Re: Polskie sery zagrodowe.

From: KRZYZAK <k...@k...pl>
Subject: Re: Polskie sery zagrodowe.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sun, 4 Mar 2012 00:43:58 +0100

Dnia Sun, 4 Mar 2012 00:31:38 +0100, Ikselka napisał(a):

> Może mi się taki zestaw uda w tym roku - pomidory już wzeszły, a ser...
> hmmm, muszę postarać się o dobre mleko, a z tym chyba nie będzie u mnie we
> wsi problemu.

Moze tutaj znajde odpowiedz. Pomidor i niebieska plesn (jakis Roquefort,
Gorgonzola itp) toworzy mi smak wspanialy, ktory jeszcze z czyms mi sie
kojarzy (taka kotwica jak psychologowie mowia, u mnie wyzwalacz
endorfiny:)). Ale nie umiem tego zidentyfikowac. Cos jeszcze smakuje
podobnie?
Mam nadzieje, ze nie chodzi o splesniale pomidory znalezione w dziecinstwie
w ogrodku babci...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)