dieta dla grupy krwi

1. Data: 2004-03-02 00:26:23

Temat: dieta dla grupy krwi
Od: "Meehoo" <michu164@ANTY_SPAMgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Chciałem się spytać czy stosowanie diet stosownych do grupy krwi ma jakiś
sens? Tzn czy daje efekty?

Czy ktoś ma może jakieś linki do stron, na których znajdują się przepisy na
potrawy odpowiadające każdej z grup krwi?

Wielkie dzięki za odpowiedzi!!

Meehoo
gg# 1660077

2. Data: 2004-03-02 05:23:09

Temat: Re: dieta dla grupy krwi
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 2 Mar 2004 01:26:23 +0100, na pl.misc.dieta, Meehoo napisał(a):

> Chciałem się spytać czy stosowanie diet stosownych do grupy krwi ma jakiś
> sens? Tzn czy daje efekty?

Nikt tutaj jeszcze jej nie stosował, ale kilka osób z całą pewnością powie
Ci, że ta dieta jest bez sensu i nie ma podstaw naukowych ;)
Poszukaj w archiwum, było :)

> Czy ktoś ma może jakieś linki do stron, na których znajdują się przepisy na
> potrawy odpowiadające każdej z grup krwi?

http://kalorie.net/modules.php?name=Reviews
I tam w spisie masz link do każdej grupy krwi ;)

--
Eva Sheers

3. Data: 2004-03-02 08:07:00

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Meehoo <michu164@ANTY_SPAMgazeta.pl> napisał(a):

> Witam :-)
>
> Chciałem się spytać czy stosowanie diet stosownych do grupy krwi ma jakiś
> sens? Tzn czy daje efekty?

Nie wiem ;-))

> Czy ktoś ma może jakieś linki do stron, na których znajdują się przepisy na
> potrawy odpowiadające każdej z grup krwi?

A tu juz latwiej - w watku sprzed paru dni:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,2.html?
group=pl.misc.dieta&tid=1006043&pid=1006048

Pozdrowka
Hania

4. Data: 2004-03-02 20:28:53

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meehoo" <michu164@ANTY_SPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> potrawy odpowiadające każdej z grup krwi?

Po prostu daruj sobie.
Szkoda Twojego czasu nawet na przegladanie archiwum grupy
i linkow na ten bezsensowny temat!

Pozdrawiam
Hoodzielec

Pomozcie