Pomysł na radio

1. Data: 2005-07-31 19:36:41

Temat: Pomysł na radio
Od: Monia <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
mam nadzieję, że troszkę nam pomożecie, wytężając swoje szare komórki...
Otóż w jednej ze stacji radiowej w Katowicach powstał pomysł zrealizowania
cyklicznej audycji o sztuce osób niepełnosprawnych. Jest to temat bardzo
szeroki, dający wiele mozliwości.
Mam do Was pytania:
* jak wyobrażacie sobie taką audycję?
* jaką formułę powinna przyjąć?
* czego po niej oczekujecie?
* jakie tematy powinna poruszać?
* jakie osoby powinny być zapraszane?

Piszcie, o tym, jak Wy wyobrażacie sobie taką tematyczną audycję. Może
Wasze pomysły, radiowe marzenia zostaną zrealizowane... Liczę na małą
"burzę mózgów"

2. Data: 2005-07-31 21:11:44

Temat: Re: Pomysł na radio
Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monia napisał:
[...]

Proponowałbym audycję z jajem ale nie wyśmiewającą ON. Wyśmiewającą
bezsens licznych przepisów i sytuacji. Chciałbym zaproponować taką
formułę która zainteresowałaby nie tylko ON. Chylę głowę przed Anną
Dymną ale wydaje mi się, że mamy za dużo cierpiętnych audycji.

3. Data: 2005-08-01 17:36:15

Od: Monia <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Jul 2005 23:11:44 +0200, Maciej Bogucki napisał(a):

> Użytkownik Monia napisał:
> [...]
>
> Proponowałbym audycję z jajem ale nie wyśmiewającą ON. Wyśmiewającą
> bezsens licznych przepisów i sytuacji.
Maćku,jak napisałam będzie to audycja o sztuce ON. Zatem wyśmiewanie
czegokolwiek nie jest jej założenie. Choć oczywiście humor i dobry smak
powinien być jej dewizą...

Chciałbym zaproponować taką
> formułę która zainteresowałaby nie tylko ON.
Tzn. jaką????? Proszę o konkrety!

4. Data: 2005-08-01 17:46:05

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <a...@d...ci> napisał w wiadomości
> [...]
komórki...
> Otóż w jednej ze stacji radiowej w Katowicach powstał pomysł

Dla mnie powinna to być audycja muzyczna, z wywiadami z różnymi osobami,
które tworzą taką kulturę, z animatorami kółek oraz z ludźmi którzy
przez sztukę (organizowanie zespołów, wszelaką pomoc) rehabilitują
niepełnosprawnych, Dodatkowo relacje z tego rodzaju imprez, informator i
wywiady z normalnymi artystami, na temat jak oni postrzegają dostęp
swoich dzieł dla niepełnosprawnych.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

5. Data: 2005-08-01 17:58:48

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monia napisał:

> Maćku,jak napisałam będzie to audycja o sztuce ON. Zatem wyśmiewanie
> czegokolwiek nie jest jej założenie. Choć oczywiście humor i dobry smak
> powinien być jej dewizą...

Przepraszam Cię Monia. Nie załapałem, że tematyką ma być sztuka.
Przepraszam ;)

6. Data: 2005-08-01 19:41:45

Od: Monia <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niepełnosprawnych, Dodatkowo relacje z tego rodzaju imprez, informator i
> wywiady z normalnymi artystami, na temat jak oni postrzegają dostęp

Jacek!!! Dzięki :-)). Jesteś wielki. Na pewno Twoje sugestie wezmę pod
uwagę.

7. Data: 2005-08-02 11:30:47

Od: "Piotr Grela / interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może muzyka, poezja śpiewana i itp

Maciej Bogucki napisał, że:
"Proponowałbym audycję z jajem ale nie wyśmiewającą ON. Wyśmiewającą bezsens licznych
przepisów i sytuacji.
Dlaczego nie, przecież nie muszę być od razu same "CHÓÓÓRY" - może być i kabaret.
Bo raczej poprzez radio, ciężko inne niż muzyka - gatunki sztuki przekazywać.
Kiedyś słuchałem PR Wrocław i była taka audycja pt. "Muzyczna cyganeria", którą
prowadził niewidomy redaktor Leszek Kopeć.
Pan redaktor Kopeć pracował z dziećmi niewidomymi uzdolnionymi muzycznie przy zespole
szkół dla dzieci niewidomych przy ul. Kasztanowej we Wrocławiu.
Wiem, że parę talentów wypromował - może warto te talenty w ramach audycji pokazać.
--
Pozdrawiam Piotr Grela - (interpio)
www.handbike.pl

8. Data: 2005-08-02 13:17:37

Temat: Re: Pomys? na radio
Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomysl dobry, ale trudny.
Jak pamietacie (albo i nie) w Radiu BIS (publiczne ogolnopolskie) od
poniedz. do piatku o 23:00 jest program "Zostaw wiadomosc". W
poniedzialki byly poruszane problemy osob niepelnosprawnych. Wreszcie
cos dla nas..... do czasu. Teraz tematy ogolne, o ON mowi sie malo albo i
wcale. Takze fajnie , ze jeszcze ktos cos mysli ale boje sie , ze bedzie tak
samo jak w BISce.

-Wojtek

9. Data: 2005-08-02 14:12:41

Od: Monia <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 Aug 2005 15:17:37 +0200, NeoN napisał(a):
Takze fajnie , ze jeszcze ktos cos mysli ale boje sie , ze bedzie tak
samo jak w BISce.
Jak będzie zobaczymy :-).Na razie to są bardzo luźne przymiarki, ale od
czegoś trzeba zacząć.
Może jakiś pomysł, Braciszku....:P

10. Data: 2005-08-02 20:23:21

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jacek!!! Dzięki :-)). Jesteś wielki. Na pewno Twoje sugestie wezmę pod
> uwagę.

Zawsze do usług pięknym blondynkom :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Ruszyl sie juz w jakims wojewodztwie Pegaz ?
pytanie o festiwal, przegląd
Pytanie o dofinansowanie do sanatorium
renta socjalna a renta ZUS
Rejs żeglarski po Jezioraku