"Polskie" symbole seksu

81. Data: 2006-04-19 19:35:02

Temat: Re: "Polskie" symbole seksu
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl>

> Ojojoj, a dlaczego? Dojrzałe kobiety nie mogą być sexi? Bo łatwo być sexi
> będąc nastolatką i mając do wyboru dzisiejszą różnorodność kosmetyków i
> ubrań.

wyjasnienie w moim drugim poscie zdaje sie bylo.

--
Margaret

82. Data: 2006-04-19 22:28:40

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> - kto to jest Cichopek?
> - kto to jest Joanna Jablczynska?

Google zamknęli?

Pozdr! :)
Ania

83. Data: 2006-04-19 22:40:07

Od: "JC" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Cichopek okrzykniętej "polskim symbolem seksu" co jeszcze przełknęłam choć
> parę razy się zadławiłam, teraz "polskim symbolem seksu" jest "taka bida
jak
> Joanna Jabłczyńska?8-/

Rozwiązanie tej zagadki tkwi w kapitule, która takie tytuły nadaje.
Podstarzałym redaktorom "Faktu" tudzież innego poważnego tytułu, który
publikuje tak istotne zestawienia widocznie podobają się takie niewinne
lolitki. O gustach się nie dyskutuje :)

Pozdrawiam
JC

84. Data: 2006-04-19 22:52:34

Od: "JC" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miss Ann" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie zaprzeczę, że to nie jest czasopismo najwyższych lotów, ale lubię
> oglądnąć. Nie wszyscy co czytają Cosmo są puści i głupi, choć takie panuje
> błędne przekonanie:)

Jesteś poza podejrzeniem, bo tylko oglądasz :)
Pozdrawiam
JC

85. Data: 2006-04-19 22:54:49

Od: "JC" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> się myliłam. Poza tym z całym szacunkiem ale Doda chyba trochę bardziej
się
> tam nadaje i moim zdaniem więcej osiągnęła.
Ekhem, to znaczy co konkretnie ? :)
Pozdrawiam
JC

86. Data: 2006-04-19 23:01:53

Od: "JC" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może jakiś pan się zlituje i co napisze. Ostatnio sporo ich się przewija
> przez pru. :-)

Poczułem się wezwany do tablicy. Prawidłowe odpowiedzi na pytanie o to, czy
Jabłczyńska jest sexy brzmią: tak, nie, nie bardzo, trochę-w zależności od
odpowiadającego. W ramach rewanżu zapytam: po co ten cudzysłów w tytule
wątka ? Czyżbys sugerowała, że Jabłczyńska jest narodowościowo podejrzana?
;)
Pozdrawiam
JC

87. Data: 2006-04-19 23:14:27

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JC" <b...@i...pl> napisał w

. W ramach rewanżu zapytam: po co ten
> cudzysłów w tytule wątka ? Czyżbys sugerowała, że Jabłczyńska jest
> narodowościowo podejrzana? ;)

pewnie jest Żydowka, jak wszyscy w Polsce! ;))

--
Margaret

88. Data: 2006-04-20 06:41:06

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> no własnie widze, ze Paniom tutaj żadna kobieta ponizej 30-stki nie
> podchodzi ;).
> im starsza, tym lepsza..
> ;)

A wiesz że coś w tym jest?

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

89. Data: 2006-04-20 06:46:44

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JC" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy
> Jabłczyńska jest sexy brzmią: tak, nie, nie bardzo, trochę-w zależności od

Znaczy się, każda symbola znajdzie swego amatora.;)

W ramach rewanżu zapytam: po co ten cudzysłów w tytule
> wątka ? Czyżbys sugerowała, że Jabłczyńska jest narodowościowo podejrzana?
> ;)

Sugerować próbowałam, że dzielenie "symboli seksu" narodowościowo jest
dziwaczne dość.
Taka symbola powinna się sprawdzać ponadnarodowościowo.

--
Edyta Czyż

90. Data: 2006-04-20 07:03:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 19 kwietnia 2006 17:44 użytkownik
Margaret, sącząc kawkę, wyklepał:

> im starsza, tym lepsza..
> ;)
Bo życie zna, życie, a nie tylko kolegów z podwórka ;-P :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

Krem rozświetlająco-brązuj ący z drobinkami złota-soraya
makijaz korygujacy - cera naczynkowa - co polecacie?
[tvn style] jak sie nie ubierac
Jak się ubrać elegancko ?? (jaki krawat i jaka koszula)
Opalanie -jak?