Pomysł na sciezki poszukiwany

81. Data: 2006-03-25 16:38:23

Temat: Re: Pomysł na sciezki poszukiwany
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:00c401c64ced$eddaafd0$0100a8c0@NOWY...

> kamieni polnych nie trzeba lupac
> z tony wychodzi okolo 8- 10 m.kw sciezek czy bruczkow
> :)
> jak to wyglada widac na
> http://staw.bieleccy.com.pl/str8_tadeusz_s.html

Panie Tadeuszu, czym wykończone są "kanty" rusztu i wędzarni?
Chodzi mi o te łupane/ cięte kamienie.

pozdrawiam
olga tonąca w ziemnych ścieżkach

82. Data: 2006-03-26 06:25:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

83. Data: 2006-03-26 12:34:38

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> w komorze wedzarni bedzie w przyszlosci rowniez komora pieca
chlebowego
> :)
Gdy piec chlebowy będzie gotowy dostaniesz ode mnie
przepis na świetny chleb wieloziarnisty.
Smakowo rewelacyjny.
:-)
Pozdrawiam z klapsztulą
skryba

84. Data: 2006-03-26 14:41:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> chlebowego
> Gdy piec chlebowy będzie gotowy dostaniesz ode mnie
> przepis na świetny chleb wieloziarnisty.
> Smakowo rewelacyjny.
:)
budowa pieca to pryszcz
ze dwa popoludnia roboty
ale najlepiej abys przyjechal i pokazal jak go upiec
:)
choc minelo od tego czasu ze 40 lat
do dzis pamietam smak chleba ze swojskim maslem
i zsiadlym mlekiem od Krasuli
:))))

85. Data: 2006-03-26 15:41:06

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Wywołujesz wilka z lasu
:-))

> choc minelo od tego czasu ze 40 lat
> do dzis pamietam smak chleba ze swojskim maslem
> i zsiadlym mlekiem od Krasuli
> :))))

Męczarnie kiszek takimi wspominkami powodujesz.
:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

86. Data: 2006-03-26 15:46:56

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):

> [...]
Jak zawitasz kiedys do Koleczkowa, to zapraszam;-)Chleb pieke, a i mleko
od krasuli da rade zorganizowac;-)bo pasie sie za płotem

--
Gosia

87. Data: 2006-03-26 18:16:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Jak zawitasz kiedys do Koleczkowa, to zapraszam;-)Chleb pieke, a i mleko
od krasuli da rade zorganizowac;-)bo pasie sie za płotem

:)
chocby jutro jesli sprawisz
ze czas sie cofnie o te 40 lat
:))))))
tak na powaznie bardzo dziekuje za zaproszenie
:)
nie wiem gdzie te Koleczkowo
ale to gdzies bardzo daleko ode mnie
:)

88. Data: 2006-03-26 18:24:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wywołujesz wilka z lasu
> :-))
:)
jesli na piesczyste z rusztu
to w kazdej chwili
piec dokonczyc dopiero gdzies w czerwcu bede mial czas
:)

:)))))
z pozdrowieniami i usmeichami
smal

89. Data: 2006-03-26 19:29:49

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> jesli na piesczyste z rusztu
> to w kazdej chwili

Tegoroczna marszruta jeszcze na etapie
bardzo wstępnych projektów.
Jednak nie znane są wyroki .....
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

90. Data: 2006-03-27 14:08:45

Temat: Re: Pomysl na sciezki poszukiwany
Od: "em.gosia" <e...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojej , to wykopujesz czasem kościotrupy? ;-)
> W takiej pracy też cierpliwość niezbędna , jak w
> ogrodnictwie .

Nie da się ukryć że do prac ziemnych jestem przyuczona. A kościotrupy to
moja specjalność (czasem to czuje się prawie jak jakaś hiena cmentarna)
;-)))

> Znakomita koniunkcja zainteresowań :-)

Hi hi mam jeszcze jeden pokrewny zawód ze średniego wykształcenia 'geolog' .
Jednym słowem od małego ciągnęło mnie do grzebania w ziemi

pozdrawiam powyjazdowo
Małgorzata

Czy zostało to już ogłoszone?
Programy do projektowania ogrodów?!