Polskie leki w aptekach

61. Data: 2001-10-13 14:08:47

Temat: Re: Polskie leki w aptekach
Od: "Piotr Solarz" <P...@I...COM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9phi3j$jd7$1@news.tpi.pl...
:
: i wszyscy musza pamietac ze jezeli lekow nie produkuje polski producent w
: Polsce to jakis Polak nie ma pracy
: ten Polak nie ma tez pieniedzy zeby leki kupic........
: traci producent traci aptekarz, pacjent itp..

A jak to jest? Słyszałem, że w większości takich firm nie produkuje się, a
tylko konfekcjonuje. Podobnie jak np. z serami Turek, które powstają we
Francji, a w Polsce tylko ludzie jak świstaki zawijają je w sreberka. potem
są tylko sprzedawane jako prawdziwie polskie sery. Ah ta udana prywatyzacja
i inwestorzy strategiczni.

Piotrek

62. Data: 2001-10-15 09:19:25

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Solarz <P...@I...COM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qc7a2$mu9$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
potem
> są tylko sprzedawane jako prawdziwie polskie sery. Ah ta udana

z tych firm ktore podawalem wczesniej wszystkie tez produkuja.....
--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

63. Data: 2001-10-22 21:38:49

Od: "mm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak było w przypadku
> największej firmy sprzedającej nitraty. Substancja czynna z tabletki o
> przedłużonym działaniu uwalniała się tyllko w 40 %. Oto czym leczą się
> Polacy.

To ciekawe co powiecie na CTB - uwalnia sie po 50% deklarowanego czasu:)))))
MM

64. Data: 2001-10-23 08:48:28

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

baaaardzo mocny zarzut,
skąd masz takie wieści ???

dr

65. Data: 2001-10-27 21:35:26

Od: "mm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> baaaardzo mocny zarzut,
> skąd masz takie wieści ???
>
> dr

Widzialem badanie profilu uwalniania. Analiza HPLC, metoda byla walidowana,
uwalnianie metoda lopatkowa. Niestety nie moge powiedziec gdzie robione :(((
Pozdrawiam, MM

BARDZO PROSZE O POMOC
PF podpisane !!!
panaceum na oparzenia???