Kto poważnie traktuje JP II?

1. Data: 2022-12-04 17:57:19

Temat: Kto poważnie traktuje JP II?
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

"Informacje o pedofilach i drapieżcach seksualnych w sutannach spływały
do Watykanu szerokim strumieniem, mimo to przestępcy mieli swobodny
dostęp do papieża. Dlaczego Jan Paweł II nie reagował? Czego nie mógł, a
czego wolał nie wiedzieć?

Jak pogodzić obraz papieża, który odmienił oblicze Kościoła, porywał
tłumy na całym świecie, przyczynił się do upadku komunizmu, z faktem, że
nigdy nie spotkał się z ofiarami nadużyć seksualnych ze strony kleru?
Czy to możliwe, że zabrakło mu serca dla najbardziej skrzywdzonych przez
przedstawicieli instytucji, którą kierował?

Towarzyszący beatyfikacji i kanonizacji Jana Pawła II pośpiech sprawił,
że zarzuty dotyczące tuszowania przestępstw na tle seksualnym w Kościele
potraktowano nie dość poważnie. A może spieszono się, by ogłosić Karola
Wojtyłę świętym, zanim pojawią się głośne oskarżenia?

Te pytania nie pozostawiają obojętnym nikogo, kto poważnie traktuje Jana
Pawła II."

Zapraszam do lektury kolejnej świetnej pozycji ujawniającej zgniliznę,
moralny upadek, przestępcze reguły działalności Watykanu i wspaniale nam
upadającego Kościoła Katolickiego, tu pod kierownictwem niezbyt świętego
Karola z Wadowic.

https://www.znak.com.pl/ksiazka/bielmo-co-wiedzial-j
an-pawel-ii-marcin-gutowski-236966

--
pzdr
Roman

2. Data: 2022-12-04 21:25:27

Temat: Re: Kto poważnie traktuje JP II?
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-12-04 o 17:57, Roman Tyczka pisze:
> [...]
> do Watykanu szerokim strumieniem, mimo to przestępcy mieli swobodny
> dostęp do papieża. Dlaczego Jan Paweł II nie reagował? Czego nie mógł, a

Ubolewać należy. Ale czy JPII winny?
Czy pobożny człowiek wychowany jeszcze w czasach przedsoborowych, może
sobie wyobrazić swawole przebiegłych zbereźników?
Czy to była rola duchownego?
Przecież to postępowcom chodziło o zniszczenie Kościoła, nasyłając
agentów rozwalających KK od środka.
I co będziemy mieli w zamian?
Zalegalizowane sodomię, gomorię i pedofilię?
Wszędzie dozwolone, aby nie w Kościele?

3. Data: 2022-12-04 23:50:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 <t...@t...pl> wrote:

> [...]
> agentów rozwalających KK od środka.
> I co będziemy mieli w zamian?
> Zalegalizowane sodomię, gomorię i pedofilię?

Nic dodać, nic ująć.

Uważam, że JPII ZDAWAŁ SOBIE SPRAWĘ ze wszystkiego, więc także i z tego, że
nie przez czystki droga do odrodzenia Kościoła. Czystki to lewacka forma
terroru, w KK nie ma miejsca ma terror.
Drogą do odrodzenia nie jest branie przykładu z lewactwa, lecz
NIEZATRZYMYWANIE WĄTPIĄCYCH, niech sobie idą tam, gdzie im będzie lepiej -
niech zostanie AUTENTYCZNE JĄDRO:
??????
,,Kościół trzeciego tysiąclecia nie musi być liczny, niech zrodzi się
z ponownej ewangelizacji, której się podejmujecie. Jeśli jednak ten nowy
etap działania ma przynieść owoce wśród was, musicie przede wszystkim
tworzyć autentyczne wspólnoty chrześcijańskie na wzór pierwotnego Kościoła
trwającego w nauce apostołów."
JPII - przemówienie do Episkopatu Portugalii w 1991

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

4. Data: 2022-12-05 11:52:12

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2022 o 23:50, XL pisze:

> Uważam, że JPII ZDAWAŁ SOBIE SPRAWĘ ze wszystkiego,

Czyli powinien odpowiadać za współudział.
I za kierownictwo zorganizowaną grupą przestępczą.

KK
Art. 258. § 1. Kto bierze udział w zorganizowanej grupie albo związku
mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
§ 3. Kto grupę albo związek określone w § 1 w tym mające charakter
zbrojny zakłada lub taką grupą albo związkiem kieruje,
podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

Art. 259. Nie podlega karze za przestępstwo określone w art. 258, kto
dobrowolnie odstąpił od udziału w grupie albo związku i ujawnił przed
organem powołanym do ścigania przestępstw wszystkie istotne okoliczności
popełnionego czynu lub zapobiegł popełnieniu zamierzonego przestępstwa,
w tym i przestępstwa skarbowego.

> więc także i z tego, że
> nie przez czystki droga do odrodzenia Kościoła. Czystki to lewacka forma
> terroru, w KK nie ma miejsca ma terror.

Czyli uważasz, że przestępców nie powinno się zamykać w więzieniach?
I że zamykanie przestępców w więzieniach, to lewacki wymysł?

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj.
Piotr

5. Data: 2022-12-05 14:46:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Czyli

,,Czyli" to twoje umysłowe kalectwo - dośpiewujesz sobie swoje urojenia.

> powinien odpowiadać za współudział.

A ty gdzieś był? Na wojnie?

> [...]
> organem powołanym do ścigania przestępstw wszystkie istotne okoliczności
> popełnionego czynu lub zapobiegł popełnieniu zamierzonego przestępstwa,

I ty o tym wszystkim wiedziałeś i NIE ZAMELDOWAŁEŚ?!

> Czyli

,,Czyli" jesteś kaleką umysłowym.
,,Czyli" debilnym lewakuem.

> uważasz, że przestępców nie powinno się zamykać w więzieniach?
> I że zamykanie przestępców w więzieniach, to lewacki wymysł?

Czystki to więzienie? A, no tak, cóż innego może mieć na myśli lewak, niż
zamykanie niewygodnych ludzi, najchętniej w piwnicach KGB i łagrach?

> ??? ????? fiutinowska onuco.
> I nie wracaj

To niezła rozrywka być obiektem twoich marzeń. Dawaj jeszcze ?

> Piotr

A jaki tam Piotr - zaledwie prostacka lewacka karykatura, niespełnione
dążenie wierzących albo głupich lewackich rodziców ?

6. Data: 2022-12-05 20:10:24

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 4.12.2022 23:50, XL wrote:

> Nic dodać, nic ująć.
Że jak się w kościele zlikwiduje sodomię, gomorię i pedofilię to się ją
automatycznie legalizuje poza kościołem?
Nie wpadłby na to najbardziej ociężały umysłowo, a klakierka ikselka od
razu wpadła i podchwyciła, brawo bystrzaki!

A pomyślało jedno z drugim, że to właśnie SPOZA tej ostoi zepsucia
wyszła krytyka i niezgoda na te haniebne zwyczaje?

A to, że tumanowi jednemu z drugim tożsamym się wydaje _manifestowanie
prawa_ do swojej własnej seksualności z _promowaniem homoseksualizmu_ to
już wina tylko niezbyt stykających klepek, którym się wszystko zlewa w
jeden prosty obraz, bo gdy za dużo detali to puste łby nie ogarniają.

Na zdrowie!

--
pzdr
Roman

Wyjazd integracyjny.
dla Fenix apropo tunelu
Dobrze im tak ?
Ukraina jest sprzedana przez świat.
Cześć, siostra! Hej, brat! - skąd te rusycyzmy??