Pomozcie

1. Data: 2004-03-02 00:08:11

Temat: Pomozcie
Od: "Edyta Ostrowska" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zupełnie nie mam pojęcia o dietach, chciałabym pozbyć się koło 10 kg. Mam 28
lat. Zaproponujcie dietę.
Dziękuje i pozdrawiam .
Edyta

2. Data: 2004-03-02 08:16:45

Temat: Re: Pomozcie
Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Ostrowska wrote:
> Zupełnie nie mam pojęcia o dietach, chciałabym pozbyć się koło 10 kg.
> Mam 28 lat. Zaproponujcie dietę.
> Dziękuje i pozdrawiam .
> Edyta

Witaj
wiec na poczatek poczytaj o roznychdietach np na mojej stronie
www.hafsa.republika.pl dzial diety.
Aby schudnac bezbolesnie, czyli nie glodowac-powinnas wejsc na ktoras z
niskoweglowodanowch diet- wybor zalezy od ciebie, ktora to bedzie, MM, DO
czy Atkins.
Pozwalaja one jesc w miare dostatnio i nie glodowac.
Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2004-03-03 13:39:17

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Mar 2004 09:16:45 +0100, Hafsa <a...@n...www>
napisał:

> Aby schudnac bezbolesnie, czyli nie glodowac-powinnas wejsc na ktoras z
> niskoweglowodanowch diet- wybor zalezy od ciebie, ktora to bedzie, MM, DO
> czy Atkins.

Czemu nazywasz MM niskoweglowodanowa skoro Montignac pisze, ze powinno sie
w niej jadac, lub jada sie tyle samo bialka, wegli i tluszczu?

--
s(00)mal . gg:1337396
"Widzę więcej, wiem więcej, tak to jest mniej więcej..."

4. Data: 2004-03-03 13:40:39

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-03-03 13:42:18

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-03-03 13:44:41

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-03-03 15:08:39

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal wrote:
> [...]
> Czemu nazywasz MM niskoweglowodanowa skoro Montignac pisze, ze
> powinno sie w niej jadac, lub jada sie tyle samo bialka, wegli i

No owszem, nie jest ona tak niskoweglowodanowa jak Atkins czy DO, ale
znacznie ogranicza weglowodany.
Hafsa

8. Data: 2004-03-03 15:44:21

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie to montiniak pisze ???chyba cos umkneło twojej uwadze :)

> No owszem, nie jest ona tak niskoweglowodanowa jak Atkins czy DO, ale
> znacznie ogranicza weglowodany.
> Hafsa

Noooo Hafsa co ci się dzisiaj stało:)
przecież sama wiesz,ze w MM podstawa diety są węglowodany o niskim indeksie
glikemicznym

9. Data: 2004-03-03 15:50:44

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> Noooo Hafsa co ci się dzisiaj stało:)
> przecież sama wiesz,ze w MM podstawa diety są węglowodany o niskim
> indeksie glikemicznym

Oj czarnyjanku,jestem tak zafascynowana tym,ze jestem we wspolnych okopach z
MM,wege itp ze zapominam sie.
Niemniej MM ogranicza jedzenie cukru, maki, wielu owocow.Zas potrawy o
niskim IG maja niska zawartosc cukru.
Np kromka Wasy ma 0,1 g wegli przyswajalnych( a takie cos na MM jesc mozna)
Czesto robi sie chyba taki blad( przynajmniej ja robilam) ze liczylam
WSZYSTKIE wegle i bylo ich niby ok, a ja mialam objawy jakby
niedocukrzenia.Bo w kromce Wasy jest chyba 7 g wegli...tyle ze
przyswajalnych jest 0.1g.Ale mieszam.
I wlasnie o to mi chodzilo piszc ze MM jest dieta niskoweglowodanowa.
Dzieki za zwrocenie uwagi Hafsa

--
moj adres:hafsa[at]poczta.onet.pl
strona domowa:www.hafsa.republika.pl nowosci na stronie!

10. Data: 2004-03-03 16:00:13

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj czarnyjanku,jestem tak zafascynowana tym,ze jestem we wspolnych okopach
> MM,wege itp ze zapominam sie.

:)))

> Niemniej MM ogranicza jedzenie cukru, maki, wielu owocow.Zas potrawy o
> niskim IG maja niska zawartosc cukru.
> Np kromka Wasy ma 0,1 g wegli przyswajalnych( a takie cos na MM jesc
mozna)

no nie wiem czy wybór pieczywa wasa to dobry wybór .jakos ludzie zapomnieli
o aferze z akrymiladami w tym pieczywie ale o chyba zasługa reklamy wspartej
naszymi przyzwyczajeniami i zabobonami :)

> [...]
> WSZYSTKIE wegle i bylo ich niby ok, a ja mialam objawy jakby
> niedocukrzenia.Bo w kromce Wasy jest chyba 7 g wegli...tyle ze

no ale na mm sie nie liczy wegli a na DO to raczej wasa jest tez niewskazana
.
zaraz bede musiał ci apisać ,ze zle stosujesz DO i sie zacznie :)

> I wlasnie o to mi chodzilo piszc ze MM jest dieta niskoweglowodanowa.
> Dzieki za zwrocenie uwagi Hafsa

nowi nie rozumieją skrótów myślowych :)wiec trzeba im prosto z mostu :)

soja
strony o potrawach?????
Konkurs
[MM] a typ otyłości