na podloge na plecy rozluzniay
sie opowiedasz o spacerze po plazy np. ze jest cicho szum morza cieply
piasek i zachod slonka.. a na koniec maja sobie cos z danego miejsca
zabrac i sobie o tej rzeczy przypominac jak sie bede denerwowac.

Jacek idz do biblioteki jest taka ksiazka w pomaranczowej okladce z GWP
zabawy w terapii czy cus.

Pozdrawiam.

--
Paweł Zioło (zielsko)

www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-07-22 11:08:15

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-22 zielsko napisał(a)

> [...]
> ma ratowac delikwenta.

> Jacek idz do biblioteki jest taka ksiazka w pomaranczowej okladce z

O znalazlem.
Heidi Kaduson, Charles Schaefer : Zabawy w psychoterapii, wydanie
pierwsze, GWP. Gdansk 2002.
Dobra ksiazka. Przyda Ci sie wiec moze warto kupic ?
Milej pracy Jacku.

1. Data: 2003-07-23 05:38:40

Od: "Jac.B." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> napisał w
wiadomości news:bfj5uq$5i6$1@atlantis.news.tpi.pl...

dzieki wielkie - aleBIBLIOTEKI odpadaja z powodu prostego -
nie ma kiedy teraz, a towarzystwa nie zostawię, jest tego za
duzo! - a wczorajszy wypad potwierdził, że oczy trzeba miec
wszędzie - zaczęły cholery rozvierać dekorację z ZEMSTY , i
scenografie na najblizsze walki rycerskie na zamku, na
szczescie, jeszcze cos zostało ::)

oczywista na gwałt nie szukam czegokolwiek, ale moze cos dla
urozmaicenia, z pewnością jest ktos, kto moze w sprawach
zawodow sie lepiej zna.
Niestety nie znam adresu strony Grega

> Milej pracy Jacku.

jest miła, bo sam sie w to od marca intensywnie pakowałem,
no a to jest zbieramy wszyscy żniwa - nie ma nawet czasu
filozofować, tylko robić program na full bo szkofda czasu,
mysle ze bedzie ok, tzn. musi byc

Ps. Jako ciekawostke podam, ze wczoraj bylismy tez w
sanktuarium wykutym w skale, byliśmy na tyle zmeczeni, że
nie zauważyliśmy, że sobie Chopaczki wyciągnęły karty i
zaczeli ciupać - na szczęęście nikt nie poczuł się urażony.

Ja miałem też niezłą wpadkę - czytając dzieciom program,
czytam: czwartek będzie całym dniem z Wódką - tak sobie
nabazgrałem, oczywiście śmiechu i komentarzy było sporo,
dopiero później wyjaśniłem, że będzie to dzień z Panią Zofią
Wódką (jakaś tam mistrzyni w ping-ponga) - i stąd to Z.
zrobiło mi się z no i wyszło z wódką!
Kolejny numer, jedna z wychowawczyń, krzyczała zejdzcie na
prawo (bo samochód jechał, no ale mysmy juz tego nie
słyszeli) no i poszlismy w przeciwną stronę czyli w prawo,
póxniej nas musieli gonić.

Dzisiaj spotkanko z policjantem, po południu zabawy z
psychologiem, pogoda jakaś taka wredna, więc lepiej
siedzieć!
Narazie, lece, bo za 15 minut mam autobus!

1. Data: 2003-07-23 08:31:01

Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-23 Jac.B. napisał(a)

> [...]
>
> oczywista na gwałt nie szukam czegokolwiek, ale moze cos dla
> urozmaicenia, z pewnością jest ktos, kto moze w sprawach
(...)

Nie strony post Grega kapecke wyzej jest :)

A przypomnialo mi sie cosik jeszcze....
Potrzebne Ci sa trzy dni i jakis sponsor:(
Gra nazywa sie zeglarze/albo piraci ;)

robisz kilka druzyn. Zadajesz im jakies pytanie dotyczace zeglarstwa
np. jak wyglada zeglarz;) i ekipy z opiekunem ida w miasto.... maja za
zadanie nazbierac jak najwiecej wypowiedzi na zadane pytanie. Co dzien
inne pytania. Dorzucasz jakies sprawnosciowki co Ci tam do lba
przyjdzie.... ;) za kazde zadanie cala(!) grupa dostaje kawalek mapy
skarbow. I na koniec trzeciego dnia ida na poszukiwania cala(!)
banda.... bo kazda grupa pracuje na sukces calosci :)

Pozdrowka. Dla dzieciakow tez. Ja sie kiedys wnerwilem na moja grupe
chlopakow i im 5 godzinny survival zrobilem w "dzikim parku" no wiesz
szybki marsz z zapamietywaniem zwierzat i roslin. Komary, kleszcze,
duszno, pokrzywy, maliny a tym drabom sie to podobalo ;)))

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

"-Prowdy nima!"
"-Hej, dziywce, nie zawse sukoj prowdy. Sukoj przjociela!"
Wanda Czubernatowa, ks. Jozef Tischner

1. Data: 2003-07-23 15:45:33

Od: "Jac.B." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> napisał w
wiadomości news:bflh45$cll$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie strony post Grega kapecke wyzej jest :)

Jam już jest, oczywista, patrząc na mnie teraz, można
powiedzieć że wyglądam jak zdjęty z krzyża, ale nic to!
No cholera nic nie widze!

> A przypomnialo mi sie cosik jeszcze....
> Potrzebne Ci sa trzy dni i jakis sponsor:(
> Gra nazywa sie zeglarze/albo piraci ;)

Co do sponsora :) cała ta impreza opiera się wyłącznie na
uprzednio załatwianym sponsoringu, i dobrze napisanym
programie .....

Zrobi się! - cholery, wyjhątkowo chętne są do wszystkiego -
ni często to się zdarza, przynajmniej mnie - jak narazie to
tylko 3 osoby palą, przy takim rozruchu i towarzystwie,
uważam, że mało!

> [...]
kleszcze,
> duszno, pokrzywy, maliny a tym drabom sie to podobalo ;)))

też się "wnerwiam", no ale przecież sam sobie tego piwa
naparzyłem, a po za tym, moim psim obowiązkiem, jest
zaspokoić potrzebę bvezpieczenstwa tych ludzi, dać im luz.
Co za przyjemność, jeśli ja (czy my, bop jest nas 3
wychowawców) będziemy się denerwować i stresować o byle co.
To specyficzny świat, i specyficzna młodzież - uchyleniem
rąbka nieba dlA NICH jest powiedzenie - cieszę się, że
dzisiaj znowu jesteś!

Zabrzmi yto super egoistycznie, ale niech tam - przyjemne
jest, jeśli reszta wychowawców siedzi sama, a na mnie się
wieszają, aż się przewracam - męczące, egoistyczne, ale co
mi tam (stąd może to zmęczenie). - Może to dlatego, że
zachowuję pewien dystans - jakiś tam, ale nie taki, który
odpycha - to dystans na zasadzie, chcesz to prazyjdz - ja do
ciebie nie przyjde, ale jesli przyjedziesz, nie bedziesz
odrzucony - a tak po chłopsku, to pewne doświadczenie, no i
chyba niestety rutyna????

Rozumiem pewne sprawy, ale wszelkie swoje problemy WSZYSTKIE
zostawiam w domu i jadę tam cały się poświęcić, przecież o
to chodzi, no nie?
Dzisiaj wielkim zaskoczeniem dla nich było, że za wczorajsze
rysunki wszyscy dostali nagrodę - no dostali, bo ja nie mam
prawa oceniać czyichś marzeń i fantazji!
Jutro dzień olimpijski, w piątek cd, a po południu wypad do
muzeum dinozaurów, a w sobote zaproszonkio od strrażaków na
pokaz gaśniczy, ognisko - no! bedzie chyba atrakcja, bo
przejadzaka samochodem strazackim, uzycie sprzetu itd to nie
lada gratka - to wszystko sponsoruje straż ochotnicza! - jak
byłem mały to sam oczywiście chciałem zostać strażakiem! - a
w ostatecznoći górnikiem.... i dobrze, że nim nie jestem!
w kazdym razie, ja się cieszę, może to mała grupka, dzisiaj
już ponad 50-tkę, ale zawsze coś, taki charakter - co roku
sobie obiecuję, że już nigdy więcej - czy to nałóg?
narazie - jutro nowy dzień - i tym tylko teraz źyję, a lenia
też mam w dupie, bo dziennik powinienem robić, zrobię jutro
:)

1. Data: 2003-07-23 15:52:07

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jac.B."

A co Ty tam takiego fajnego robisz?

Bo ja tu. siedze na tyłku i gadam z robalami :-))

ett
zazdrośnik

1. Data: 2003-07-23 16:23:45

Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-23 Jac.B. napisał(a)

> [...]
>

> Jam już jest, oczywista, patrząc na mnie teraz, można
> powiedzieć że wyglądam jak zdjęty z krzyża, ale nic to!
(ciach)

To Ci opowiem.

Siada sie jeden za drugim. I dluzszy wezyk tym wieksza zabawa. Bo to
gluchy telefon dla niemowy ;)
Rysujesz/piszesz cos i idziesz do ostatniego w rzadku on zapamietuje i
rysuje/pisze nastepnemu na plecach.
I tak do pierwszego w rzedzie. Pierwszy ma za zadanie narysowac efekt
koncowy. Porownojesz z pierwotnym wzorem i przewracasz sie ze smiechu
;))))

> [...]
> To specyficzny świat, i specyficzna młodzież - uchyleniem
> rąbka nieba dlA NICH jest powiedzenie - cieszę się, że

Pamietam jeszcze. Ale po 2-3 latach masz prawo dostac czasem cholery.
Ale racja. Opiekun tam jest dla nich.

> [...]
> ciebie nie przyjde, ale jesli przyjedziesz, nie bedziesz
> odrzucony - a tak po chłopsku, to pewne doświadczenie, no i

Pamietam. Bylem jedynym facetem. Opiekunki urzadzily sobie getto w
kuchni.
A po mnie dzieciaki lazily.
-Panie Pawle samolot.
-Niech pan nas popodnosi.
I takie tam.... szachy.
Opiekunki na odrabianie lekcji wypelzaly.

20 kilo w pracy stracilem :)
Przychodzilem dla nich. Choc tak po prawdzie dla siebie tez. Pomaganie
innym to najbardziej egoistyczne zajecie na swiecie :)

Ale zorientowalem sie ze nie moge sam siedziec z dzieciakami. Ze do
getta nie pasuje.
Odszedlem.
Z ochronki zrobilo sie cialo sformalizowane.

> Rozumiem pewne sprawy, ale wszelkie swoje problemy WSZYSTKIE
> zostawiam w domu i jadę tam cały się poświęcić, przecież o
> to chodzi, no nie?

Racja. Nie da sie pracowac z dzieciakami majac w glowie wlasne
zmartwienia.
Tam sa Tylko one. W domu problemy wlasne. W pracy problemy innych.
Ale nie zabieraj do domu problemow innych. Przezra Cie i spala :(

Trzymaj sie.
Pawel.

1. Data: 2003-07-23 17:04:51

Od: "Jac.B." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bfmarr$2sv$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Jac.B."
>
> A co Ty tam takiego fajnego robisz?

dużo fajnych rzeczy - rozruchuję kości po zimie, odwiedzam
po raz setny Zameki, skałki, jaskinie itd...

karmię
daję ciepełko
opowiadam bajki
kopię piłkę
huśtam na karuzeli
obwijam potrzaskane nogi (których dzisiaj było 4 - obdarte)
wracam z nimi do domów
pilnuuję, aby nie wyskakiwały przez okno
aby paliły w miejscach bezpiecznych

słucham
słucham
słucham... próbuję przetrawić, a jak nie przetrawię, to
nawet łezkę uronię!

> Bo ja tu. siedze na tyłku i gadam z robalami :-))

> ett
> zazdrośnik

wiem! - też bym tak chciał, ale jestem cholerykiem, i
strasznym narwańcem - chcę zaraz i już! a na dodatek
zodiakalny lew w ascendencie lwa - tragedia, na kółkach!

1. Data: 2003-07-23 17:09:21

Od: "Jac.B." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> napisał w
wiadomości news:bfmcqc$fqd$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To Ci opowiem.

to ja też ci powiem, i zrobie to szybko, bo za chwilę się
kompletnie odmyślę! - Dziękuję

> 20 kilo w pracy stracilem :)

O nIE - gdybym stracił 20 kg to już nie byłoby mnie
widać!!!!! :))) Tłuszczu zbyt wiele Bozia mi nuie dała! - no
i dobrze, przynajmniej się nie zacieram i nie męczę!

Półkolonie start
Podróże kształcą
reakcja
przebaczyć 77 razy?