Popieram ministra Giertycha...

1. Data: 2006-11-03 18:10:33

Temat: Popieram ministra Giertycha...
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

...ponieważ jest pierwszą osobą, która swoją ważną funkcję
traktuje poważnie i wzięła się za to, za co jej płacą, tj. za
zrobienie porządku w szkołach z tym, co złe. Nie bardzo wierzę, że
Mu się to uda, ale nie o to może chodzi. Ważne jest, że Jego
działania wzbudziły w społeczeństwie tak wielką dyskusję. Ludzie
wreszcie WIDZĄ i MÓWIĄ o tym, co tak naprawdę dzieje się w
szkołach. Dotychczas to był temat tabu - poruszany nieśmiało i
tylko przez jednostki. W szkołach dzieje się źle - minister ma
rację. Szkołę trzeba wspomóc i uzdrowić, ale to nie będzie
głaskanie po główce. Chyba nie tego się spodziewacie po
kompetentnym Ministrze?
Zażenowana czytam potok postów wzburzonych rodziców na temat np.
zakazu używania komórek w szkole. To czego Wy w końcu chcecie: żeby
dzieci miały lekcje, czy żeby rozmawiały przez telefon oczekując
instrukcji od was w sprawie drugiego śniadania? Ustalcie w domu wazne
kwestie, a dziecko niech dzwoni do was po skończeniu lekcji. Co, ani
wieczorem, ani rano nie macie czasu dla swojego dziecka, aby z nim
porozmawiać, prawda?

2. Data: 2006-11-03 18:24:02

Temat: Re: Popieram ministra Giertycha...
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...
> To czego Wy w końcu chcecie: żeby
> dzieci miały lekcje, czy żeby rozmawiały przez telefon oczekując
> instrukcji od was w sprawie drugiego śniadania?

Gdybyś przeczytała te nasze posty, to byś wiedziała.
Anka

3. Data: 2006-11-03 19:22:04

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:1162577433.888110.229580@m73g2000cwd.googlegro
ups.com>
Użytkownik <i...@w...pl> pisze:

> [...]
> kwestie, a dziecko niech dzwoni do was po skończeniu lekcji. Co, ani
> wieczorem, ani rano nie macie czasu dla swojego dziecka, aby z nim

Logika godna elpeerowskiego elektoratu.

--
Nixe

4. Data: 2006-11-03 19:55:13

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl wrote:

> [...]
> kwestie, a dziecko niech dzwoni do was po skończeniu lekcji. Co, ani
> wieczorem, ani rano nie macie czasu dla swojego dziecka, aby z nim

ja bym chcial fachowca od oswiaty, i tyle, czlowiek, ktory robi sprawe z
komorek nim nie jest

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

5. Data: 2006-11-03 19:57:47

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> ja bym chcial fachowca od oswiaty, i tyle, czlowiek, ktory robi sprawe
> z komorek nim nie jest

A czego sie spodziewałeś(-aś) po synu faceta, który twierdzi, że ludzie
i dinozaury żyli byli w jednym czasie, bo ludzie pamietają Smoka
Wawelskiego i potwora z Loch Ness?

Justyna
GG 6756000

6. Data: 2006-11-03 20:02:39

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

[ciach wszystko]

Troll.... mam nadzieję. Albo sam Giertych (obojętnie który)
Teli.

7. Data: 2006-11-03 20:06:53

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> sypmtopy tych zmian byly zauwazalne duzo wczesniej, moze wtedy kiedy
> tzw. laga ... grozil nauczycielom laska, to nie jest kwestia kto to
> psuje tylko dlaczego oni moga to robic

Jak to dlaczego? Ktoś ich przecież wybrał do tej roboty, tylko nie wiem,
dlaczego wstydzi się przyznać.

Justyna
GG 6756000

8. Data: 2006-11-03 20:07:57

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-11-03 21:54:00

Od: Jakub Szułakiewicz <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):

/ciach/
> Nie bardzo wierzę, że
> Mu się to uda, ale nie o to może chodzi.

W sumie z tym się zgodzę. Bo "nie o to chodzi, by złapać króliczka"...

--
Yakhub

10. Data: 2006-11-04 14:32:08

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <
> Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [ciach wszystko]
>
> Troll.... mam nadzieję. Albo sam Giertych (obojętnie który)

Troll, bo głosi niepopularne poglądy? Jakoś nie mieści mi się w trollowej
definicji.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

jeszcze wiecej (link)
Konferencja G. - nie ma zakazu komórek na przerwach
Zakaz posiadania telefonów w szkole
Jak pielęgnować cerę nastolatki?
szkoly pod specjalnym nadzorem (link)