Pomysły na bób ?

11. Data: 2005-06-27 20:28:23

Temat: Re: Pomysły na bób ?
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <t...@4...com>,
Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> wrote:

> Ja jadam bob w lupinach nawet stary. Bo lubie

(Muszę się przyznać, że ja też. Ale cicho...)

> Moja watpliwosc tyczy
> sie tego, ze bob w lupinach nie wessie tluszczu - gdy robie bob z
> oliwa i czosnkiem, to obieram bob.

Nie musi wessać tłuszczu. Ja z kolei, kiedy dostanę świeży, drobny bób,
to duszę go, według włoskiego przepisu, w oliwie z cebulą i odrobiną
wody, a kiedy gotowy dodaję to do makaronu i posypuję nieco tartym serem.

Władysław

12. Data: 2005-06-27 21:10:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

W mlodych lupinach :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2005-06-27 21:11:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Jun 2005 22:13:13 +0200, Marcin E. Hamerla
<X...@X...Xonet.Xpl.removeX> wrote:

>Ja jadam bob w lupinach nawet stary. Bo lubie. Moja watpliwosc tyczy
>sie tego, ze bob w lupinach nie wessie tluszczu - gdy robie bob z
>oliwa i czosnkiem, to obieram bob.

Powinnam zatem byla napisac bob z dodanym usmazonym
boczkiem/bekonem - kontrolujesz sobie sam ile tluszczu w to
pachasz

pierz
K.T. - starannie opakowana

14. Data: 2005-06-27 21:22:38

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> W mlodych lupinach :)
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana
Mlody bob w lupinach mozna po obgotowaniu marynowac taka sama zalewa
octowa, jak do marynowanych grzybow. Taki bob mozna podac z
wykalaczkami do drinkow, korkow serowych, czy na male kanapki..

MB

15. Data: 2005-06-27 22:38:46

Od: Paula <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga Królikowska wrote:
> Czy ma ktos jakies nieskomplikowane pomysly na bob, a jednak inne niz ten
> zwykly ugotowany w osolonej wodzie zajadany na cieplo?
> W jakims sosie, przesmazony, w salatce, mhmmmm?

Czasem, jesli przesadzimy z ilością bobu na wieczór, następnego dnia
utylizujemy go w omlecie. Obrany bób plus rozbełtane stosownie jajka
plus przyprawy-jakie-kto-lubi.

pozdrawiam
Paula

16. Data: 2005-06-28 08:44:28

Od: "marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości
> Kiedys mialam duzy ogrod i w nim m.in. fasole - niekoneicznie
> szparagowa, raczej taka dluga, zielona i plaska. i czlowiek,
> ktory mi przysniosl flance (??) tej fasoli doniosl mi raz jeden
> boczek (wlasny niejako, osobiscie wedzony, ale chudy mocno -
> boczek, ale facet tez) i kazal zrobic te najprostsza
> potrawe...potem jeszcze doniosl bo z wlasnego ogrodu i dawaj tego
> samego...ach....

Jak dobrze mieć Sąsiada... :DP
chudy kogut ... wiadomo
marek

17. Data: 2005-06-28 08:45:45

Od: "marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...net> napisał w wiadomości
> [...]
> octowa, jak do marynowanych grzybow. Taki bob mozna podac z wykalaczkami
> do drinkow, korkow serowych, czy na male kanapki..

Ale tylko w USA, gdzie przyjmuje się gości fistaszkami w pudełku od zapałek.
marek

18. Data: 2005-06-28 08:50:44

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

marek napisal(a):

>Ale tylko w USA, gdzie przyjmuje się gości fistaszkami w pudełku od zapałek.
>marek

Mnie podejmowano stekami i dobrym winem i innymi sympatycznymi
rzeczami.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

19. Data: 2005-06-28 08:57:22

Od: "marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>
napisał w wiadomości news:8q32c1t93uk73ui5hom6tmij37gkcf7g3r@4ax.com...

> Mnie podejmowano stekami i dobrym winem i innymi sympatycznymi
> rzeczami.

Ile musiałeś za to zapłacić?
marek

20. Data: 2005-06-28 09:02:22

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

0

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

chwalę się :) marchewką
stara lodowka Siemens
maszyna do chleba i konfitury z truskawek...
panierka jak w KFC
Ciasto z kremem i truskawkami