Pomysł na rzeżuchę?

1. Data: 2002-03-15 21:12:22

Temat: Pomysł na rzeżuchę?
Od: "Agnieszka" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Może ktoś z was ma pomysł, co można obsiać rzeżuchą, rzecz jasna oprócz
talerza z ligniną. Bardziej zależy mi na walorach estetycznych tej roślinki
niż smakowych, choć zamierzam ją i tak skonsumować. Pozdrawiam.
Agnieszka

1. Data: 2002-03-15 21:14:53

Temat: Re: Pomysł na rzeżuchę?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <a...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Wstk8.46244$J...@n...chello.at...
> [...]
roślinki
> niż smakowych, choć zamierzam ją i tak skonsumować. Pozdrawiam.

odwracasz ładną miskę do góry dnem, obkładasz ją mokra ligniną, obklejasz
ziarenkami rzeżuchy, przykrywasz gazą, żeby korzonki miały się gdzie
zaczepić, codziennie moczysz wodą i za jakiś czas masz piękny zielony
ozdobny pagórek :-))

Wkn

ładnie też wygląda owies w zwykłej doniczce

1. Data: 2002-03-15 22:48:18

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna kupic doniczke w ksztalcie zolciutkiej skorupki jajka, mozna wlozyc do
niej kubeczek po jogurcie oblozony lignina i obsypac rzezucha i niech rosnie
:)
Poza tym jest wiele przeroznych doniczek, np kroliczek z taczkami. I w tych
taczkach siejesz rzezuche. Pieknie calosc wyglada :))
--
*** KIKI***
Gosia Ceglińska

1. Data: 2002-03-16 10:26:13

Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bodajże w Castoramie widziałam glinianego jeża, którego wykłada się ligniną
i rzeżucha wyrasta w miejscu, gdzie normalny jeż ma kolce :-)))

Magda

1. Data: 2002-03-16 10:39:59

Od: Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawie wyglądają skorupki po jajkach (pomalowane bajecznie) z rzeżuchą w
środku.

Kasia

1. Data: 2002-03-18 09:48:36

Od: "Asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
roślinki
> niż smakowych, choć zamierzam ją i tak skonsumować.

w zeszlym roku obsiewalam tylko gruby brzeg plaskiego talerza. Srodek
pozostawal pusty, potem wlozylam tam jajka, baranka i taki tam... ladnie
wygladalo.

Asia

ciasteczka
Efektowna i w miare tania kolacja dla 5 osob
Bułeczki
A może surówka z rzepy?
surówka z selera