Polskie storczyki

31. Data: 2003-01-22 20:03:47

Temat: Re: Polskie storczyki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
> , zapraszam z wędką i oczywiście > z własną przynętą :-)

Bogusławie! Damy zazwyczaj mają własną przynętę ze sobą! :-))
Taki duży chłopczyk, a nie wie...
Pozdrawiam :-)
Janusz

32. Data: 2003-01-22 20:47:22

Temat: Re: NIE na temat wątku a nawet grupy
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:b0lvts$80i$1@news.onet.pl...
> Ja nie chciałbym być uszczepliwy, ale jeśli masz już dwie połowy, to ile
sam
> zajmujesz?

Powinieneś Rafale wiedzieć -sam nic człowiek nie znaczy ,a więc tak jakby go
nie było ;-))))))

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

33. Data: 2003-01-23 08:58:59

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak mieszkałem w Wałczu często jeżdziłem do Kołobrzegu przez Czaplinek i
> Połczyn. Cudna trasa.
Też tak uważam, trasa Wałcz - Połczyn-Zdrój jest urokliwa :-)
No to mieszkaliśmy blisko siebie. Odległość 30 km.

Pozdrawiam Krycha

34. Data: 2003-01-23 09:01:41

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEGECBDHAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Behalf Of krycha

> To znowu bedziesz maiała okazję powędkować, zapraszam z wędką i
oczywiście
> z własną przynętą :-)

Te kije leszczynowe, które służyły mi za wędkę już dawno zgniły. :-)
Zainteresowania moje zmieniły się.

Pozdrawiam Krycha

35. Data: 2003-01-23 19:09:38

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też tak uważam, trasa Wałcz - Połczyn-Zdrój jest urokliwa :-)
> No to mieszkaliśmy blisko siebie. Odległość 30 km.
>
> Pozdrawiam Krycha

No to jestem zaintrygowany, gdzie mieszkałaś? w odległości 30 km od Wałcza
to leżą: Jastrowie, Mirosławiec, Człopa, Tuczno i Piła, aha no i jeszcze
Czaplinek.
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

żywopłoty - ciekawa książka
statystyczna ciekawostka na stronie