Pomocy!

1. Data: 2004-01-21 15:17:26

Temat: Pomocy!
Od: "Pati" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich Grupowiczów!!!!!
Chciałabym Was prosić o pomoc!!
Mam ojca poważnie chorego na serce, jedyną szansą dla niego jest operacja w
Zabrzu lub Katowicach. Inaczej lekarze dają mu 2 miesiące życia:(. Jeżeli
ktoś z Was ma namiary na prywatny gabinet Profesora Bochenka lub
jakeikolwiek informacje dotyczące dostania się dfo tych szpitali, będę
bardzo wdzięczna. Liczy się każdy dzień!!Pomóżcie Pozdrawiam
gg 3767719
tel 603069398
Patrycja

1. Data: 2004-01-21 15:33:27

Temat: Re: Pomocy!
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pati <p...@o...pl> napisał(a):

> Witam wszystkich Grupowiczów!!!!!
> Chciałabym Was prosić o pomoc!!

Dżizas, 6h temu podano Ci wszystkie możliwe namiary, adresy, telefony na
pl.sci.medycyna. Można wiedzieć, w jakim celu jeszcze więc zaśmiecasz tę
grupę?

JoP

1. Data: 2004-01-21 19:01:50

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Dżizas, 6h temu podano Ci wszystkie możliwe namiary,
> adresy, telefony na pl.sci.medycyna. Można wiedzieć,
> jakim celu jeszcze więc zaśmiecasz tę grupę?

Mysle, ze w takiej sytuacji kazda informacja jest na
wage zlota. A najblizsi czesto wpadaja w panike i nie
mozna sie im dziwic...
IMVHO w tym konkretnym wypadku slowa "jeszcze wiec
zasmiecasz te grupe" sa -lagodnie mowiac - niewlasciwe.
Mozna je zastapic delikatniejszymi, np. "po co
(dlaczego) piszesz..."
Nina

1. Data: 2004-01-21 20:10:15

Od: "Pati" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pati" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Dżizas, 6h temu podano Ci wszystkie możliwe namiary, adresy, telefony na
pl.sci.medycyna. Można wiedzieć, w jakim celu jeszcze więc zaśmiecasz tę

Witam!
Przepraszam za "zaśmiecanie"i Zyczę Ci żeby nikt z Twojej najbliższej
rodziny nie cierpiał tak jak mój ojciec, a TY żebyś nie musiała przeżywać
tego co ja. Pozdrowionka dla wrażliwej Jolanty Pers!!!

1. Data: 2004-01-21 20:32:22

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pati napisał/a w news:bummb8$rtj$1@SunSITE.icm.edu.pl:

[ciach całość]

Twoje odszczekiwanie jest nie na miejscu.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-21 20:49:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pati <p...@o...pl> napisał(a):

> Przepraszam za "zaśmiecanie"

To jeszcze nauczyć się ciąć cytaty i będzie fajnie.

> i Zyczę Ci żeby nikt z Twojej najbliższej
> rodziny nie cierpiał tak jak mój ojciec, a TY żebyś nie musiała przeżywać
> tego co ja.

Różne osoby z mojej rodziny chorowały i umierały, a jakoś było to dla mnie
pretekstem to do spamowania po grupach dyskusyjnych.

>Pozdrowionka dla wrażliwej Jolanty Pers!!!

Dziękuję, nawzajem, dużo zdrowia dla tatusia.

JoP

1. Data: 2004-01-21 22:09:25

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iris <i...@g...pl> napisał(a):
> Mysle, ze w takiej sytuacji kazda informacja jest na
> wage zlota.

To łapie się za książkę telefoniczną albo szuka albo dzwoni na informację, a
nie wrzuca pytanie na grupę dyskusyjną i czeka, aż ktoś odpowie albo nie.
(Osoba, która pomogła na pl.sci.medycyna przeklepała dane po prostu z
książki.) Rozumiem też, że wklepanie do googla "Bochenek Gabinet kardiologia"
przekracza możliwości? Bo google znajduje na pierwszym miejscu.

> [...]
> zasmiecasz te grupe" sa -lagodnie mowiac - niewlasciwe.
> Mozna je zastapic delikatniejszymi, np. "po co

Nienawidzę, jak ludzie korzystają z grup dyskusyjnych zamiast:
- książki telefonicznej
- Google'a
- wykonania jednego telefonu
- ruszenia tyłka 3 ulice dalej
- gazety z ogłoszeniami
i szczerze mówiąc, drażni mnie to na tyle, że ich najważniejsze na świecie
powody jakby przestają mnie obchodzić.

JoP

1. Data: 2004-01-21 22:10:38

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Różne osoby z mojej rodziny chorowały i umierały, a jakoś było to dla mnie
> pretekstem to do spamowania po grupach dyskusyjnych.

..nie było to dla mnie pretekstem.... ofkors.

JoP

1. Data: 2004-01-21 22:12:21

Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Różne osoby z mojej rodziny chorowały i umierały, a jakoś było to dla mnie
> pretekstem to do spamowania po grupach dyskusyjnych.

no wybaczcie, ale dla mnie to już jest chamstwo
ciężko mnie wyprowadzić z równowagi.. naprawdę :[

a ja nie pozdrawiam, i mam nadzieję ze więcej takiej osoby nie spotkam,
nawet w usenecie/

Nusia zniesmaczona

1. Data: 2004-01-21 22:15:49

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-21 23:12:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nusia* skreślił te oto słowa:

> no wybaczcie, ale dla mnie to już jest chamstwo
> ciężko mnie wyprowadzić z równowagi.. naprawdę :[

Wybacz, ale ta dziewczyna zaspamowala prawie wszystkie grupy, ktore
czytam... i zapewne jescze troche z tej reszty... i to zaspamowala po tym
jak dostala konkretna odpowiedz. Jesli ma na tyle jasny umysl, zeby
wiedziec jak napisac na grupe to moglaby sie dowiedziec jak odczytac
odpowiedz na swoj problem.

> a ja nie pozdrawiam, i mam nadzieję ze więcej takiej osoby nie spotkam,
> nawet w usenecie/
>
> Nusia zniesmaczona

Wsadz ja do KFa, mnie od razu tez, ale nie pisz na ten temat elaboratow.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

Chwalę zapach z ...Oriflame.
AVON - nowe perfumy