Pomocy - gdzie obejrzeć płyteki ???

1. Data: 2001-11-08 10:11:44

Temat: Pomocy - gdzie obejrzeć płyteki ???
Od: "Janusz Trąbiński" <j...@a...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

szukam serwera www gdzie można byłoby
obejrzeć jak najwięcej płytek (glazura, terakota).
Pomocy - jeśli nie znajdę to MOJA KOCHANA
przegoni mnie tak po mieście, że dostanę pryszczy
na widok sklepu z glazurą.

Z góry dziękuję za pomoc

--
Janusz Trąbiński
j...@a...gov.pl

1. Data: 2001-11-08 15:25:37

Temat: Re: Pomocy - gdzie obejrzeć płyteki ???
Od: "Julita Milcarz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> szukam serwera www gdzie można byłoby
> obejrzeć jak najwięcej płytek (glazura, terakota).
> Pomocy - jeśli nie znajdę to MOJA KOCHANA
> przegoni mnie tak po mieście, że dostanę pryszczy
> na widok sklepu z glazurą.

Jesli jestes z Warszawy to pojedz np. na Bartycka.
Nie wydaje mi sie, zeby obejrzenie plytek w internecie bylo wystarczajace.
Faktury, stopnia matowosci nie zobaczysz, a kolory tez sie beda troche
roznic.
Lepiej teraz dobrze poszukac, niz potem dodawac pryszczy po wejsciu do
wlasnej lazienki.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2001-11-09 10:25:19

Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ogladac plutki na stronach to nie jest dobry pomysl bo to wyglada zupełnie
inaczej w rzeczywistości na ścianie

1. Data: 2001-11-09 13:12:07

Od: "grzesiek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam serwera www gdzie można byłoby
> obejrzeć jak najwięcej płytek (glazura, terakota).

Zobacz na stronach producentów np:
http://www.opocznosa.com.pl/nasza_oferta/index.html
http://www.ceramika.myweb.pl/
http://www.cerkolor.com.pl/

karaluszki
było: zacieki... pochwała dla praconika Castoramy
Projekty elektryczne
Jaka elektr. masz. do golenia kupic...?
umowa