Pomocy! producent plytki gresowej

11. Data: 2005-01-12 18:10:02

Temat: Re: Pomocy! producent plytki gresowej
Od: Włodek Chrzanowski <w...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):
> drodzy grupowicze
>
> moze ktos z was sie o "otarl" o takie plytki, albo sam je ma:-)
> musze dokupic troche plytek, bo popekaly, a nie znam producenta, nie
> wspominajac juz o nawie serii.
> CIACH
a nie ma jakiejś sygnatury, albo jakichś znaczków na odwrotnej stronie,
możesz jedną płytkę odkuć w całości lub kawałkach ?

--
Pozdrawia, szukający pracy, Włodek Chrzanowski
ludzie, otwórzcie szafy i mówcie DO RZECZY

12. Data: 2005-01-12 19:11:06

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Włodek Chrzanowski"

> a nie ma jakiejś sygnatury, albo jakichś znaczków na odwrotnej stronie,
> możesz jedną płytkę odkuć w całości lub kawałkach ?

wlasnie nie ma!:-(
jest tylko napisane "gres ceramico porcellanato"

powoli dorastam do mysli skuwania calych schodow i balkonu bo sa obok siebie
:-(

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

13. Data: 2005-01-13 06:34:59

Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania wrote:
> drodzy grupowicze
>
> moze ktos z was sie o "otarl" o takie plytki, albo sam je ma:-)
> musze dokupic troche plytek, bo popekaly, a nie znam producenta, nie
> wspominajac juz o nawie serii.
> jesli ma ktos pojecie czyje to moze byc - to bardzo prosze o informacje
> plytka jest wloska, jest to gres mrozoodporny, a wielkosc plytki to 33x33 cm
>
> wyglada ona tak: http://www.aem.pl/plytka.jpg
>
> mail: aniamh malpa eranet kropka pl

Chyba znalazłem:

http://www.inter-store.it/pagina143.htm

Kolor może ciutkę inny, ale to pewnie wina wytarcia, albo oświetlenia.

Jak trafiłem, to znaczy, że musisz iść na kurs googlowania - mnie zajęło
to niecałe 2 minuty. Hint: Używaj Google - Grafika.

reik (dobrodziej).

14. Data: 2005-01-13 08:05:43

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Remigiusz Babicz" <

> Kolor może ciutkę inny, ale to pewnie wina wytarcia, albo oświetlenia.
kolor dobry - ten drugi:-)
jestes wielki:-)
dzieki ogromne!

> Jak trafiłem, to znaczy, że musisz iść na kurs googlowania - mnie zajęło
> to niecałe 2 minuty. Hint: Używaj Google - Grafika.
to wysle wszystkich - wlacznie ze soba, za to jesli chodzi o zwyklego
googla, to teraz jestem ekspertem od gresow i ich wzorkow:-(

podaj adres - to piwo wysylam:-)

--
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 glodne spiace kucyki

Jak wyczyscic obraz
pralka - czemuż, ach, czemuż?
wilgoć
Stare plytki i 20-letni osad
Kupię meble Black Red White (meble KENT) (Toruń)