Re: Polska potęgą technologiczną

Data: 2018-06-03 00:33:22
Temat: Re: Polska potęgą technologiczną
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

W dniu 2018-06-02 o 17:06, Kviat pisze:

> Może kupowało tam reklamy, bo ludzie to czytali?
> I to było zwyczajnie racjonalne.

Nie państwo, tylko banda wieśniaków (bez urazy dla mieszkańców wsi)
będąca wówczas przy władzy (mentalnie twoi koledzy). Poczytność GW
oczywiście miała wielkie znaczenie, ale nie w sensie że reklama dotrze
do dużej liczby odbiorców. To było sponsorowanie przychylnych im mediów
mających spory target.

> Do reklam to dokładają teraz, bo to kasa wyrzucona w błoto. Nikt tych
> religianckich i pełnych zakłamania szmatławców nie chce czytać. Nawet
> Tvpis nikt nie chce oglądać. To się nazywa dokładanie.

Ale ja ci wierzę, mnie nie musisz przekonywać - jesteś taki mega
przekonujący w swoim zacietrzewieniu :) Ale zaraz, w tych mediach o
których tak brzydko się wyrażasz ... tak, tam są komercyjne reklamy -
gdyby tylko ci idioci, którzy te reklamy zamieszczają wiedzieli, że nikt
tego nie czyta ani nie ogląda ...

> Bredzisz. Nikt nie zmuszał.

Prawdę powiadasz, nikt nie zmuszał, tu działał o wiele prostszy
mechanizm. Tam gdzie samorządy były w rękach swoich (znaczy twoich -
wybacz - nie wiem jak sobie zgrabniej poradzić z tym dualizmem) szło to
z automatu, ewentualnie po delikatnej sugestii.

> Za to teraz zakazują. Religianci sami nie potrafią stworzyć nic
> sensownego, to atakują zakazami. Gdyby ludzie chcieli czytać
> religianckie pisemka albo oglądać tvpis, to nie trzeba by sztucznie ich
> pompować poprzez reklamy. Same by się utrzymały, tak jak wspomniana
> przez ciebie GW.

Srutututu kłębek drutu. GW balansuje na granicy opłacalności i jest
utrzymywana ze względu na utrwaloną markę z nadzieją że po kolejnych
wyborach "dotacje" wrócą. Na portal gazeta.pl od dawna teksty piszą
praktykanci w ramach wolontariatu.

> Rzeczywiście. To bardzo dziwne, że poczytna gazeta zarabia na reklamach.
> A przecież powinny zarabiać tylko te religianckie, z certyfikatem
> poziomu patriotyczności wystawionym osobiście przez prezesa.

Podał ci konkretne dane, a ty pierdolisz coś o jakichś certyfikatach
prezesa i religiach w ripoście. Stoczyłeś się - twoje ideologie źle ci
służą :)

> I co stoi na przeszkodzie żeby religianci również stworzyli gazetę,
> którą ludzie chcą czytać?
> Mogę ci wytłumaczyć co stoi na przeszkodzie: bzdury i kłamstwa, które
> tam wypisują. Tylko najtwardszy elektorat pislamski to łyka, a to nie
> jest atrakcyjna grupa dla reklamodawców. Musi państwo reklamy wykupywać
> w trybie nakazowym, bo w warunkach normalnej konkurencji nie mieliby szans.

To teraz wytłumacz w jaki sposób w sensie biznesowym "twardy elektorat
pislamski" nie jest atrakcyjną grupą dla reklamodawców. Sugeruję żebyś w
trakcie tych rozmyślań miał rolkę papieru toaletowego w zasięgu ręki,
może ci się przydać.

> A skąd ci się uroiło, że chcę żeby było jak dawniej?

Nie wiem skąd jemu. Ja widzę to tak, że plujesz jak oszalały na obecnych
włodarzy, jeśli chodzi o poprzednich - każdy atak na nich próbujesz
odpierać nie bezpośrednio, ale poprzez niby obronę idei jakie
reprezentowali. Wyraziłem się jasno? Czego znowu nie zrozumiałeś :)

> Ale zajechało ikselką...

Przyjmij wreszcie do wiadomości, że ona cię zlewa. Zachowujesz się jak
dres wyzywający od kurew panienkę która mu nie chciała dać.

Dębska