Pomocy..slonce,plamki i witaminy ?

1. Data: 2004-06-25 08:32:19

Temat: Pomocy..slonce,plamki i witaminy ?
Od: "BudikB" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Problem dotyczy mojej dziewczyny. Nie wiem skad sie wzial bo nigdy nie miala
problemu ze skora gdy przebywala na sloncu. Ostatnio pojawiaja jej sie w
bardzo szybkim tempie kropki na rekach czarne i czerwone (malutkie) i nie
wiemy dlaczego tak sie dzieje. Moje podejrzenia : w lutym chodzila na
solarium lacznie jakies hmm 25 minut przed studniowka..., do tego jakis
miesiac temu kupilem jej po maturze witaminy Silica i Vitaral ktore bierze
po 1 szt zawsze rano. Wazy okolo 50 kg.
Czy na te "nowe kropki" od slonca ma wplyw ze kiedys byla na solarium ? czy
moze te witaminy za bardzo wplywaja na to bo silica jest na skore itp

Co to moze byc ?? nigdy nie byla uczulona na slonce itp....

Dzieki za pomoc

Pozdrawiam

Maciek

1. Data: 2004-06-27 08:36:04

Temat: Re: Pomocy..slonce,plamki i witaminy ?
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BudikB" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze te witaminy za bardzo wplywaja na to bo silica jest na skore itp
>
> Co to moze byc ?? nigdy nie byla uczulona na slonce itp....

Mam tez pełno malutkich kropeczek na rękach( ale tylko czerwonych) wyglądają
jak cząsteczki krwi , jakby po ukłuciu igły. Do dermatologa mogę iść dopiero
we wrześniu, więc nie wiem za bardzo co to jest, ale jedna osoba napisała
mi, że ma też coś takiego i jest to jakaś choroba, której nazwy nie pamięta.
Te kropki powstają na skutek urazów mechanicznych. Tylko że nie wiadomo czy
twoja dziewczyna ma właśnie to, niech idzie do lekarza. I jeszcze chciałam
spytać czy to co bierze jest na bazie ziół czy to normalne witaminy?

1. Data: 2004-06-27 19:46:24

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> mi, że ma też coś takiego i jest to jakaś choroba, której nazwy nie
pamięta.

Tą jedną osobą chyba byłam ja:)))) Ja już jestem wyleczona:) O nazwę pytałam
przy kolejnej wizycie u dermatologa, ale myśląc, że na pewno zapamiętam nie
zapisałam i... zapomniałam:( Coś mi się tłucze po głowie "kampus" (ale
raczej pisany przez "c"), ale poszukiwania na googlu nie dały rezultatu,
więc nie wiem czy to dobry ślad. Może jest na grupie jakiś dermatolog, który
będzie wiedział o co chodzi?

Pozdrawiam
Kalina

1. Data: 2004-06-28 11:21:48

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> raczej pisany przez "c"), ale poszukiwania na googlu nie dały rezultatu,
> więc nie wiem czy to dobry ślad. Może jest na grupie jakiś dermatolog,

A jak zostałaś wyleczona? jakieś środki do stosowania zewnętrznego czy do
połykania i czy po prostu przestały Ci się robić nowe czy poznikały
wszystkie?

1. Data: 2004-06-28 13:25:47

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak zostałaś wyleczona? jakieś środki do stosowania zewnętrznego czy do
> połykania i czy po prostu przestały Ci się robić nowe czy poznikały
> wszystkie?

Dostałam całą masę tabletek do łykania. Sama się zdziwiłam, że nie dała mi
żadnych maści, ale ... w końcu to ona się na tym zna:) Poza tym moje kropki
były na nogach (głównie na łydkach). Zniknęły wszyskie i teraz skóra wygląda
normalnie.

Kalina

1. Data: 2004-06-28 13:52:31

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kropki
> były na nogach (głównie na łydkach). Zniknęły wszyskie i teraz skóra

Mam nadzieję że mam to samo co Ty miałaś i że zniknie:)
Dziękuję za odpowiedź

PCA Moisturising Cream, Nu Skin
kostium ka;pielowy
coś o odchudzaniu
Zbliza sie koniec swiata...
jak założyć temat w pl.rec.uroda ? Jestem zainteresowany