"Polski haft ludowy"- gdzie?

1. Data: 2003-09-19 21:06:51

Temat: "Polski haft ludowy"- gdzie?
Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widział ktoś tę książkę (autorstwa Jadwigi Turskiej). W księgarni wysyłkowej
widnieje wprawdzie, lecz ciągle nie mają jej w magazynie.
A marzy mi się od dawna.

--
Gratka

1. Data: 2003-09-20 17:10:33

Temat: Re: "Polski haft ludowy"- gdzie?
Od: "MOnika" <m...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Widział ktoś tę książkę (autorstwa Jadwigi Turskiej). W księgarni wysyłkowej
> widnieje wprawdzie, lecz ciągle nie mają jej w magazynie.
> [...]

Kiedyś była do kupienia w KOKARDCE - za jedyne 75 zł (366 stron).
Teraz chyba jej nie dorwiesz tak łatwo, ja od 2 lat conajmniej szukam wszędzie
książki Melindy Coss pt. HAFTOWANIE wyd. DIOGENES z roku 1998, która się
wysprzedała w księgarniach i potem już nie dodrukowali, niestety. Jakby ktoś
cos wiedział na temat tej książki chętnie bym odkupiła.

Życzę pomyślnych poszukiwań.
Pozdrawiam Monika

1. Data: 2003-09-20 18:06:45

Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniu, a daj namiary na tę księgarnię - nien widziałam i nie słyszałam o takiej
pozycji... a może znam ją tylko nie kojarzę?
pozdr
annaweronika
P. s. Jak tam skaner? Mój na razie w niebycie...

1. Data: 2003-09-20 20:24:29

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aniu, a daj namiary na tę księgarnię - nien widziałam i nie słyszałam o
takiej
> pozycji... a może znam ją tylko nie kojarzę?

Cześć!
Ta książka jest tu:
http://wysylkowa.pl/ks276419.html

> pozdr
> annaweronika
> P. s. Jak tam skaner? Mój na razie w niebycie...
Hm, to całkiem jak mój :-( Za bardzo się rozpędziłam z wydatkami we
wrześniu, ale do październikowej wypłaty coraz bliżej :o)

Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Chleb, którym się dzielisz, lepiej smakuje" P.Bosmans
http://www.maitri.gdansk.opoka.org.pl/

1. Data: 2003-09-20 20:28:23

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze mi się przypomniało, że wczoraj w tv w migawce z targów książki
widziałam taki sam tytuł (ale nie zauważyłam autora) na którymś stoisku ,
jednak okładka była jakaś inna. Był ktoś na tych targach?

1. Data: 2003-09-20 20:49:22

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta książka jest tu:
> http://wysylkowa.pl/ks276419.html

Ale z dopiskiem: "Niestety, brak książki w magazynie."

Jola z ciemnego Białegostoku (bo już nocka :))
___________
[Jeśli chcesz do mnie napisać wyrzuć _USUN_TO_ z mojego adresu]

1. Data: 2003-09-22 11:27:53

Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak, kojarzę. Przegladałam ją parę lat temu w empiku. Wtedy nie zrobiła na
mnie wrazenia (przynajmniej nie za tą cenę...). Moje główne rozczarowanie: nie
było zdjęc haftów tylko rysunki, kolorowe. ale nie na tyle wyraxne, zeby mpgły
posłużyc za wzory. Chociaż moze teraz bym spojrzała na to łaskawszym okiem.
Hm... Spróbuje poszukac w muzeach
pozdr
annaweronika

P. S. aniu - Gratko - mam dla Ciebie dobre wieści jeśli chodzi o hafty z
Zienmii Lubuskiej. Nakłądem polskiego Tow. ludoznawczego wychodza co parę lat
zeszyty Polskie atlas Strojów Ludowych. Jeden z zeszytów jes poswiecony Ziemii
Lubuskiej właśnie. Coś takiego powinni miec na pewno w zbiorach, w muzeum
regionalnym albo etnograficznym... Jak sprawdzę kiedy to wyszło dam Ci znać.
całuski!

Jeszcze raz a propos wirusa
[OT]
Tabela kolorów - African woman
OT: mozliwosc wystawienia (moze sprzedazy) swoich prac
TO TEN ROBAL ?!