Ponownie Wroclaw gdzie?

1. Data: 2002-09-28 19:19:18

Temat: Ponownie Wroclaw gdzie?
Od: "Mickey" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Tym razem pytam o fryzjera damskiego we Wroclawiu. Ulubiony salon mojej
polowicy lepsiejszej zamkneli z powodu czegostam a pani, ktora ja zwykle
scinala pracuje teraz w salonie, w ktorym ceny zawieraja jedno zero na koncu
wiecej, niz w tym poprzednim, wobec tego poprosila mnie, zebym sie
rozdowiedzial, a gdzie znajde osoby lepiej zorientowane niz tutaj? A wiec,
gdzie mozna sie (tzn. nie - sie, tylko zona sie) w miare tanio i dobrze
sciac (z wymodelowaniem i myciem ofcoz)?
Pzdr
Mickey

Kurcze, jak ta zona moja sie wyfryzuje i wykosmetyczkuje, to ja jej nie
poznam :)

1. Data: 2002-09-30 07:26:09

Temat: Re: Ponownie Wroclaw gdzie?
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym razem pytam o fryzjera damskiego we Wroclawiu.

Ja zawsze chodze do saloniku na Krupniczej. Wyglada niepozornie, ale tam
pracuje taka pani, ktora swietnie strzyze. Chodze tam, odkad scielam wlosy
na krotko, czyli od roku i sobie chwale. Sciecie bez mycia - 17 zl, z myciem
22 zl. Z modelowaniem oczywiscie.

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-30 10:35:40

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mickey wrote:

> sciac (z wymodelowaniem i myciem ofcoz)?

Dlaczego oczywiscie? Ja zawsze prosze bez modelowania. W ten sposób
lepiej widac czy wlosy sa ladnie podciete, czy same sie dobrze ukladaja.
Przy modelowaniu mozna ukryc najwieksza niedoróbke fryzjera.
A poza tym zawsze to mniej chemii na wlosach- nie cierpie nastepnego
dnia wstawac ze skorupa na glowie od plynu, utrwalacza, pianki, lakieru
etc...
pzdr
agi

1. Data: 2002-09-30 16:31:15

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> [...]
> A poza tym zawsze to mniej chemii na wlosach- nie cierpie nastepnego
> dnia wstawac ze skorupa na glowie od plynu, utrwalacza, pianki, lakieru
Ja polecam p.Magde spod Astry (slicznie czesze i scina) ok 30 zl sciecie
imodelowanie

1. Data: 2002-10-06 20:16:25

Od: "Kami" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chodze do salonu na Swidnickiej wejscie jest w budynku tam gdzie kiedys
byla Latisana. W oknie wejscia jest plakat z logo Erisa. Na parterze jest
zaklad meski na 1 pietrze jest damski. Przy pierwszym stoliku od wejscia,
pracuje pani Beata jestm b. zadowolona ( podobno inne nie sa takie fajne) ,
maja tam tylko system zmianowy tzn do 14 i od 14.Bez modelowania kosztuje 27
zl. Kolezanka chodzi do salonu w Koronie i tez jest bardzo zadowolona, moze
tez sie tam wybiore czasem warto moze jakas nowa fryzure mi wymysla..

Kami

1. Data: 2002-10-07 05:48:31

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Pana Piotra z Saloniku DIANA, ul. Legnicka 46/42 tel.788-19-73 i 0602
255 904 (trzeba sie umawiac telefonicznie). Pan jest najlepszy do fryzur
raczej krotkich, natomiast Diana do dlugich. Cena ok.40-50 zł za full :-)
Namiary dostalam od forumowiczek na forum Uroda i wiedzialy, dziewczyny, co
mowia :-) Aha, fryzjer jest na VI pietrze.
Pozdrawiam swietnego meza :-)

1. Data: 2002-10-08 20:46:52

Od: "Mickey" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
co
> mowia :-) Aha, fryzjer jest na VI pietrze.

Khem, khem, to o mnie bylo?
No bo sie zarumienie :)

Pzdr goraco
Mickey