Popękane naczynka

1. Data: 2003-03-06 21:59:44

Temat: Popękane naczynka
Od: "Renata" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!!
Mój problem polega na popekanych naczynakach ale nie na twarzy, tylko nogach
:( Moje uda wygladają jak pajeczynki z niebieskich nitek :(
Może znacie jakis domowe sposoby na moj problem?

1. Data: 2003-03-06 22:21:04

Temat: Re: Popękane naczynka
Od: "Infertus" <maciek@_spam_alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój problem polega na popekanych naczynakach ale nie na twarzy, tylko
nogach
> :( Moje uda wygladają jak pajeczynki z niebieskich nitek :(

Przykro mi, to od starzenia sie, jest kupa kremow i innych ściem aczkolwiek
to pieniadze wyrzucane w bloto, zniknie a po paru dniach / tygodniach znow
bedzie tak samo.

1. Data: 2003-03-07 10:02:29

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Infertus napisał:

> nogach

polecam goraco krem do ciala Auriderm-na popekane naczynka-szukaj w
aptekach lub w gaibentach kosmetyczno-dermatologicznych.

1. Data: 2003-03-07 10:35:27

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nogach
> :( Moje uda wygladają jak pajeczynki z niebieskich nitek :(
> Może znacie jakis domowe sposoby na moj problem?

z domowych sposobow to lykanie 2xdziennie rutinoscorbinu, ale to kuracja na
miesiace i raczej zapobiega powstawaniu nowych
a z pozadomowych to mozna isc do dermatologa by pozamykal te naczynka.

1. Data: 2003-03-09 12:48:59

Temat: Odp: Popękane naczynka
Od: "Jagusia" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przykro mi, to od starzenia sie, jest kupa kremow i innych ściem
aczkolwiek
> to pieniadze wyrzucane w bloto, zniknie a po paru dniach / tygodniach znow
> bedzie tak samo.

Zal mi Cie..... Jagusia

Gojenie siniakow
VACU STEP