Pompy ciepła ?

1. Data: 2022-12-06 10:30:46

Temat: Pompy ciepła ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszędzie toto już widać. Nie rozumiem tego booom'u, przecież toto 24/24 żre
prąd jak smok, a bez prądu (którego braki bez problemu można sobie
wyobrazić, obserwując sytuację na Ukrainie...) po prostu nie działa. Ludzie
jednak nie są tak głupi, jak myślałam - są o wiele głupsi. ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-12-06 15:13:26

Temat: Re: Pompy ciepła ?
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 6.12.2022 10:30, XL wrote:
> Wszędzie toto już widać. Nie rozumiem tego booom'u,

Z tego czego nie rozumiesz, a się o tym wypowiadasz można by ze dwie
wikipedie zbudować, ale to ci w niczym nie przeszkadza i z każdą
"rewelacją" swojego nierozumku musisz polecieć i zaśmiecić grupę o
psychologii

> przecież toto 24/24 żre
> prąd jak smok,

Dokształć się niemoto i dopiero opiniuj, stosunek pobieranej mocy do
oddawanej to od 1:3 do 1:5 i lepiej, więc... weź nie pierdol

a bez prądu (którego braki bez problemu można sobie
> wyobrazić, obserwując sytuację na Ukrainie...) po prostu nie działa.

Wtedy się pali w kominku typiaro nielotna...

Ludzie
> jednak nie są tak głupi, jak myślałam - są o wiele głupsi. ?

Niestety są, jak się okazuje, jeszcze głupsi... ech

--
pzdr
Roman

3. Data: 2022-12-06 19:53:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> [...]
>
> Wtedy się pali w kominku typiaro nielotna...
>
> Ludzie
>
> Niestety są, jak się okazuje, jeszcze głupsi... ech

Piccolo-debillo, jeżeli na danym terenie wszyscy założą pompy ciepła, to
mogą się pożegnać z efektami. Brak odpowiedniego ładowania ciepłem i
maksymalnie skupiony jego pobór w okresie najzimniejszym w w stosunku do
poboru to prosta droga do stopniowego wychładzania gruntu, czego
konsekwencją jest zamrożenie wymiennika w najgorszym możliwym momencie.
Durniu.

4. Data: 2022-12-06 19:59:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> a bez prądu (którego braki bez problemu można sobie
>
> Wtedy się pali w kominku typiaro nielotna...

W kominku ,,wtedy" to JA palę, bo mam porządny kominek bez elektrycznych
fajerwerków, głupolu.
A cała reszta gadżeciarzy strzela sobie w stopę elektrycznym
oprzyrządowaniem, pompkami, płaszczami wodnymi, co przy braku prądu
powoduje autowygaszanie kominka.
?

> Ludzie
>
> Niestety są, jak się okazuje, jeszcze głupsi... ech

Ciebie nie miałam na myśli, ty jesteś debilem. Ludzie zwykle nie są
debilami jednak, a ty w sposób oczywisty pokazujesz resztkową zawartość
swojej puszki mózgowej.

5. Data: 2022-12-06 20:08:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Piccolo-debillo, jeżeli na danym terenie wszyscy założą pompy ciepła, to
> mogą się pożegnać z efektami. Brak odpowiedniego ładowania ciepłem i
> maksymalnie skupiony jego pobór w okresie najzimniejszym w w stosunku do

ładowania

> to prosta droga do stopniowego wychładzania gruntu, czego
> konsekwencją jest zamrożenie wymiennika w najgorszym możliwym momencie.
> Durniu.

J.w.

6. Data: 2022-12-06 20:52:18

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 6.12.2022 19:53, XL wrote:
> Piccolo-debillo, jeżeli na danym terenie wszyscy założą pompy ciepła, to
> mogą się pożegnać z efektami.

Skąd niedojdo masz te dane? :-) Z ambony?

> Brak odpowiedniego ładowania ciepłem i

Ładować ciepłem to sobie możesz dupsko na podgrzewanym fotelu...

> maksymalnie skupiony jego pobór w okresie najzimniejszym w w stosunku do
> poboru to prosta droga do stopniowego wychładzania gruntu, czego
> konsekwencją jest zamrożenie wymiennika w najgorszym możliwym momencie.

Wiesz niedorajdo intelektualna, że to ciepło pobiera się z głębokości
nawet 100 m? Zapewne nie wyobraża sobie twój kurzy móżdżek jaka masa
energii jest skumulowana w warstwie ziemi i skał o grubości 100m, więc
albo musisz wierzyć na słowo, albo spytaj dobrodzieja proboszcza... jest
tego bardzo dużo i nikomu poza twoim pustym czerepem takie rzeczy się
nie zdarzają (masowe zamrażanie dzielnic czy wsi).

A jeśli instalacje projektuje jakiś idiota i zastosuje za mały wymiennik
w stosunku do planowanego poboru i właściwości gruntu to już wina tego
"projektanta" i tylko w tym punkcie źródło może chwilowo dostać zadyszki
i przestać oddawać ciepło w dłuższe okresy większego ochłodzenia, za to
sąsiad nadal będzie biegał w stringach.
Ale czy jesteś w stanie to pojąć? Ni chuja... za daleko do łba.

> Durniu.

Przysoliła ćwierćinteligentka ze spuchniętym ego.

--
pzdr
Roman

7. Data: 2022-12-06 21:23:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale czy jesteś w stanie to pojąć? Ni chuja... za daleko do łba.

> Przysoliła ćwierćinteligentka ze spuchniętym ego.

Czyli trafiłam ?

8. Data: 2022-12-06 21:28:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> wyobrazić, obserwując sytuację na Ukrainie...) po prostu nie działa. Ludzie
> jednak nie są tak głupi, jak myślałam - są o wiele głupsi. ?

Uzależniać WSZYSTKO od prądu to już nie głupota, to debilizm.

9. Data: 2022-12-07 07:46:46

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 6.12.2022 21:23, XL wrote:

> Czyli trafiłam ?

Oczywiście, jak za każdym razem.. kulą w płot

--
pzdr
Roman

10. Data: 2022-12-07 08:20:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> Oczywiście, jak za każdym razem.. kulą w płot

Co tak oszczędnie? ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Ruskie/niemieckie trolle w Orlenie ?
Fałszywa pandemia - szpryce won!
Kto poważnie traktuje JP II?