Pora na zmiane kolczykow???

1. Data: 2006-03-22 11:28:07

Temat: Pora na zmiane kolczykow???
Od: "sylvia" <s...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W listopadzie ubiegłego roku postanowiłam przekuć sobie uszy (późno bo późno
ale co tam 28 latek za mną:) Do tej pory nosiłam srebrne aby się zagoiły
uszy. Natomiast wiekszośc kolczyków które mi się podoboją są wykonane ze
sztucznej biżuterii mam pytanie czy mogę już spóbować założyć takowe czy
jeszcze pochodzić w srebrnych.
Dzięuję za pomoc z góry i pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2006-03-22 11:43:38

Temat: Re: Pora na zmiane kolczykow???
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylvia wrote:
> [...]
> są wykonane ze sztucznej biżuterii mam pytanie czy mogę już spóbować
> założyć takowe czy jeszcze pochodzić w srebrnych.

To zalezy od stanu dziurek - czy sie zagoily calkowicie? Bo jesli nie to nie
ryzykowalabym, bo jakby sie okazalo ze zle tolerujesz metale nieszlachetne
albo wrecz masz uczulenie na nie, to sobie zaszkodzisz. Ewentualnie, jesli
dane kolczyki sa zapinane na bigle, wymien sobie na srebrne.

Zazula

1. Data: 2006-03-22 11:44:13

Od: "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylvia" <s...@W...o2.pl> napisał

> Natomiast wiekszośc kolczyków które mi się podoboją są wykonane ze
> sztucznej biżuterii mam pytanie czy mogę już spóbować założyć takowe czy
> jeszcze pochodzić w srebrnych.

Nie ma lepszego sposobu niz po prostu sprawdzic. Jesli masz zagojone uszy,
to spokojnie mozesz wymienic kolczyki. Moze sie zdarzyc, ze te z metali
nieszlachetnych beda Cie uczulaly, ale jak ci zalezy, to mozesz kupic
srebrne bigle ( zwieszki) i wymienic w kolczykach, ktore sobie kupisz.

almadka

1. Data: 2006-03-22 11:47:11

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylvia" <s...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> W listopadzie ubiegłego roku postanowiłam przekuć sobie uszy

Zastanawia mnie, czemu bardzo wiele osób mówi "przekuć" sobie uczy. Czym?
Kilofem? Uszy się przekŁuwa. Igłą, pistolete (hehe) albo kolczykiem.
Tak, troszkę się czepiam.

> [...]
> uszy. Natomiast wiekszośc kolczyków które mi się podoboją są wykonane ze
> sztucznej biżuterii mam pytanie czy mogę już spóbować założyć takowe czy

Jeśli masz już wygojone to możesz sprawdzić, ale proponuję wybierać te
testowane na obecność niklu. Mają zazwyczaj albo napisane "testowane na
obecność niklu", albo jakieś "nickelfrei". Jest szansa, że nie uczulą. Ja
jeszcze nie próbowałam, bo oczywiście mam tego pecha, że po zwykłych
kolczykach uszy mi może nie puchną, ale ze 3 dni pieką i swędzą (te miękkie
kawałki gdzie jest dziurka) i musze wtedy dezynfekować.
Poza tym kolczyki bez niklu są droższe, a te za 5-8zł prawie na pewno nikiel
posiadają. Dlatego się boję założyć coś, co nie jest srebrem (chociaż już
pisałam, że mam 2 identyczne łańcuszki, jeden mnie uczula, a drugi nie) lub
złotem.

Maja

1. Data: 2006-03-22 11:50:30

Od: "sylvia" <s...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" napisał
> [...]
>

> Tak też myślałam ze trzeba przetestować :) w takim układzie dla
> bezpieczeństwa poczekam jeszcze z miesiąc. Dziękuję za podpowiedź z
Sylwia

1. Data: 2006-03-22 13:01:22

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawia mnie, czemu bardzo wiele osób mówi "przekuć" sobie uczy.

uszy rzecz jasna

M.

1. Data: 2006-03-22 13:08:38

Od: "sylvia" <s...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielce przepraszam za wszelkie błędy i literówki :) Obiecuję poprawę :)
Pozdrawiam
Sylwia

L'oleal olume shocking-jak to diabelstwo ujarzmic?
Allegro - lista uczciwych sprzedawcow kosmet-gdzie?
Testery! - jak to sie ma do zdrowia?!
kiedyś - ktoś napisał o kostetyczne niedaleko placu Wilsona
testery prefum