Pomoc profesjonalisty

1. Data: 2000-11-23 15:34:12

Temat: Pomoc profesjonalisty
Od: "Zagubiony" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow!!!

Pisze tu pierwszy raz i od razu chcialbym prosic Was o pomoc.
Otoz znalazlem sie w takim momencie swojego zycia, kiedy czuje dosc duza pot
rzebe pogadania z psychologiem (posiadajacym odpowiednie certyfikaty oczywis
cie). Jako ze jestem studentem odstraszyla mnie cena 50 zl za spotkanie (moj
e sprawy na pewno wymagaja co najmniej kilku spotkan) w prywatnym gabinecie,
a szkoda bo jestem pewien ze tam sa odpowiednie warunki. Teraz moje pytanie:
Gdzie najlepiej udac sie, aby uniknac takich wydatkow (jesli to cos znaczy t
o mieszkam w Lodzi). Zdaje sobie sprawe, ze podpowiecie mi psychologa "panst
wowego" ale mam wrazenie (byc moze jest to tylko moj prywatny stereotyp), ze
atmosfera tam panujaca nie jest tak przyjazna jak w prywatnych gabinetach.

1. Data: 2000-11-26 06:56:54

Temat: Re: Pomoc profesjonalisty
Od: "k" <d...@b...gnet> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zagubiony <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vjkb5$t0k$...@n...tpi.pl...
> [...]
ze
> atmosfera tam panujaca nie jest tak przyjazna jak w prywatnych gabinetach.

Co do roznicy prywatny/panstwowy - moze sposobem byloby przejscie sie do
jednego i drugiego, sprawdzenie czy roznica (jezeli istnieje) jest warta
tych 50 zl za spotkanie. Jeden raz mozna wymieniona przez Ciebie kwote
zainwestowac, w koncu chodzi o Ciebie.
Pozdrawiam i zycze milej atmosfery w odwiedzonych przez Ciebie gabinetach.
K.

Sztuczne wlosy
Coraz zimniej a my ciągle o skuterach
Anoreksja
Meeting, czyli integracyjna impreza towarzyska scisle wewnatrz-firmowa
praca