"Polskie" symbole seksu

1. Data: 2006-04-18 10:04:31

Temat: "Polskie" symbole seksu
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja już jestem stara, stetryczała i zrzędliwa, ale cos tam jeszcze pamiętam.
Seks też.
Wiec niech mi kto wytłumaczy, jakim cudem, po wątpliwej jakości pannie
Cichopek okrzykniętej "polskim symbolem seksu" co jeszcze przełknęłam choć
parę razy się zadławiłam, teraz "polskim symbolem seksu" jest "taka bida jak
Joanna Jabłczyńska?8-/

Cichopek jak Cichopek, ma chociaż włosy i krągłości tu i tam.
Ale ta?
Gdzie ona ma ten seks, bo ja patrzę, patrzę i... nie widzę.
Jest ta dziewusia kompletnie IMO aseksualna i z wyglądu i z zachowania.
Niczym tez specjalnym nie emanuje, bo to się faktycznie czasem zdarza, ze
osoba niby nic a roztacza wokół siebie jakąś taką aurę specyficzną - no
Sharon Ston tak ma. Suche toto, rysy ostre, mina wrednowata, a jak okiem
mrugnie, uśmieszek pośle, nogą zamiecie, biodrem zarzuci to... dreszcze idą
po plecach.

A tu? Przedszkolaki brały udział w głosowaniu, czy jak? 8>

Sowa - porażona "symbolami seksu" polskiej TV

2. Data: 2006-04-18 10:12:07

Temat: Re: "Polskie" symbole seksu
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):
> [...]
> Cichopek okrzykniętej "polskim symbolem seksu" co jeszcze przełknęłam
> choć parę razy się zadławiłam, teraz "polskim symbolem seksu" jest "taka

- kto to jest Cichopek?
- kto to jest Joanna Jablczynska?

[...]

> Sowa - porażona "symbolami seksu" polskiej TV

to ktos to jeszcze oglada, i jeszcze sie sensu doszukuje? ;)

-- kasica

3. Data: 2006-04-18 10:17:54

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
(...)
> Gdzie ona ma ten seks, bo ja patrzę, patrzę i... nie widzę.

Facetów zapytaj. My damskiego seksu nie widzimy. Mogę powiedzieć, czy
MSZ baba jest ładna, ale czy seksowna nie mam pojęcia.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2006-04-18 10:24:49

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> - kto to jest Cichopek?
> - kto to jest Joanna Jablczynska?

Nie ważne kto to jest, ważne jak wyglądają i jak je okrzyknięto przez
media.:>

> to ktos to jeszcze oglada, i jeszcze sie sensu doszukuje? ;)

Nie, no jasne że nikt.
Nikt nie ogląda, wszyscy są trendi.

A teraz do rzeczy, ja się nie pytam tych co nie wiedzą, ja się pytam tych co
głosowali (? czy jak to tam się takie "symbole seksu" wybiera) co na miłość
boską nimi kierowało?
Okulary zgubili, czy jak? :>

Wyguglaj sobie i sama zobacz jak one wyglądają, i jak ich wygląd ma się do
"symbolu seksu".

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

5. Data: 2006-04-18 10:26:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> Sowa wrote:
> (...)
>
> Facetów zapytaj. My damskiego seksu nie widzimy. Mogę powiedzieć, czy
> MSZ baba jest ładna, ale czy seksowna nie mam pojęcia.

etam. ja wiem, czy jest seksowna :) inna sprawa, ze cos,
co dla mnie jest seksowne, dla kogos innego byc nie musi, i
odwrotnie. na przyklad typowa glupia blondyna jest dla mnie
calkowicie aseksualna.

-- kasica

6. Data: 2006-04-18 10:27:42

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl>

> Wyguglaj sobie i sama zobacz jak one wyglądają, i jak ich wygląd ma się
> do "symbolu seksu".

hm, Cichopek, Imo, to ładna dziewczyna.
Fajny uśmiech, ładne oczy, dobre włosy, a i figura ok ( chociaz ja ktoś jest
zwolennikiem Pan Foremniak czy Kreglickiej, to oczywiscie Cichopek bedzie
dla nich spaślakiem).

a Jabłczyńska wyglądam przypomina dziecko jeszcze, wiec troche za bardzo
pospieszyli się z kreowaniem jej na symbol S.

--
Margaret

7. Data: 2006-04-18 10:27:59

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Facetów zapytaj. My damskiego seksu nie widzimy. Mogę powiedzieć, czy MSZ
> baba jest ładna, ale czy seksowna nie mam pojęcia.

Może jakiś pan się zlituje i co napisze. Ostatnio sporo ich się przewija
przez pru. :-)

--
Edyta Czyż

8. Data: 2006-04-18 10:28:05

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-18 12:24:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> [...]
> głosowali (? czy jak to tam się takie "symbole seksu" wybiera) co na miłość

go to: pl.soc.seks

Chyba, ze masz cynka, że grupowiczki stąd głosowały na nie.

Poza tym, jest możliwośc, że to z Twoim gustem jest coś nie tak, skoro
jakas wiekszosc wybrała te, a nie inne panie na symbole seksu.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

9. Data: 2006-04-18 10:33:14

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Cichopek jak Cichopek, ma chociaż włosy i krągłości tu i tam.
> Ale ta?

Jakieś Cichopki i inne Jabłczany - też zapytuję - gdzie to ma sexapeal w
sobie? Wogóle to IMO jest to wszystko tworem marketingowym - ktoś tam zna ją
czy jej ciocię albo producenta "my jak miłość" to podnosi zainteresowanie
daną "gwiazdką". Kontynuując jadowitą wypowiedź dodam, że za nic nie jestem
w stanie zrozumieć jak napakowana silikonem i pozszywana jak pacynka
panienka może być symbolem seksu ?? Jakieś Jolie czy inne cyborgi -
wystarczy przejść po ulicach i w oczy rzuca się dziesiątki naturalnie
pięknych dziewczyn i kobiet. Ja nie wiem czego to ludzie w TV szukają? Urodę
kobiety powinno oceniać się z rana -
po porannym prysznicu jak ktoś celnie zauważył a nie po 3,5 godzinnym
makijażu i dotego na okładce CKM'a.

Pozdr
CAT

10. Data: 2006-04-18 10:35:11

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):
> Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> Nie ważne kto to jest, ważne jak wyglądają i jak je okrzyknięto przez
> media.:>

tak z ciekawosci sie spytalam. w koncu podobno sa najseksowniejsze
w Polsce, tak?

> Nie, no jasne że nikt.
> Nikt nie ogląda, wszyscy są trendi.

czy niemanie telewizora jest trendi?
wczoraj u znajomej bylam, pokazywali przez dwadziescia minut
usmiechajace sie glupkowato osoby jedzace jogurty i
inne paskudztwa oraz mysz prana w pralce. nikt mi nie wmowi,
ze nacisniecie wylacznika nie nie jest odruchowa reakcja
kazdego inteligentnego czlowieka.

> A teraz do rzeczy, ja się nie pytam tych co nie wiedzą, ja się pytam
> tych co głosowali (? czy jak to tam się takie "symbole seksu" wybiera)
> co na miłość boską nimi kierowało?
> Okulary zgubili, czy jak? :>

to tam jest jakies glosowanie, a nie panowie redaktorzy sobie
sami wybieraja?

-- kasica

Krem rozświetlająco-brązuj ący z drobinkami złota-soraya
makijaz korygujacy - cera naczynkowa - co polecacie?
[tvn style] jak sie nie ubierac
Jak się ubrać elegancko ?? (jaki krawat i jaka koszula)
Opalanie -jak?