Re: Polska w oczach normalnych ludzi.

Data: 2017-08-10 22:22:26
Temat: Re: Polska w oczach normalnych ludzi.
Od: Kviat

W dniu 2017-08-10 o 19:16, XL pisze:

> Będzie ciekawiej, kiedy to kibole stracą cierpliwość.

I co zrobią? Rozpierdolą pół miasta? Wtedy będziesz szczęśliwa, tak?
Będziesz wyć ze szczęścia gdy przestępcy rozpierdalają własne, Polskie
miasto? Patriotko od siedmiu boleści...
Tak tęsknisz za komuną, że aż w majty sikasz na samą myśl o kibolach z
bejsbolami?

Wydaje ci się, że w policji to same debile pracują i będą się biernie
przyglądać? Gwarantuję ci, że jak dojdzie do konfrontacji to normalni
będą mieli w dupie rozkazy Błaszczaka, bo policja ma _obowiązek_ odmówić
rozkazów wydawanych przez idiotów. Zgadnij co w normalnym państwie grozi
policjantowi, który _nie_odmówi_ rozkazu napierdalania swoich obywateli
i chronienia przestępców? Zgadnij dlaczego wprowadzono takie przepisy?
Gwarantuję ci, że nie każdy policjant marzy o przekwalifikowaniu się na
kibola z pałą w ręce, bo doskonale wiedzą, że pislam się prędzej czy
później skończy. A ludzie długo pamiętają pały na własnych plecach.

http://natemat.pl/212923,policjancie-masz-obowiazek-
odmowic-wykonania-rozkazu-ludzie-znowu-gromadza-sie-
pod-sejmem

Oprócz pierdla w normalnym kraju, grozić im będzie życie na głodowej
emeryturze jak już z tego pierdla wyjdą. A wy macie wyjątkowy talent do
wkurwiania ludzi. Przy okazji obcinania emerytur UBekom, emerytury
obcięliście też normalnym funkcjonariuszom i pracownikom, którzy z
UBecją nie mieli nic wspólnego. Ich dzieci to często dzisiejsi
policjanci (tak, nie tylko dzieci prawników idą w ślady rodziców), oni
nie są ślepi i też są na was wkurwieni.
Więc nie licz za bardzo na swoich kiboli i faszystowskich przyjaciół, bo
ta garstka nakoksowanych kryptogejowskich frustratów jedyne co będzie
mogła zrobić, to poprzewracać kilka śmietników, pohejlować i po raz
tysięczny zapewnić, jacy to oni są heteroseksualni.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr