Pomysły na rybne konserwy

1. Data: 2012-04-27 09:38:42

Temat: Pomysły na rybne konserwy
Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czasami musze szybko cos zjeść i sięgam po konserwy rybne, jakieś sardynki
lub inne w oliwie .Macie może jakieś pomysły jak urozmaicić takie danie, ja
czasami dodaje pokrojoną cebulkę ...
Pozdrów.

2. Data: 2012-04-27 10:48:14

Temat: Re: Pomysły na rybne konserwy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Apr 2012 11:38:42 +0200, jerzy.n napisał(a):

> Czasami musze szybko cos zjeść i sięgam po konserwy rybne, jakieś sardynki
> lub inne w oliwie .

Bardzo lubię wszelkie rybne konserwy.

> Macie może jakieś pomysły jak urozmaicić takie danie, ja
> czasami dodaje pokrojoną cebulkę ...

Dla mnie konserwy rybne same w sobie są smaczne, bo są zwykle już jakoś
przyprawione - poza rybami w sosie własnym czy w oleju. Jednak skoro już
pytasz, to można zrobić sobie pasty rybne wszelkiego rodzaju, takie do
pieczywa, nadziewać rozdrobnioną i wymieszaną z majonezem i żółtkiem rybką
jajka, pomidory itp.
Różne:
http://tiny.pl/hplfs

--
XL smile
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

3. Data: 2012-04-27 15:14:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KRZYZAK pisze:
> Już myślałem że chcesz robić konserwy:)
> Wrzuć rybki do michy, zetrzyj żółty ser na grubej tarce, dodaj cebulę, majonez
kielecki, zamieszaj nie ucieraj.
> Zaskakująco smaczne.

Z majonezem ogólnie wszystko bywa zaskakująco smaczne vide sałatki ala
przegląd lodówki.

--

Paulinka

4. Data: 2012-04-27 15:48:31

Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jned5e$566$2@node2.news.atman.pl...

> Z majonezem ogólnie wszystko bywa zaskakująco smaczne vide sałatki ala
> przegląd lodówki.

Sprawdzę , chociaż nie jestem zwolennikiem majonezu ...
Dzięki

6. Data: 2012-04-27 16:28:07

Od: Malgosia Kozicka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27/04/2012 10:38, jerzy.n wrote:
> [...]
> sardynki lub inne w oliwie .Macie może jakieś pomysły jak urozmaicić
> takie danie, ja czasami dodaje pokrojoną cebulkę ...

ja oprócz cebuli (najlepiej czerwonej) daję czasem posiekane drobno
pomidory i/ lub kiszony ogórek

M.K.

7. Data: 2012-04-27 18:34:11

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz zrobić coś w rodzaju sałatki, dodać ziemniaki ugotowane, pokrojone
(np . z obiadu jeśli zostaną) i to co masz w loduwce i na co masz hrapkę
(cebula, oliwki, żodkiewki, ....), a nawet biały serek.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

8. Data: 2012-04-27 19:27:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-27 20:34, niebożę Stokrotka wylazło do ludzi i marudzi:
> Możesz zrobić coś w rodzaju sałatki, dodać ziemniaki ugotowane,
> pokrojone (np . z obiadu jeśli zostaną) i to co masz w loduwce i na co
> masz hrapkę (cebula, oliwki, żodkiewki, ....), a nawet biały serek.

Albo żydkiewki. O ile nie staną w słow(n)iczym gardle.

qr.a

9. Data: 2012-04-27 20:19:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-27 11:38, jerzy.n pisze:
> Czasami musze szybko cos zjeść i sięgam po konserwy rybne, jakieś
> sardynki lub inne w oliwie .Macie może jakieś pomysły jak urozmaicić
> takie danie, ja czasami dodaje pokrojoną cebulkę ...

Ostatnio dokonałam epokowego odkrycia, dodając do wędzonej makreli
pokrojone suszone pomidory w zalewie. Może z sardynkami też się będą
komponować? Spróbuj.

Ewa

10. Data: 2012-04-27 20:37:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio dokonałam epokowego odkrycia, dodając do wędzonej makreli
> pokrojone suszone pomidory w zalewie. Może z sardynkami też się będą
> komponować? Spróbuj.

Z tego zestawienia, dla mnie został by pusty tależ:
makreli nie mogę, wędzonego nie mogę, pomidora z puszki też (benzoesan
sodu).

Ale sardynki jeśli w oleju i nie podwędzane, to może by uszły.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

Niebezpieczne związki.
AD: ~~** Two Unique Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Jedzcie kiwi :-)
Co w Portugalii?
Przepis na chleb pszenny na drożdżach