Re: Polska w oczach normalnych ludzi.

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Polska w oczach normalnych ludzi.
Date: Thu, 10 Aug 2017 06:27:20 -0500

"Kviat" wrote in message news:598b0abd$0$660$65785112@news.neostrada.pl...
> Bzdura. Nie zostały oddane.
> Nikt nie chciał kupować państwowych zdewastowanych zakładów z przestarzałą
> technologią zarządzanych przez niekompetentnych ludzi z nominacji
> partyjnej. Każdy towar jest wart tyle, ile ktoś jest gotowy za niego
> zapłacić. Dotyczy to także pokomunistycznych "przedsiębiorstw".
> Przedsiębiorczy Polacy też nie chcieli tego kupować, nie wspominając o
> braku kompetentnych ludzi, którzy byliby w stanie to unowocześnić i
> doprowadzić do stanu konkurencyjności.

No niestety - i nie jest to oczywiście dobre dla Polski, że jej
przedsiębiorstwa oddane zostały w obce ręce czy też ogłosiły
upadłość, ale to jak mówisz nie wina tych ostatnich co sprzedali.

> To samo pislam robi dzisiaj. Wstawia po kluczu partyjnym niekompetentnych
> ludzi do spółek skarbu państwa i za chwilę też
> będziesz płakał, że "prawdziwa polska gospodarka zgnojona została".

To samo będzie za parę lat, niestety.

> Już spółki doją na potęgę:
> http://biznes.trojmiasto.pl/Grupa-Lotos-ma-wlasnego-
duszpasterza-Mianowal-go-arcybiskup-n110480.html
> Boski prąd:
> http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,213
30989,prezes-energi-zawierzyli-spolke-opatrznosci-bo
zej.html

> "Chcieliśmy zapytać Energę m.in. o to, jakie były koszty organizacji
> uroczystości. Do tej pory Energa nie odpowiedziała na nasze pytania."
>
> "wolałbym żeby menedżerowie zamiast odwoływać się sił wyższych wykonywali
> swoje obowiązki w oparciu o racjonalne narzędzia - ocenia Tadeusz
> Aziewicz, poseł PO z Komisji do Spraw Energii i Skarbu Państwa. - Z całym
> szacunkiem do inicjatywy, ale przeczuwam - patrząc na słabnące wyniki
> Energi i wzrost zadłużenia - że opatrzność może nie wystarczyć. Należałoby
> zadbać o dobór kadr pod względem merytorycznym i podejmować decyzje, które
> [...]

O ja pie... Ciekawe kiedy na Katedrze na Wawelu będą powiewały
flagi Coca-Coli albo McDonalds... Pewnie już niedługo.

> Gdyński poseł Nowoczesnej Grzegorz Furgo: - Gdyby to nie było takie
> straszne, to byłoby nawet śmieszne - ocenia. - To świadczy o poziomie
> obecnych władz i o ogromnych wpływach Kościoła na zarządzanie w państwem.
> Na tego typu gesty trzeba patrzeć w kategoriach politycznych jako spłatę
> rachunku za poparcie w wyborach i przygotowanie do wyborów samorządowych -
> dodaje poseł Furgo."

Dokładnie.... I trzeba też zapytać ile pieniążków z prywatnej firmy
poszło "na kościół" w formie okupu za poparcie z ambony...

> Nie moja wina, że masz jakiegoś zachodniego pana i że jesteś niewolnikiem.
> Ja nie mam i nie jestem niewolnikiem.
> Na tym polega demokracja, że każdy może robić to co lubi.

Nie, demokracja polega na tym, że większość decyduje co mają wszyscy.
Jak większość zadecyduje że nie każdy może robić co lubi to nie będziemy
robić co lubimy.

> Ale jak pislamistom potrzebne są głosy emigrantów, to raczej nie płaczą.

Wtedy nawet do Chicago przyjeżdzają, w Centrum Kopernika spotkania
urządzają... :-))) Do tyłków włażą wtedy bez mydła. Jak potrzebują...