Pończochy

1. Data: 2005-10-21 06:34:32

Temat: Pończochy
Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

pojechałam ostatnio do supermarketu, aby kupić pończochy, oczywiście
najlepszej z możliwych supermarketowych firm, czyli Consay, ale nie jestem
uparta. Byłam juz w Caerfour i Geant i nie ma pończoch _w ogóle_!
Co się z nimi stało, czy gdzieś poza Pragą pończochy normalnie są?
A jeśli nie w supermarkecie, to gdzie indziej można takie cudo kupić? Wpadam
w lekką panikę, bo impreza coraz bliżej, a pończoch nigdzie ani widu, ani
słychu.

Czarnulka

1. Data: 2005-10-21 06:45:00

Temat: Re: Pończochy
Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarnulka" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Wpadam
> w lekką panikę, bo impreza coraz bliżej, a pończoch nigdzie ani widu, ani

no to kup w normalnym sklepie z bielizną

1. Data: 2005-10-21 15:53:09

Od: "Ania Górecka" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy Czarnulka napisał(a):

> [...]
| normalnie są? A jeśli nie w supermarkecie, to gdzie indziej można
| takie cudo kupić? Wpadam w lekką panikę, bo impreza coraz bliżej, a

W Geant: http://www.geant.pl/adresy1.asp?lok=7
To znaczy co do Consaya nie wiem, ale Pamela Extaza, o których już kiedyś
pisałam, że dobre, są i kosztują ~10 zł. Tylko nie jestem pewna,
czy o tej porze roku jeszcze będą, bo im się w miarę zmian temperatur
na dworze zmienia asortyment.

--
Pozdrawiam, _
Ania |\'/-..--.

1. Data: 2005-11-08 06:14:05

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Górecka"

> [...]
> pisałam, że dobre, są i kosztują ~10 zł. Tylko nie jestem pewna,
> czy o tej porze roku jeszcze będą, bo im się w miarę zmian temperatur

E, dwa lata temu właśnie jesienią był największy wysyp pończoch. A ja gdzie
kupiłam swoje? Niech żyje Jarmark Europa. Za 10 zł. Niestety, w żadnym innym
normalnym sklepie nie było. W bardziej ekskluzywnych jasne, że tak, ale nie
widzę powodu, żeby płacić 50 zł w Calzedonii za pończochy, które i tak będą
zszargane po całej nocy balowania :)

Pzdr
Czarnulka

egzotyczne Lirene
Ciaza i farbowanie
www.topshop.uk
Bielizna
karty stalego klienta i bonusy z tym zwiazane:)