Psychologia naukowa a taplanie się w bagnie humanistyki

111. Data: 2005-08-29 19:09:21

Temat: Re: Poprawność polityczna zamiast terapii
Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sentex <u...@p...onet.pl> wrote:
> Takie są prawa społeczeństwa, bo ruchanie w dupę faceta nie przynosi
> społecznego efektu w postaci ewentualnej prokreacji. Ciężko będzie to
> zmienić nawet najgłośniejszym pyskowaniem ;)

Wyobraź sobie, że 99% "zwyczajnych" stosunków seksualnych tez nie przynosi
"społecznego efektu w postaci ewentualnej prokreacji".

Pozdrawiam
Rav

112. Data: 2005-08-29 19:13:49

Od: "Sentex" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rav" <t...@S...pl> napisał w wiadomości

> Wyobraź sobie, że 99% "zwyczajnych" stosunków seksualnych tez nie
> przynosi "społecznego efektu w postaci ewentualnej prokreacji".
> Rav

Porównaj to do pewnych 100% ;)
Tymi ludźmi kieruje tylko hedonizm bez odpowiedzialności.

--
Sentex

113. Data: 2005-08-29 19:20:52

Od: "Andrzej Trzebiński" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Andrzej Trzebiński <a...@g...pl> wrote:

> Co za bzdura.
> Wielu ludzi jest nieszczęśliwych z powodu odstających uszu, zbyt
> dużego
> nosa albo innych podobnych powodów. Też byś ich leczył? W końcu sa
> nieszczęsliwi!!!

Jeśli ktoś czuje się nieszczęśliwy z powodu odstających uszu i z
własnej woli poddaje się operacji plastycznej, żeby to zmienić, to
chyba nie można mu zarzucić niczego złego, a lekarzowi, który zgodzi
się na przeprowadzenie operacji, nie jest chyba przez to
nietolerancyjny. Tutaj chodzi mi o to samo: o leczenie _na prośbę_
samego cierpiącego!

114. Data: 2005-08-29 19:26:29

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sentex <u...@p...onet.pl> wrote:
> Porównaj to do pewnych 100% ;)
> Tymi ludźmi kieruje tylko hedonizm bez odpowiedzialności.

A z tym bym się nie zgodził. Homoseksualiści podobnie jak
heteroseksualiści tworzą przecież stałe związki, więc mówienie o
"hedoniźmie bez odpowiedzialności" nie jest do końca prawdziwe.

Pozdrawiam
Rav

115. Data: 2005-08-29 19:27:57

Od: "Sentex" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z tym bym się nie zgodził. Homoseksualiści podobnie jak
> heteroseksualiści tworzą przecież stałe związki, więc mówienie o
> "hedoniźmie bez odpowiedzialności" nie jest do końca prawdziwe.

Związki? Na co ukierunkowane?

--
Sentex

116. Data: 2005-08-29 19:31:40

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> Homoseksualizm jest w wielu przypadkach nieuleczalny, ale wiele nerwic
> też trwa przez całe życie.

znaczy sie ze homoseksualizm to choroba? ciekawe...

teraz wiem co to jest homofob... to ty! :>

kurde - przeciez moga sobie robic co chca - pod warunkiem ze nie chca mnie
podrywac ;>

ghostrider

117. Data: 2005-08-29 19:33:58

Od: "kubba" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wielu ludzi jest nieszczęśliwych z powodu odstających uszu, zbyt dużego
> nosa albo innych podobnych powodów. Też byś ich leczył? W końcu sa

Alez Ci ludzie, jesli sa z tego powodu nieszczesliwi sie lecza- chirurgia
plastyczna miedzy innymi dlatego powstala ;-)

> Co do homoseksualistów, to jeżeli są nieszczęśliwi, to z powodu
> nietolerancji spoęłczeństwa w którym żyją, a nie po prostu z powodu swojej
> orientacji.

Problem gejow i lesbijek lezy w grupach przywodczych, ktore probuja
wywalczyc cos dla siebie, nie liczac sie z reszta wlasnej nazwijmy to
spolecznosci. Otoz spoleczenstwo z duzym prawdopodobienstwem tolerowaloby
(ale nie akceptowalo) homoseksualistow, ktorzy nie afiszowaliby sie ze swoja
seksualnoscia, ktora umowmy sie, norma nie jest. Bunt spoleczenstwa budzi
sie wtedy, gdy probuje sie uznac homoseksualizm za norme, a zwiazki
homoseksualne zrownac w prawach ze zwiazkami heteroseksualnymi. NIE JEST
normalna proba legalizacji zarowno zwiazkow partnerskich homoseksualnych jak
i zwiazkow partnerskich heteroseksualnych (konkubinatow). I dlatego
spoleczenstwo silniej okazuje swoja nietolerancje. Im silniej przywodcy
organizacji zrzeszajacych gejow i lesbijki beda naciskac na uznanie
homoseksualizmu za norme, tym silniej spoleczenstwo bedzie te norme
odrzucac. Bo jesli jej nie odrzuci - zginie.

Pozdr.

Kuba

118. Data: 2005-08-29 19:42:33

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sentex <u...@p...onet.pl> wrote:
> Związki? Na co ukierunkowane?

Domyślam się że tak jak i u nas (hetero) - wspólne budowanie swojego
życia, wspieranie się, przeżywanie radości i smutków, sukcesów i
porażek... bycie ze sobą, po prostu.

A jeśli są wyjątki - to zważ, że i wśród ludzi hetero ich nie brakuje.
Wystarczy przyjrzeć się najbliższej nastoletniej dyskotece ;)

Pozdrawiam
Rav

119. Data: 2005-08-29 19:45:16

Od: "Sentex" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Domyślam się że tak jak i u nas (hetero) - wspólne budowanie swojego
> życia, wspieranie się, przeżywanie radości i smutków, sukcesów i
> porażek... bycie ze sobą, po prostu.

Do najszybszego znudzenia? Bo o tym tu czytam ;>

--
Sentex

120. Data: 2005-08-29 21:48:59

Temat: Re: Psychologia naukowa a taplanie się w bagnie humanistyki
Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski wrote in message ...

>Jak długo jeszcze będą trwały spory między "fizykami" a "psychikami" ?

kto to wie ? - wrozka ?? :))))

ale jak to JeT konsekwentnie podkresla
opis swiata fizycznego (fizyka), ktory
nie uwzglednai istnienia w tym swiecie zycia
(swiadmosci/umyslu/psychiki) jest mocno niepelny
i pomija to co najwazniejsze.

czyli teoria fizyczna - wyjasniajaca/przewidujaca/uwzgledniajaca
istnienie swiadomosci - mialaby szanse na utworzenie
wspolnej plaszczyzny.

pozdrawiam
patix

z czego wynika bycie złośnikiem?
ARACHNOFOBIA
Najkrwawsza Niedziela, 11 lipca 1943 roku
Krwawy list
Krwawy list