Pomadka ochronna NIVEA ze złotym połyskiem

1. Data: 2003-01-14 10:19:32

Temat: Pomadka ochronna NIVEA ze złotym połyskiem
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam ostatnio coś takiego w Empiku i nawet myślałam sobie sprawić, ale
niestety nie mogłam obejrzeć kosmetyku bez pudełeczka ani go spróbować na
skórze :(( Czy ktoś ma, używał zna efekt poleca ???

Seria jest limitowana więc pewnie szybko zniknie....

Pozdrawiam z zasypanego Krakowa
Aga

1. Data: 2003-01-14 12:59:07

Temat: Re: Pomadka ochronna NIVEA ze złotym połyskiem
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agusiek wrote:

> [...]
> skórze :(( Czy ktoś ma, używał zna efekt poleca ???
>
> Seria jest limitowana więc pewnie szybko zniknie....

widzialam na kolezance, jakos tak dziwnie wygladalo.... usta jej znikly
jeszcze bardziej, ma sama z siebie waskie, a byly jeszcze mniej
widoczne...

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-14 14:26:01

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> jeszcze bardziej, ma sama z siebie waskie, a byly jeszcze mniej
> widoczne...

eeeee.... to jak znikają to nie chcę..... ;)

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2003-01-14 17:20:06

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety nie mogłam obejrzeć kosmetyku bez pudełeczka ani go spróbować na
> skórze :(( Czy ktoś ma, używał zna efekt poleca ???

Hejeczka;-)

Używałam, a raczej dostałam i użyłam może 3 razy. Wygląda na ustach średnio,
nałożone na jakąś inną kredkę źle się z nią wiąże. Ochronnych właściwości
nie zauważyłam, w porównaniu do innych kredek ochronnych Nivea bardzo
kiepska.

Pozdrawiam,

Kaliope

Mariza w Trojmiescie