"Polskie" symbole seksu

11. Data: 2006-04-18 10:35:31

Temat: Re: "Polskie" symbole seksu
Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
news:e22ev1$2js$1@inews.gazeta.pl...
> hm, Cichopek, Imo, to ładna dziewczyna.
> Fajny uśmiech, ładne oczy, dobre włosy, a i figura ok ( chociaz ja ktoś
> jest zwolennikiem Pan Foremniak czy Kreglickiej, to oczywiscie Cichopek
> bedzie dla nich spaślakiem).

True - ale zeby robic z niej symbol seksu ?? Aby zasłużyć na takie miano to
IMO naprawdę kobieta musi mieć poza ponadprzeciętną urodą (kto zdefiniuje
ponadprzeciętną urodę??) włąsnie jakiś czar. A Cichopek niestety go nie
posiada - ot ładniusia milusia krągła laska :)

Pozdr
CAt

12. Data: 2006-04-18 10:37:36

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> hm, Cichopek, Imo, to ładna dziewczyna.

Ale ja nie pisze że one sa nieładne.
Całkiem ładne IMO są.
Ale czy aby na pewno urodą (i nie sposobem bycia, gestami, posiadaniem tego
czegoś) kwalifikującą je do bycia okrzykniętymi "symbolem seksu" . 8-/

> a Jabłczyńska wyglądam przypomina dziecko jeszcze, wiec troche za bardzo
> pospieszyli się z kreowaniem jej na symbol S.

No więc to po pierwsze.
A po drugie, to nawet jak "dorośnie" to się IMO nie zapowiada.;/

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

13. Data: 2006-04-18 10:38:07

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl>

> zdefiniuje ponadprzeciętną urodę??) włąsnie jakiś czar. A Cichopek
> niestety go nie posiada - ot ładniusia milusia krągła laska :)

no widac wg Ciebie nie posiada, a wg tych którzy głosowali, wręcz
przeciwnie.

mnie sie np Sharon Stone w ogole nie podoba..ale nie bede przez to ubrania
na sobie darła z dramatycznym krzykiem "jak oni moga, jak moze im sie
podobac Sharon" ;).
ot, gusta sa rozne i tyle.

--
Margaret

14. Data: 2006-04-18 10:38:59

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Catalyst napisał(a):

> [...]
> ponadprzeciętną urodę??) włąsnie jakiś czar. A Cichopek niestety go nie
> posiada - ot ładniusia milusia krągła laska :)

no wlasnie bardziej chyba chodzi o sile przyciagania (tak zwany
zwierzecy magnetyzm) niz urode jako taka. ladnych, a nawet
bardzo ladnych kobiet sa w Polsce tlumy.

-- kasica

15. Data: 2006-04-18 10:41:32

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie sie np Sharon Stone w ogole nie podoba..ale nie bede przez to ubrania
> na sobie darła z dramatycznym krzykiem "jak oni moga, jak moze im sie
> podobac Sharon" ;).
> ot, gusta sa rozne i tyle.

tez nie nazywam sharon symbolem seksu ;)
i dlatego tez zapytalem w moim poscie kto zdefiniuje ponadprzecietna urode
:)
Jednak symbole seksu powinny miec wlasnie to, co powoduje ze podobaja sie
PRAWIE wszystkim - jednak taka Cichopek IMO w swojej urodzie ma jedna bardzo
pozytywna ceche - nie jest chuda jak przyslowiowy wieszak - wyglada bardzo
dobrze z taka figura jaka ma - w czasach mody na anoreksje to jest bardzo
pozytywny przejaw pojmowania urody, ze ktostam ja wybral jako symbol seksu
:)

Pozdr
CAT

16. Data: 2006-04-18 10:42:05

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> go to: pl.soc.seks

na pewno nie. Raz tam byłam i opisywali kolory czyichś upławów.
Sobie sama czytaj takie michałki jak lubisz.

> Chyba, ze masz cynka, że grupowiczki stąd głosowały na nie.

a masz cynka że nie głosowały? :-)

> Poza tym, jest możliwośc, że to z Twoim gustem jest coś nie tak, skoro
> jakas wiekszosc wybrała te, a nie inne panie na symbole seksu.

jeśli one faktycznie łapią się pod "symbol seksu" to ja mogę mieć gust nie
tylko "nie tak" ale nawet całkiem w drugą stronę.
A Tobie się kojarzą te panie z symbolem seksu? :-)

--
Edyta Czyż

17. Data: 2006-04-18 10:46:27

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-18 12:42:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> na pewno nie. Raz tam byłam i opisywali kolory czyichś upławów.
> Sobie sama czytaj takie michałki jak lubisz.

Eeeee tam, na medycynie dawali zdjecie pobrudzonych upławami majtek. To był
hardcore :>

> a masz cynka że nie głosowały? :-)

Podejrzewam raczej o facetów o głosowanie ;)

> jeśli one faktycznie łapią się pod "symbol seksu" to ja mogę mieć gust nie
> tylko "nie tak" ale nawet całkiem w drugą stronę.
> A Tobie się kojarzą te panie z symbolem seksu? :-)

Na żywo widziałam tylko Cichopkową. I ona ma coś w sobie. Jest coś takiego,
że stoi ot tak, i zanim sie zorientujesz ze to TA z TV, to jakos wzrok
ucieka w jej strone.
SYmbol to może za duzo powiedziane, ale IMO tak - jest seksowna, i ma to
coś w sobie.

Jabłczynska kojarzy mi sie raczej jako słodki podlotek.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

18. Data: 2006-04-18 10:46:58

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w

> Jabłczynska kojarzy mi sie raczej jako słodki podlotek.

no, ma 20 lat, a wyglada na 14.
;)

--
Margaret

19. Data: 2006-04-18 10:47:53

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w

> Na żywo widziałam tylko Cichopkową.

i nie poprosiłas o autograf na biuście?..
dziwna jeste ;)

--
Margaret

20. Data: 2006-04-18 10:49:25

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-18 12:47:53 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margaret* skreślił te oto słowa:

> i nie poprosiłas o autograf na biuście?..
> dziwna jeste ;)

Ze Cichopkowej nei prosiłam to pikuś, ja olałam jej Hakiela :P
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

Krem rozświetlająco-brązuj ący z drobinkami złota-soraya
makijaz korygujacy - cera naczynkowa - co polecacie?
[tvn style] jak sie nie ubierac
Jak się ubrać elegancko ?? (jaki krawat i jaka koszula)
Opalanie -jak?