Polskie sery zagrodowe.

21. Data: 2012-03-03 23:35:51

Temat: Re: Polskie sery zagrodowe.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Mar 2012 00:31:38 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
olskie-sery-zagrodowe

> Może mi się taki zestaw uda w tym roku - pomidory już wzeszły, a ser...
> hmmm, muszę postarać się o dobre mleko, a z tym chyba nie będzie u mnie we
> wsi problemu.
>
> Przy okazji:
> http://tiny.pl/hpxct (domowy wyrób serów)
> :-)

...i akcesoria - m.in. podpuszczka! //jak tylko mleko wyczaję
dobre=zdrowe
:-)
--

XL póki co szynkowarkę wyciągłam, mięso speklowałam - jutro działam

22. Data: 2012-03-03 23:38:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Mar 2012 00:35:51 +0100, Ikselka napisał(a):

> XL póki co szynkowarkę wyciągłam, mięso speklowałam - jutro działam...

http://www.zdrowodomowo.pl/Przepis/Mielonka%C2%A0z%C
2%A0kark%C3%B3wki%C2%A0/666/
--

XL ...wg tego przepisu - krajankę, nie mielonkę

23. Data: 2012-03-03 23:43:58

Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> hmmm, muszę postarać się o dobre mleko, a z tym chyba nie będzie u mnie we

Moze tutaj znajde odpowiedz. Pomidor i niebieska plesn (jakis Roquefort,
Gorgonzola itp) toworzy mi smak wspanialy, ktory jeszcze z czyms mi sie
kojarzy (taka kotwica jak psychologowie mowia, u mnie wyzwalacz
endorfiny:)). Ale nie umiem tego zidentyfikowac. Cos jeszcze smakuje
podobnie?
Mam nadzieje, ze nie chodzi o splesniale pomidory znalezione w dziecinstwie
w ogrodku babci...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

24. Data: 2012-03-03 23:45:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://gorzalka.ovh.org/serowarstwo.pdf
--

XL

25. Data: 2012-03-04 00:03:01

Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Mar 2012 00:29:00 +0100, Ikselka napisał(a):

> Dokładnie.

Po prawdzie trzeba dorzucic dosc ciekawe danie, jakie poleca corka Pana
Premiera, a mianowice spaghetti bolognese:) Przepis uzyskany od kucharza z
Tyrolu:)

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

26. Data: 2012-03-04 08:37:44

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 20:44, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Brzydka ona, brzydki on...
> Diana od nich zdecydowanie odstawała (że tak po ikselsku pojadę)

Kate stara się nie odbiegać od schematu - za ładna jest na królewskie
standardy, to chociaż się biedula wykościotrupia... Cokolwiek, byle
się zeszpecić... O krechach z czarnego tuszu dookoła oczu nie wspomnę.
Może jej minie...

Ania

27. Data: 2012-03-04 10:27:49

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-04 09:37, było cicho i spokojnie, aż tu czeremcha jak
pierdolnie:

> [...]
> standardy, to chociaż się biedula wykościotrupia... Cokolwiek, byle
> się zeszpecić... O krechach z czarnego tuszu dookoła oczu nie wspomnę.

Prawdopodobnie odczuwa bardzo silny glod akceptacji na tle seksualnym.
Przy obecnym napietnowaniu anorektyczek, solar czy botoksiar kazda,
ktora siega po diete, idzie na solarium czy korzysta z botoksu wyznacza
sobie najpierw bezpieczna granice, ktora pozwoli jej pozostac po tej
wlasciwej jej stronie, a jak widac chociazby po innych, zza ktorej juz
nie ma raczej powrotu.

28. Data: 2012-03-04 12:27:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Mar 2012 00:37:44 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> On 3 Mar, 20:44, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Kate stara się nie odbiegać od schematu - za ładna jest na królewskie
> standardy, to chociaż się biedula wykościotrupia...

Szkoda. Trochę ciala by się przydało - śliczna kobieta byłaby.

> Cokolwiek, byle
> się zeszpecić... O krechach z czarnego tuszu dookoła oczu nie wspomnę.
> Może jej minie...

Oj, makijaż tragedia.

I ten styl "elżbietański" w ubiorze - któż im (wszystkim tam na dworze
zresztą) te pokraczne stroje projektuje?
:-(
--

XL

29. Data: 2012-03-04 13:26:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Mar 2012 00:38:10 +0100, Ikselka napisał(a):

> http://www.zdrowodomowo.pl/Przepis/Mielonka%C2%A0z%C
2%A0kark%C3%B3wki%C2%A0/666/

http://pomaranczowykotwkuchni.blogspot.com/2010/11/m
ielonka-z-kurczaka-i-szynki-delikatna.html

Będzie następna.
--

XL

30. Data: 2012-03-04 18:29:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-04 00:43, KRZYZAK pisze:

> [...]
> podobnie?
> Mam nadzieje, ze nie chodzi o splesniale pomidory znalezione w dziecinstwie

Może suszone pomidory w zalewie?

Ewa

To tylko kwestia konwenansów 3-)
Re: No i... Bosch w kosch :-/
Baranina, jagniecina
Morskie stwory i inne takie... :D
Advocaat i inne trunki - niższa moc - nowy trend?