Re: Pompy ciepła ?

From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pompy ciepła ?
Date: Sun, 1 Jan 2023 12:09:47 +0100

W dniu 01.01.2023 o 11:20, XL pisze:

> Mam, bo od 20 LAT mam panele fv.

Zakładałaś jako jedna z pierwszych w Polsce?
LOL
Dlaczego znowu jestem pewien, że jak zwykle kłamiesz?
Założyłaś i nadal palisz w kuchni oponami pod fajerkami?
To ty chyba wystawiałaś "baterię słoneczną" z kalkulatora za okno...
LOL

> O cie florek, to te moje podczas mrozów powinny się zagotować ?
> No nie zdarzyło się to nigdy, pewnie dlatego, że jednak ta ,,sprawność" o
> wiele bardziej maleje niż rośnie wraz ze spadkiem nasłonecznienia zimą, ba,
> wystarczy porządny opad śniegu i sprawność wynosi ZERO ???

Czyli (razem):
a) jesteś leniem i nie chce ci się ich odśnieżyć
b) są źle zamontowane skoro zalega na nich śnieg
c) zamontowałaś jakieś gówniane panele, nawet jak na technologię sprzed
20 lat

i osobno:
d) kłamiesz, bo nie masz pojęcia o czym piszesz, jak zwykle

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr