Pomocy! doradzcie!

1. Data: 2004-04-04 15:49:00

Temat: Pomocy! doradzcie!
Od: "Anuti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam wielki problem ;(
w zeszlym tygodniu za namowa kolezanki zdecydowalam sie na zmiane koloru
swoich wlosow, rzecz jasna u fryzjera. Mialam bardzo mocno rozjasniane
Joanna do pasemek i balejazu. Zmienilam kolor na ciemny popiel z refleksami
mokki (zmiana straszana, nadal nie moge sie przestawic, niektorzy sie smieja
ze mam ..zielony odcien;/;( nie w tym jednak problem bo wiem ze to sie
splucze)

Chodzi o to ze wrecz niesamowicie zniszczylam wlosy;( dzwie sie ze fryzjerka
nie odmowila mi farbowania, bo wlosy po rozjasnianiu mialam bardzo
zniszczone. Teraz jest jeszcze gorzej, nie moge ich rozczesac po myciu, a
najbardziej zniszczone, wrecz "sianowate" mam na czubku glowy;((

Prosze doradzcie mi, jakie odzywki uzywac? kiedy wlosy dojda do stanu
takiego abym mogla znowu je zafarbowac? (chce poczekac miesiac lub dwa i
zobic jasny bajlejaz , bo czuje ze te sa za ciemne)
Slyszalam tez o salonach fryzjerskich, ktore maja jakies sposoby na
nawilzenie wlosow, jakies maski czy cos. Gdzie w krakowie jest taki salon?

Wiem ze ten temat pewnie nie raz byl poruszany ale bardzo mi zalezy na
radzie.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-04-04 16:08:09

Temat: Re: Pomocy! doradzcie!
Od: "KBL" <t...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mogę udziezielić rady, jest przy ulicy Grzegórzeckiej 39 salon
kosmetyczno-fryzjerski/telefon 429-56-50.Pracuje tam Pani imieniem Jadzia 4
godziny do południa. W mojej obecności odbiera telefony i umawia się z
klientkami. Potrafi również bezpłatnie poprawiać inne pracujące tam
fryzjerki. Mnie obstrzygła za 8 zł i przed tym wysłuchała mnie-co oczekuję i
potrzebuję, jak to wg niej będzie wyglądało-jednym słowem podeszła
profesjonalnie.Sprubój jej przedstawić ten problem.Napewno, nie wyciągnie
pieniędzy-jak nie będzie umiała poprawić. Ja ze sfej strony postaram się
znaleśc odpowiedni kosmetyk, ale czy mogę to zrobić? Problem w tym, że nie
chce wciskać niczego. z wyrazami szacunku
Krzysztof Błaszczyński
ps czy jak coś znajdę mogę również napisać na priva?

1. Data: 2004-04-04 16:49:13

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze doradzcie mi, jakie odzywki uzywac?

Ja polecam szampon i w szczegolnosci odzywke do splukiwania Pantene Pro-V.
Mi po rozjasnianiu ta odzyka bardzo pomogla, jest dosc gesta, obficie
nakladalam ja po myciu na wilgotne wlosy i trzymalam pol godziny wlosy
zawiniete w recznik.

Oprocz tego aby suche wlosy wygladaly w miare normalnie ;) koniecznie stosuj
jakakolwiek odzywke bez splukiwania w sprayu. Najbardziej zniszczone wlosy
wygladaja po jej uzyciu niebo lepiej. Ja ostatnio stosowalam Radical (ok
8zl), a poniewaz jest ona dosc lekka dolalam do niej 1/5 objetosci butelki,
oliwe z oliwek.. Przed zastosowaniem zawsze potrzasam aby wymieszac
skladniki i widze znaczna poprawe kondycji i wygladu wlosow.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-04-04 17:32:42

Temat: [OT] Pomocy! doradzcie!
Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KBL" <t...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
<ciach śmieci i inne taki>

Przeczytaj to >> http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html zanim cokolwiek tu
jeszcze napiszesz. (Zwłaszcza wstęp odnośnie pisania postów).

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-04-04 17:44:30

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim nie tyle odżywka, co maseczka! Poszukaj sobie w sklepie maski
do włosów zniszczonych, napewno z L'Oreala bedzie albo z Garniera, mozesz
sobie zamówić z Oriflame (jesli masz mozliwosc) maseczkę do włosów
zniszczonych w saszetce albo olejek na goraco - jest super, ja po rozjasnianiu
włosów ( z czarnego do bladu) mialam straszne siano i ten olejek mi uratował
włosy. W kazdym razie taka maseczke rób sobie (to sie najczęsciej długo trzyma
w folii i podgrzewa dla lepszego efektu). Zwykłe odżywki mozesz stosować
dodatkowo np. w sprayu.
Powodzenia
Lea

1. Data: 2004-04-04 18:08:05

Od: Beth Winter <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Anuti wrote:

> [...]
> takiego abym mogla znowu je zafarbowac? (chce poczekac miesiac lub dwa i
> zobic jasny bajlejaz , bo czuje ze te sa za ciemne)

Podstawa to najintensywniejsze kosmetyki do zniszczonych wlosow - Elseve
maseczka ostatnio sie popsula, ale reszta linii do farbowanych wlosow
jest niezla. Avonowska maseczka z oliwa (seria SPA) swietnie nawilza.
Myc rzadko, w letniej wodzie. Czesto spryskiwac woda (najlepiej mgielka
do twarzy, albo zwykla mineralna nalana do takiego pojemniczka). Mozna
sprobowac goracego olejku - kupic w Zdrowej Zywnosci olejek z jojoby,
ogrzac pod ciepla woda, nalozyc na mokre wlosy i potrzymac z 15 minut
pod czepkiem foliowym i recznikiem.

A i tak moze byc tak, ze trzeba bedzie przynajmniej czesc sciac :(

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-04 22:08:42

Od: "MORO73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ściąć!!

--
moni K.

1. Data: 2004-04-05 08:19:40

Od: "Anuti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chce wciskać niczego. z wyrazami szacunku
> Krzysztof Błaszczyński
> ps czy jak coś znajdę mogę również napisać na priva?

Witam i dziekuje!

Oczywiscie, mozesz pisac na priva, czekam na kazdą wiadomosc

Pozdro!
Ania

1. Data: 2004-04-05 08:24:47

Od: "Anuti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A i tak moze byc tak, ze trzeba bedzie przynajmniej czesc sciac :(
>
> Witam,,

niestety, wlosy juz scielam, ale koncowki, a problem wystapil przy samej
skorze glowy, wiec obciecie odpada ;))

Odzywke mam Regenal firmy Framesi, jest bardzo mocna i w sumie juz raz po
niej wlosy do ladu udalo mi sie doprowadziac, ale tak zniszczonych jak teraz
to dawno nie mialam ;(
kupilam tez Glis Kur bez splukiwania i druga w sprayu, slyszalam ze pomoze.
Zobaczymy;)

Pozdro
A.

Perfumy miętowe
Gdzie ta wanilia...
nie wychodzi....
CIENIE do powiek
SALON WROCŁAW - Wrocławski Salon Kosmetyczny - kto byl?