Poludniowa sciana domu

1. Data: 2006-04-05 22:14:26

Temat: Poludniowa sciana domu
Od: "ula" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
mam 10 m sciany domu o poludniowej wystawie, dosc mocno naslonecznionej
(rosna przed nia jarzebiny).
Tylko, ze dom ma tzw "obmurowke" czyli jakies 50 cm betonu przylegajacego do
sciany.
Gleby mam marne wiec sie zastanawialam nad kompozycja wrzosow i wrzoscow,
ale sciana jak byla tak i bedzie taka gola i blada :-). Myslalam, ze tez o
rozlozeniu jakowys drzew na drutach, ale mam opory te same ktore hamuja mnie
przed szpalerem kolkow i uprawa kilku krzakow winorosli - te opory to
watpliwosc w moje sily i checi :-) do utrzymania tego.
To co tu by zrobic?
ula

2. Data: 2006-04-05 23:01:38

Temat: Re: Poludniowa sciana domu
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przed szpalerem kolkow i uprawa kilku krzakow winorosli - te opory to
> watpliwosc w moje sily i checi :-) do utrzymania tego.

Winobluszcz trójklapowy. Sam złapie się ściany
i będzie zdobił ją przez rok cały - latem zielenią listowia,
zimą labiryntem brązowych pędów.
Mam takie foto, ale teraz nie pokażę ponieważ gram on-line
i naprawdę nie mam czasu, sorry.

3. Data: 2006-04-06 18:57:48

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

ula napisał(a):
> [...]
> ale sciana jak byla tak i bedzie taka gola i blada :-). > To co tu by zrobic?
Witaj
Do tej kompozycji z wrzosów można zawsze dodać trochę jałowców i
sosenek, form pokrojowych jest bardzo dużo, a wiele z nich nie gardzi
słabszą glebą no i nie wymaga intensywnej pielęgnacji
Pozdrawiam Monika

4. Data: 2006-04-06 19:07:17

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-04-06 19:08:01

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-04-06 20:27:00

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

[...]

I zasmażka
;-)
Pozdrawiam z sosem
skryba

7. Data: 2006-04-07 09:04:25

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam
Nie wiem czemu ta maszyna tak powariowała i tyle razy wysłała jedną
wiadomość
Monika

sproszkowana glina
Paulownia