Psychologia naukowa a taplanie się w bagnie humanistyki

161. Data: 2005-08-31 20:56:41

Temat: Re: Poprawność polityczna zamiast terapii
Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 <s...@r...com.invalid> wrote:
> Po co rozmawiasz z Casprem? On nie dyskutuje, on WIE. ;)

Ja z nim z zasady nie rozmawiam, ale tak dawno go nie było... ;)

Pozdrawiam
Rav

162. Data: 2005-09-01 01:49:43

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <df4r01$pk3$1@news.onet.pl> Józef Kulebiak wrote:

> Najbardziej nieodpowiedzialni są mężczyźni (pseudomężczyźni bez krzty
> honoru, często zresztą żonaci) w wieku ~35-50 lat, którzy wiążą się z
> ~18-21-letnimi dziewczynami (czytaj: wykorzystują je, krzywdzą).
> Dziewczyny po pewnym czasie zauważają, że są traktowane lekceważąco,
> niepoważnie i w końcu odchodzą od tych bydlaczkowatych nierzadko
> typów. Ale uraz pozostaje.

A typek szlaja się potem po Internecie, racząc wszystkich opowieścią o
tym jakie to kobiety są złe, że odchodzą, czy ktoś chce czy nie ;)

> BTW: różnica wieku w związku wg mnie powinna wynosić max. 3 lata,
> najlepiej przy średniej 0 lat i odchyleniu standardowym 0,5 roku
> (jeśli brać pod uwagę rozkład normalny z odcięciem górnym i dolnym
> (średnia+-3) lata - jak wyżej.

Współczesna matematyka nie jest w stanie rozwiązać wszystkich problemów
psychologicznych i społecznych.

> Tak by było chyba sprawiedliwiej.

Nie. Nie można ganiać z linijką, którą każdemu będzie się przykładać, bo
każdy ma własną. Jeden utworzy wspaniały związek z dużą różnicą wieku
partnerów, inne się rozsypią z w.w. lub innych powodów.

Iff

163. Data: 2005-09-01 01:57:56

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <df3hd6$m61$1@nemesis.news.tpi.pl> Kira wrote:

[ciach]

Kira, Sabi, proszę... niech pss pozostanie robak-free :(
Iff

164. Data: 2005-09-01 04:34:34

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rav napisał:

> Może zamiast tu pieprzyć od rzeczy, odpowiesz na mojego posta, gdzie
> pokazałem Ci łopatologicznie Twój błąd w rozumowaniu?

hehehehehe
Wymagasz od Niego rzeczy niemożliwych :-D

--
GABi

165. Data: 2005-09-01 04:37:37

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Raf256 napisał:

> Po co rozmawiasz z Casprem? On nie dyskutuje, on WIE. ;)

I bardzo dobrze.
Gdyby tak więcej ludzi coś wiedziało, zamiast bić pianę świat byłby
piękniejszy :)

--
GABi

166. Data: 2005-09-01 05:56:14

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Andrzej Trzebiński [Wed, 31 Aug 2005 19:36:44 +0200]:

> Nieprawda.

Lubie ludzi, ktorzy mnie znaja lepiej niz ja sama ;)

> Gdyby kierował Tobą 'hedonizm bez odpowiedzialności', nic
> byś w życiu nie osiągnęła, zmarnowałabyś się, straciłabyś
> wszystko.

A to niby dlaczego? Poza tym, zdaje sie ze padlo tu okreslenie
ze ta odpowiedzialnosc to dzieci sa. Nie mam, sorki ;) Nie ma
nawet szans zeby sie okazalo, ze mam... ;)

> Tymczasem dużo osiągnęłaś - dysponujesz własną firmą itd.
> Z tego wynika, że przez ostatnie ~10 lat kierował tobą
> ~[hedonizm bez odpowiedzialności].

Wyprowadze Cie z bledu: wszelka moja dzialalnosc wynika ni mniej
ni wiecej tylko z tego, ze nie chce mi sie tracic codziennie po
pare godzin siedzac na dupie w czyjejs firmie i zarabiajac na
tego kogos zamiast na siebie.

> Człowiek, który kieruje się ~hedonizmem traci szansę na
> korzystanie z dóbr ~materialnych i ~niematerialnych.

Ponownie: dlaczego?

Kira

--
/.'\ >< \ ' / _(_______)______
\__/ >< * -= (_) =- (_cyber-girl.net_)
"""""/ """"" ~~~~~~~~~~ | ~~~~~ """"""""""""""""""""

167. Data: 2005-09-01 07:01:07

Od: "ksRobak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rav" <t...@S...pl>
> [...]

> Może zamiast tu pieprzyć od rzeczy, odpowiesz na mojego posta,
> gdzie pokazałem Ci łopatologicznie Twój błąd w rozumowaniu?

Pani choroba Droga Pani Rav - polega na tym, że czyta Pani teksty
inaczej niż zostały napisane a więc wydaje się Pani, że jeśli użyje Pani
słowa "pokazałem" to nikt nie zorientuje się, że jest Pani homo-
niewiadomo bowiem w Pani wyobrażeniu 'płeć psychiczna' nieodłącznie
równoważna jest z pieprzeniem; ale w takim rozumieniu świata
przez pryzmat dymania ucieka Pani cała grupa dzieci i starców
którzy się nie dup czą a przecież wyrażają się o samych sobie
w formie i rodzaju osobowym.
Co mi się myli i co Pani wykazała? Że nie rozumie Pani słów których
używa? Zgadza się. Oczywiście, że Pani nie rozumie różnicy pomiędzy
"pokazałem" a "pokazałam"
Ponieważ jest Pani kobietą to gramatyczną formą jest "pokazałam"
niezależnie z kim i jak się Pani pieprzy - bowiem ta forma odzwierciedla
'płeć psychiczną' o której piszę a nie seksualne inklinacje czy dewiacje.

PS. oczywiście naturalnym będzie gdy z powyższego tekstu
nic Pani nie zrozumie bowiem ta choroba na którą Pani cierpi
nazywa się naukowo "cipa na oczach" a ocipiałe osobniki nic nie widzą
bowiem to coś przesłania im świat. :-)
dziękuję za uwagę
cipiaj się ;)
Edward Robak - news:pl.sci.filozofia
*°"˝'´¨˘`˙ˇ^:;~>¤<×÷-.,˛¸ "nie TY ich - to ONI Ciebie"

168. Data: 2005-09-01 07:22:11

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak napisał:

/ciach pseudointelektualne pierdoły/

> dziękuję za uwagę
> Edward Robak - news:pl.sci.filozofia

Ciebie Robak to jeszcze ktokolwiek na grupach traktuje poważnie? :-D

--
GABi

169. Data: 2005-09-01 07:45:29

Od: stiopa <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj ksRobak,

W Twoim liście datowanym 2005-09-01 (09:01:07) zdumiony czytam:

[...]

> dziękuję za uwagę
> cipiaj się ;)
> Edward Robak - news:pl.sci.filozofia

Droga Pani Robak; zastanawia mnie, jak mogła Pani zostać księdzem.

--
stiopa

Pokaż mi swój HDD, a powiem Ci kim jesteś.

170. Data: 2005-09-01 07:50:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

G:
>Ciebie Robak to jeszcze ktokolwiek na grupach
>traktuje poważnie? :-D

W odroznieniu od ciebie: tylko niedorobieni wariaci.

PS: ciebie - popierdoleni kretyni tylko oczywiscie. ;D

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

z czego wynika bycie złośnikiem?
ARACHNOFOBIA
Najkrwawsza Niedziela, 11 lipca 1943 roku
Krwawy list
Krwawy list