Poradnia Rodzinna

1. Data: 2002-11-28 09:15:07

Temat: Poradnia Rodzinna
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka pytan.
Czy jest tu ktoś z Poznania?
Czy orentuje się ten ktos gdzie w Poznaniu znajduje się Poradnia Rodzinna?
Czy Waszym zdaniem osby tam pracujące są w stanie pomóc w problemach
małżeńskich?
pozdrawiam Znajdzisia

2. Data: 2002-11-28 09:33:10

Temat: Re: Poradnia Rodzinna
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajdzicha" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam kilka pytan.
> Czy jest tu ktoś z Poznania?

Ja jestem.

> Czy orentuje się ten ktos gdzie w Poznaniu znajduje się
Poradnia Rodzinna?

Nie orientuję się. Sprawdzałem w Panoramie firm, ale nie
udało mi się wytypować nic konkretnego. Myślę, że może
zadzwoń na informację medyczną lub miejską lub do większego
ośrodka zdrowia. W Poznaniu jest jeszcze Instytut
Eriksonowski, który zdaje się zajmuje się również takimi
tematami, lecz wizytu u nich z tego co wiem kosztują 80zł,
ale może oni skierują cię w odpowiednie miejsce.

> Czy Waszym zdaniem osby tam pracujące są w stanie pomóc w
problemach
> małżeńskich?

Myślę, że tak.
Sokrates

3. Data: 2002-11-29 09:58:26

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-11-29 13:45:07

Od: "medenes" <medenes@R_E_M_O_V_E.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również.

W tej chwili nie mam kontaktów pod ręką, ale wieczorem moge na priv ...
Mogę podesłać adres poradni przykościelnej (jeżeli by to Tobie nie
przeszkadzało).

Z całą pewnością. Zarówno w tych związanych z psychologia, jak i płodnością
(nie piszesz o jakie problemy chodzi)

Jakby co to prosze o kontakt na priv
Wysyłając usuń "R_E_M_O_V_E." z mojego adresu.

Pozdrawiam serdecznie
Tomek

RE:Testy przedlicealne
Testy przedlicealne