Pomocy ! - rana po cesarce ???

1. Data: 2001-07-20 17:42:11

Temat: Re: Pomocy ! - rana po cesarce ???
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanisław Kołodziej napisał:

> [...]
> dzisiaj podczas kompieli juz z lekka przygojona rana pekla i wycieka z niej
> polprzezroczysty plyn o krwistym zabarwieniu ??? - w szpitalu zonie
> poinformowali aby nie stosowala zadnych dodatkowych specyfikow na rane .
> rana byla szyta rozpuszczalnymi nicmi . nie wiem co jeszcze napisac ?
> prosze o pomoc, czy jest to
> niepokojace, czy naturalne ??? - nie wiem czy dzwonic po pogotowie, czy
> "wyciek" sam zniknie? - lekarz prowadzacy zone jest aktualnie na wakacjach
> i nie bardzo wiem do kogo sie zwrocic ???

pogotowie
po kolei poloznicy z ksiazki telefonicznej
kejarz dyzurny/ordynator oddzialu gdzie zona rodzila

2. Data: 2001-07-20 17:51:20

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

,
> [...]
> "wyciek" sam zniknie? - lekarz prowadzacy zone jest aktualnie na
wakacjach
> i nie bardzo wiem do kogo sie zwrocic ???

Również miałam cięcie cesarskie, ale nic akiego się z raną nie działo. Po
zdięciu szwu wszystko przyschło, starałam się mocno nie moczyć tej rany
tylko postępować jak przy pępku noworodka. Trudno mi zatem co kolwiek na to
zaradzić i poradzić.
Pozdrowienia Dorunia

4. Data: 2001-07-20 19:59:07

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja chyba bym nie ryzykowal i wzywal pogotowie odrazu..

5. Data: 2001-07-20 20:09:59

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Gawel napisał:

> Czzy tylko brzegi rany (skora) rozeszly sie czy siega to glebiej?
> Jezeli to tylko skora to OK, jezeli rozejscie brzegow siega glebiej to
> jest maly problem.
> Spokojnie , zdarzaja sie takie sytuacje.
> Zaloz na razie suchy opatrunek z jalowych gazikow ( dostepne w aptece).
> Jezeli Rozejscie jest glebsze to sugerowalbym przewiezienie zony na izbe
> przyjec w szpitalu , gdzie miala ciecie. Nikt rozsadny nie odmowi
> pomocy.
> IMHO nie jest to powod do wzywania pogotowia ratunkowego.

No tutaj to juz nie moge sie zgodzic.
Kolega jest starszym lekarzem na pogotowiu i mowi, ze gdyby nie ich pomoc to
setki ludzi
by zmarly.
Jak zadzwonisz do pogotowia to lekarz dyzurny oceni czy przyjezdzac czy nie.

Nosze jednak ulatwiaja transport, jak i pogotowie od razu moze zawiezc zone
na izbe przyjec.

Zona jest najwazniejsza.

Niemniej wydaje mi sie ze jest to temat testowy, bo skoro mogl pisac
e-maile do usenetu to rownie dobrze mogl dzwonic po szpitalach, lekarzach.

Pisal z Rzeszowa uzywajac 0202122,
w czym problem zeby zadzwonic do lekarza, do szpitala, na pogotowie ?

Czas interakcji usenetu jest nieokreslony. Odpowiedz pogotowia uzyskuje sie
natychmiast.
Long live Pogotowie.

Jacek

6. Data: 2001-07-20 20:10:01

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stanisław Kołodziej" wrote:
> [...]
pomocy.
IMHO nie jest to powod do wzywania pogotowia ratunkowego.
W razie potrzeby pisz na priv.
W.Gawel

7. Data: 2001-07-21 08:58:16

Od: "Stanisław Kołodziej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim! - tak jak piszecie :)) - zadzwonilem w koncu do Szpitala
Wojewodzkiego Nr 1 w Rzeszowie , gdzie rodzila zona i po bardzo milej i
rzeczowej rozmowie z lekarzem dyzurnym - p. Adamem Chruscielem (naprawde
zasluguje na publiczna pochwale)- zadecydowal on aby przywiesc zone do niego
aby to zobaczyl - cale szczescie okozalo sie niegrozne (wyciek "sub.
tluszczowych") i po kilku minutach rownie milej wizyty (to juz odczucia zony
:) ) zabralem zonke do domciu !
p-a
Stanisław Kołodziej

8. Data: 2001-07-21 09:45:20

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

cale szczescie okozalo sie niegrozne (wyciek "sub.
>tluszczowych") i po kilku minutach rownie milej wizyty (to juz odczucia
zony
>:) ) zabralem zonke do domciu !

Dobrze, ze pojechales.. bo tak byscie sie niepotrzebnie martwili caly czas..

9. Data: 2001-07-21 10:56:48

Od: "Stanisław Kołodziej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze, ze pojechales.. bo tak byscie sie niepotrzebnie martwili caly
czas..

tez mi sie tak zdaje :))
p-a
SK

10. Data: 2001-07-21 16:15:37

Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak niestety jest, niestety ppewnie przy wypisie nie powiedzieli ze nie
mozna sie kapac przez kilkanascie dni bo peknie?
Teraz zostaje albo oddzial w ktorym ta pani byla lub wizyta u chirurga

> [...]
> "wyciek" sam zniknie? - lekarz prowadzacy zone jest aktualnie na
wakacjach
> i nie bardzo wiem do kogo sie zwrocic ???

czy da sie ?
Genetyka
Czy uczulenie na pylki to nie uczulenie na siano ze skoszonej trawy ?
Srodki krwiozastepcze
Transfuzja krwi