Pomocy !

1. Data: 2006-04-06 19:00:53

Temat: Re: Pomocy !
Od: zielsko <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 06 Apr 2006 21:03:50 +0200, Regius <r...@g...pl> wrote:

[....]
> powinien On byc samodzielny , ze bedzie mu ciezej w zyciu.
> Pomocy , bo nie wiem co mam robic.

Problem masz Ty czy szwagier? Co?

--

Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

2. Data: 2006-04-06 19:03:50

Temat: Pomocy !
Od: "Regius" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem a wlasciwie nie Ja tylko moj szwagier.Sam nie wiem wsumie czy to
ja mam problem czy on , ale zaczne od poczatku....
Jest On osoba ktora strasznie "buja w oblokach".Patrzy na zycie bardzo
rozowo,nie potrafi zrozumiec , ze "zycie to nie bajka" , patrzy na nie
bardzo nierealistycznie (np. mysli , ze jak zaplaci radiu pieniadze za to
zeby puscili na antenie raz piosenke ktora on spiewa , to jego zycie sie
odmieni i bedzie slawny ,bedzie mial duzo pieniedzy itp. lub jego planem na
przyszlosc jest nagranie plyty-za nagranie chce oczywiscie sam zaplacic i
wysylanie tych piosenek na gg roznym dziewczyna , bo mysli ,ze jak one sie
dowiedza ,ze on to spiewa,to odrazu wszystkie beda sie o niego bic).Takich
przykladow moglbym tutaj opisac mnostwo.Bardzo chcialbym mu "przemowic do
rozumu" , jednak nie potrafie.Probowalem na wszystkie sposoby ,tlumaczylem ,
wkurzalem sie , nabijalem jednak nic nie pomaga.Gdy mu wytlumacze ,ze jego
myslenie jest nierealne , to on to rozumie , a po 5 minutach wraca do puntu
wyjscia....
Nie wiem juz co z tym zrobic , bardzo mnie to wkurza , choc wiem ,ze
powinienem to olac bo kazdy jest kowalem swojego losu,ale poprostu nie
potrafie.Gdy slysze te jego pomysly , to poprostu tak strasznie sie
denerwuje , ze zaczynaja mi rece latac i dostaje goraczki. Wydaje mi sie tez
, ze problem lezy w jego mamie , ktora caly czas za niego wszystko robi ,
sprzata , zamiata , doslownie wszystko , chlopak ma zero samodzielnosci ,
caly czas jest przez nia wyreczany.Probowalismy z nia rozmawiac z zona
jednak to na nic , nie daje sobie powiedziec ,ze nie powinna tak robic ,ze
powinien On byc samodzielny , ze bedzie mu ciezej w zyciu.
Pomocy , bo nie wiem co mam robic.

P.S. Przepraszam jesli to NTG ale nie wiem gdzie napisac.

Pozdr.

Tomek

3. Data: 2006-04-06 19:18:05

Od: "Regius" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem masz Ty czy szwagier? Co?

Wlasnie nie wiem ,czy to On ma problem czy Ja , sam sie nad tym
zastanawiam.Niby to nie moja sprawa , jednak to rodzina i chcac nie chcac i
tak nie odetne sie od tego , ten problem bedzie caly czas mnie dotyczyl ,
chocby przezto , ze bede sluchal tych histori , pomyslow itp.

Pozdr.

4. Data: 2006-04-06 21:47:49

Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Jest On osoba ktora strasznie "buja w oblokach".Patrzy na zycie bardzo
> rozowo,nie potrafi zrozumiec , ze "zycie to nie bajka" , patrzy na nie
> bardzo nierealistycznie

Pozytywne myslenie polaczone z odrobina fantazji zawsze przynosi efekty.
Szwagrowi gratuluje podejscia, a ty faktycznie potrzebujesz pomocy ;-)

Marek

5. Data: 2006-04-07 20:04:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Regius:
> [...]
> pomysly , to poprostu tak strasznie sie denerwuje , ze
> zaczynaja mi rece latac i dostaje goraczki.

Psychoterapia.
Tylko... i to jak najszybciej. ;)

... i dodatkowo: lekcje nauki pisania.

--
Czarek

6. Data: 2006-04-09 10:34:19

Od: "Regius" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Psychoterapia.
> Tylko... i to jak najszybciej. ;)
>
> ... i dodatkowo: lekcje nauki pisania.

Aaaa , same buraki z was :P

A ty sziedzisz , walisz konia caly dzien i myslisz ,ze jestes pewnie
najmadrzejszy.Jak ci sie nie podoba jak pisze to nie czytaj. :-D

7. Data: 2006-04-12 11:29:42

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl-wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Regius" <r...@g...pl> napisał:
> [...]
> jednak to na nic , nie daje sobie powiedziec ,ze nie powinna tak robic ,ze
> powinien On byc samodzielny , ze bedzie mu ciezej w zyciu.

Rzeczywiscie mamusia ma problem, pojawia sie tu tzw syndrom pustego
gniazda - poszukaj i poczytaj na ten temat. Zastanow sie tez czy Ty z zona
czasem mu nie pomagacie, nie wyreczacie w czyms. Wazne, zebyscie mieli
jasnosc i zawsze potrafili powiedziec 'jestes dorosly, sam sobie z tym
poradzisz'.

Joanna

Modlitwa nie pomaga?! [NYT]
Wielkanocne PiSanki
wyobcowanie FUT -> psp
wyobcowanie
Książka o pedofilii - nie znam tytułu ani autorek