Re: Pompy ciepła ?

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pompy ciepła ?
Date: Mon, 2 Jan 2023 14:21:06 -0000 (UTC)

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Nie tylko twoich paneli sprawność jest resztkowa.

Jak wyżej napisałam OD GRUDNIA (a nawet listopada) DO STYCZNIA (i lutego)
tak, nie tylko moich - WSZYSTKICH ?

> Jaka właścicielka, takie panele.

Mojszość czy niemojszość nie ma znaczenia, co znowu skrzętnie wyciąłeś,
więc chętnie WSZYSTKIM przypomnę:

,,(...)Sprawność przetwarzania energii promieniowania słonecznego na energię
elektryczną jako średnią miesięczną prezentuje rys. 6. Najwyższa sprawność
została osiągnięta w lipcu i wy- nosiła 4,0% natomiast najniższa w
styczniu,
- 1,6%. Średnioroczna sprawność systemu foto- woltaicznego z modułami
amorficznymi wyniosła 3,6%."
Str.8
ROCZNE WYNIKI POMIARU SPRAWNOŚCI AMORFICZNYCH KOLEKTORÓW FOTOWOLTAICZNYCH W
RZESZOWIE
Autor: Paweł Gil
("Rynek Energii" - sierpień 2015)
https://www.cire.pl/pliki/2/10gilartykulrynekenergii
.pdf

> Nadal nie wyjaśniłaś, po chuj zainstalowałaś te tfu... nieekologiczne
> panele, skoro wolisz palić ekologicznymi oponami?

A nie pytałeś, durniu. Teraz pytasz. Ale gdybyś umiał czytać ZE
ZROZUMIENIEM, to odpowiedź masz w moich wszystkich poprzednich postach,
zresztą nawet sam o niej mówisz w akapicie wyżej ? co zresztą świadczy, że
przyjąłeś to, co kładę ci do pustej łepetyny od początku (miłe?): BO ZIMĄ
(czyli wtedy, kiedy byłyby najbardziej potrzebne) ICH SPRAWNOŚĆ JEST
RESZTKOWA, więc nadają się tylko na lato i wtedy NIE PALĘ ,,oponami" ani
niczym innym?
RESZTKOWA sprawność fv zimą jest faktem, co masz naukowo (he he he)
wytlumaczone jak krowie na granicy w linkowanych BADANIACH (vide wyżej lub
niżej):

Autor: Paweł Gil
("Rynek Energii" - sierpień 2015)
https://www.cire.pl/pliki/2/10gilartykulrynekenergii
.pdf

> Treść wytycznych od
> mocodawcy na przekaz dnia nie zagrała z czynami i się wydało?
> Po kiego grzyba rozpowszechniasz treści, z którymi się nie zgadzasz?
> Przelewy zaczęły dochodzić?

Albo masz tę oszukańczą firmę fv, albo jesteś jej ofiarą, która dała się
naciąć, marząc o mega zimowych uzyskach - jedno z dwóch, bo poziom toczenia
piany u ciebie w TYM temacie jest odwrotnie proporcjonalny do tych zimowych
uzysków ?

> ??? ????? fiutinowska onuco.
> I nie wracaj
> Piotr

Przyj!

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.