Pomocy-czeste omdlenia

1. Data: 2002-02-08 00:09:17

Temat: Pomocy-czeste omdlenia
Od: ewa <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnimi czasy czesto mdlalam na ulicy. W domu wszystko w porzadku.
Wychodze na ulice i bez zadnego powodu po kilku krokach padam na twarz
bez przytomnosci. Ruszam autem z pod domu i nagle mdleje. Spowodowalam
juz kilka wypadkow samochodowych z powodu tych omdlen. Co robic! Gdzie
isc po rade?

W tym nieszczesciu mam troche szczescia. Mimo upadkow i katastrof moja
twarz i piekne blond loczki sa w doskonalym stanie. Dzieki prostemu
wynalazkowi jakim jest zwykly przezroczysty worek plastikowy.
Zeby ochronic moja cere i wspaniale naturalne blond wlosy wychodzac na
dwor zawsze nakladam na glowe duzy przezroczysty worek plastikowy. Jak
go uszczelnie wokol szyji to doskonale chroni warunkami atmosferycznymi.
Po ostatnim wypadku pielegniarz z pogotowia powiedzial ze nie powinnam
jezdzic z plastikowym workiem na glowie. Nie rozumie dlaczego nie
powinnam zakladac worka na glowe? Widze inne auta przez ten worek i moj
oddech nie powoduje zaparowania szyby.
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc. Ewcia, prawdziwa, naturalna blondynka.

2. Data: 2002-02-08 12:03:06

Temat: Re: Pomocy-czeste omdlenia
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie posty, to jawne nabijanie sie z ludzi, ktorzy naprawde poszukuja
pomocy, badź jakiegoś wyjaśnienia swoich dolegliwości.
Proponuje, abys na swoja glowke nakladala worek nie przeźroczysty, lecz
koloru czarnego (taki, ktory stosuje sie celów gromadzenia śmieci) - wówczas
również nie będziesz męczyć wzroku. No, ale niestety, wówczas nikt nie
będzie mógł admirować Twoich loczków. Coś za coś.

Uzytkownik ewa <e...@p...onet.pl> w wiadomosci do grup dyskusyjnych
napisal:3...@p...onet.pl...

3. Data: 2002-02-08 15:55:37

Od: ewa <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:

> Takie posty, to jawne nabijanie sie z ludzi, ktorzy naprawde poszukuja
> pomocy, badź jakiegoś wyjaśnienia swoich
> dolegliwości............................ciach

Jezeli ktos jest naprawde chory to jedynym rozsadnym i prawidlowym wyjsciem jest
pojsc do lekarza.
Tutaj uwaga: osobiscie nie polegalabym na opinii jednego lekarza mozna sie
paskudnie "przewiezc".
Grupy jak ta, moga byc przydatne w wyjasnienu takich czy innych spraw
zwiazanych ze zdrowiem. Natomiast jakiekolwiek proby samoleczenia sie w/g
wskazowek uzyskanych na tej czy innej tego typu grupie bylyby czysta glupota.

4. Data: 2002-02-08 18:14:32

Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli ktos jest naprawde chory to jedynym rozsadnym i prawidlowym
wyjsciem jest
> pojsc do lekarza.

Swieta racja nr 1

> Tutaj uwaga: osobiscie nie polegalabym na opinii jednego lekarza mozna sie
> paskudnie "przewiezc".

Swieta racja nr 2

> Grupy jak ta, moga byc przydatne w wyjasnienu takich czy innych spraw
> zwiazanych ze zdrowiem.

Swieta racja nr 3

> Natomiast jakiekolwiek proby samoleczenia sie w/g
> wskazowek uzyskanych na tej czy innej tego typu grupie bylyby czysta
glupota.

Swieta rancja nr 4

Zwazywszy na Swiete Racje nr 1, 2 i 3, nalezy sfomuowac:

Swieta Racja nr 5:

Grupa ta nie służy do celow publikacji glupich dowcipow.

Wyjasnienie: Ktos, kto nie uzyskal wyjasnienia swoich dolegliwosci, moze,
wlasnie dzieki tej grupie, zaoszczedzic czas i zdrowie - dotrzec do
wlasciwego specjalisty (wynika to ze Swietych Racji 1,2, 3).

5. Data: 2002-02-09 05:54:56

Od: ewa <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:

> ..........ciach
> Swieta Racja nr 5:
> Grupa ta nie służy do celow publikacji glupich dowcipow.

Smiech odpreza i leczy. Smiech to zdrowie. Czasami jest dobrze zapomniec o
problemach i zasmiac sie glosno.Dowcipy moga byc w zlym czasie lub miejscui,
moga byc niezrozumiale, moga byc plytkie, ale nie sa byc glupie. Glupi sa
ludzie.
Szczere wyrazy wspolczucia dla tych, ktorzy nie potrafia sie smiac. Dla wlasnego
zdrowia czasem dobrze jest udac ze sie nie widzi tego co sie nie lubi. Minie
jak zeszloroczny snieg i po sprawie. Byc purytaninem to naprawde ciezkie
zycie.Zycie bedzie o cale niebo latwiejsze i przyjemniejsze jezeli potraktowac
go z przymruzeniem oka.

> Wyjasnienie: Ktos, kto nie uzyskal wyjasnienia swoich dolegliwosci, moze,
> wlasnie dzieki tej grupie, zaoszczedzic czas i zdrowie - dotrzec do
> wlasciwego specjalisty (wynika to ze Swietych Racji 1,2, 3).

Swieta racja nr x: nie neguje, sama korzystam z tej i podobnych grup w celach
edukacyjno-konfrontacyjnych, po prostu nie dowierzam
.............................. w bialych.kitlach. Nie znaczy ze nie lubie sie
smiac. Tym co mnie rozbawilo chce sie podzielic z innymi w mojej sytuacji.Jak
zechca to tez sie usmiechna jak nie beda w nastroju pomina milczeniem.

Fizjoteraeutka
tluszczaki, wlokniaki - prosba o rade
Poszukiwany onkolog
List otwarty