"Polskie" symbole seksu

21. Data: 2006-04-18 10:51:47

Temat: Re: "Polskie" symbole seksu
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w

> Ze Cichopkowej nei prosiłam to pikuś, ja olałam jej Hakiela :P

e, ale on niski jakis, i taki lalusiowaty ;))
to sie nie dziwię ;))

--
Margaret

22. Data: 2006-04-18 10:54:27

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> tak z ciekawosci sie spytalam. w koncu podobno sa najseksowniejsze
> w Polsce, tak?

No więc właśnie tez mnie to ciekawi.

> czy niemanie telewizora jest trendi?

A sory, pomuliło mi się, jest nie trendi co jest teraz właśnie trendi.
Trendi jest być nie trendi.
Albo odwrotnie. ;)

> wczoraj u znajomej bylam, pokazywali przez dwadziescia minut
> usmiechajace sie glupkowato osoby jedzace jogurty i
> inne paskudztwa oraz mysz prana w pralce. nikt mi nie wmowi,
> ze nacisniecie wylacznika nie nie jest odruchowa reakcja
> kazdego inteligentnego czlowieka.

Znaczy się mało inteligentna ta twoja znajoma?

> to tam jest jakies glosowanie, a nie panowie redaktorzy sobie
> sami wybieraja?

A to mi zabiłaś prawdziwego ćwieka.
No nie wiem.
(może to faktycznie sami sobie wybierają, ale co, oczu z domu zapomnieli?
A może to jakaś spiskowa próba wykreowania stylu na "zonę prezydenta IVRP"
8-O?)

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

23. Data: 2006-04-18 11:01:17

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Eeeee tam, na medycynie dawali zdjecie pobrudzonych upławami majtek. To
> był
> hardcore :>

Pfff....

Tym bardziej nigdzie stąd nie idę.

> Podejrzewam raczej o facetów o głosowanie ;)

To chyba z grupy wiekowej od 0 do 3 lat.

> SYmbol to może za duzo powiedziane, ale IMO tak - jest seksowna, i ma to
> coś w sobie.

Hm. Parę razy widziałam w TV i tego czegoś na szklanym ekranie nie widać.

> Jabłczynska kojarzy mi sie raczej jako słodki podlotek.

No właśnie, słodki i aseksualny.

--
Edyta Czyż

24. Data: 2006-04-18 11:22:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):

> Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
>
> A sory, pomuliło mi się, jest nie trendi co jest teraz właśnie trendi.
> Trendi jest być nie trendi.
> Albo odwrotnie. ;)

zgubilam sie ;)

> Znaczy się mało inteligentna ta twoja znajoma?

inteligentna. choc na jej miejscu, oprocz wylaczenia,
wynioslabym pudlo do najblizszej altanki smieciowej, bo
zajmuje pol komody.
z drugiej strony, do plejtejszyn sie przydaje.

> [...]
> (może to faktycznie sami sobie wybierają, ale co, oczu z domu zapomnieli?
> A może to jakaś spiskowa próba wykreowania stylu na "zonę prezydenta

no wez tak na zdrowy rozum. czy tu chodzi o czyjekolwiek oczy?
telewidz lyknie wszystko, a symbol seksu sobie zarobi, paste
do zebow zareklamuje czy cos.

-- kasica

25. Data: 2006-04-18 12:20:10

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> etam. ja wiem, czy jest seksowna :) inna sprawa, ze cos,
> co dla mnie jest seksowne, dla kogos innego byc nie musi, i
> odwrotnie. na przyklad typowa glupia blondyna jest dla mnie
> calkowicie aseksualna.

Dla mnie madra blondyna też ;) Teoretycznie wiem, że powinna mieć
"duuuże... niebieskie oczy", ale to chyba nie wystarcza. Za to
mogę powiedzieć, który blondyn (niezaleznie od intelektu :)) jest
dla mnie seksowny.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

26. Data: 2006-04-18 12:23:43

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
(...)
> nikt mi nie wmowi,
> ze nacisniecie wylacznika nie nie jest odruchowa reakcja
> kazdego inteligentnego czlowieka.

Ooo, właśnie. Może ktoś inteligenty mi powie, co reklamują
podskakujący Tyrolczycy? To nawet było całkiem zabawne -
i muzyczka i faceci, tylko o co im szło?

Krycha co nawet jak juz zobaczy reklamę, to i tak nie wie po co
Najpiękniejszą muzyką przed snem

27. Data: 2006-04-18 12:39:20

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> Ooo, właśnie. Może ktoś inteligenty mi powie, co reklamują
> podskakujący Tyrolczycy? To nawet było całkiem zabawne -
> i muzyczka i faceci, tylko o co im szło?

jak Tyrolczycy i podskakuja, to pewnie piwo, ale zawsze
moze sie okazac, ze landrynki albo proszek do prania :)

-- kasica (Krycha, to ty masz telewizor?)

28. Data: 2006-04-18 12:55:07

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" napisała
> Wiec niech mi kto wytłumaczy, jakim cudem, po wątpliwej jakości pannie
> Cichopek okrzykniętej "polskim symbolem seksu" co jeszcze przełknęłam choć
> parę razy się zadławiłam, teraz "polskim symbolem seksu" jest "taka bida
> jak Joanna Jabłczyńska?8-/

Cichopek widziałam tylko w tańcu z gwiazdami. Tam sexapealu nie można jej
było odmówić. Poza tańcem widziałam ją ze dwa razy i mam wrażenie, że taka
kiczowata trochę jest. W każdym razie taniec z gwiazdami wybór K.C.
tłumaczy.
Jeśli chodzi o Jabłczyńską, to nie kumam tej czaczy. Dla mnie typ dziewczyny
z sąsiedztwa. Wcale nie tej najsympatyczniejszej.

Małgosia

29. Data: 2006-04-18 13:03:11

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak Tyrolczycy i podskakuja, to pewnie piwo, ale zawsze
> moze sie okazac, ze landrynki albo proszek do prania :)
Pepsi tu akurat
CAT

30. Data: 2006-04-18 13:21:42

Od: misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> parę razy się zadławiłam, teraz "polskim symbolem seksu" jest "taka bida
> jak Joanna Jabłczyńska?8-/

Widziałam Jabłczyńską "zrobioną" w którejś z babskich gazet i była naprawdę
bardzo apetyczna ;) Na co dzień faktycznie nie wygląda powalająco, a
symbolem seksu to już na pewno dla mnie nie jest.
Ponoć ona tym symbolem seksu została po reklamie Wedla, gdzie mówiła "naucz
mnie przyjemności" czy coś w tym stylu, do swojego chłopaka, który ją potem
czekoladą karmił.

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
Człowiek nie jest w stanie pojąć wszystkiego do końca,
dlatego też to nie wstyd, że popełniamy błędy,

Krem rozświetlająco-brązuj ący z drobinkami złota-soraya
makijaz korygujacy - cera naczynkowa - co polecacie?
[tvn style] jak sie nie ubierac
Jak się ubrać elegancko ?? (jaki krawat i jaka koszula)
Opalanie -jak?