twoj mezczyzna i klub go-go

1. Data: 2002-11-26 17:12:03

Temat: twoj mezczyzna i klub go-go
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny, czy nie mialybyscie oporow, gdyby wasz men powiedzial, ze chce
isc z kolegami napic sie piwa i przy okazji obejrzec taniec na rurze?

ja swojego puscilam, poszedl z kilkoma kolegami, ktorzy wszyscy co do
jednego mu zazdroscili wyrozumiales zony, bo oni sami musieli naklamac, zeby
tam sie znalesc. i tak tam poszli, tyle tylko, ze nie powiedzieli o tym
swoim kobietom.

2. Data: 2002-11-26 17:18:42

Temat: Re: klub go-go dla każdego
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena"
> [...]
zeby
> tam sie znalesc. i tak tam poszli, tyle tylko, ze nie powiedzieli o tym

Ja się jednak bardzo dziwię kobietom ;-) Do takiego klubu to ja wyciągam
swojego męża i bawimy się razem świetnie. Z facetami wolałabym
go nie puszczać, chyba że poszłabym z nimi, jestem dobrą towarzyszką
na takie imprezy;-) Acha, i kłamstwo i zatajanie to to co zdecydowanie jest
dla mnie najgorsze i niewybaczalne. Nie czuję się wyrozumiała, to mieszanka
zaufania, pewności i umiejętności czerpania z życia.
Asia

3. Data: 2002-11-26 17:34:41

Temat: Re: twoj mezczyzna i klub go-go
Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> dziewczyny, czy nie mialybyscie oporow, gdyby wasz men powiedzial, ze chce
> isc z kolegami napic sie piwa i przy okazji obejrzec taniec na rurze?

Wysłałabym nie tylko do klubu go-go, ale na spotkanie z koleżanką z pracy, z
eks-TŻ itp.
Jeśli wraca - znaczy, że mu na mnie zależy;-)))
--
Małgosia

4. Data: 2002-11-26 17:39:12

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 18:12:03 +0100, rena <r...@p...pl> wrote:
: dziewczyny, czy nie mialybyscie oporow, gdyby wasz men powiedzial, ze chce
: isc z kolegami napic sie piwa i przy okazji obejrzec taniec na rurze?

ja bym nie miala. niech idzie, wroci w dobrym nastroju :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

5. Data: 2002-11-26 18:05:58

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa"
> Albo, że ma uprane, ugotowane i pod nos podane, to co się będzie tego
> wyzbywał.
Eee tam, pomoc domowa jest tańsza i łatwiesza w obsłudze niż żona.

> Co by nie puściła, bo czego się ma gapić na obce, wyższe, z większym
biustem
> wydry jakieś
A filmów nie ogląda? Do pracy nie chodzi? Na wakacje nie wyjeżdża?
Asia

6. Data: 2002-11-26 18:06:48

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeśli wraca - znaczy, że mu na mnie zależy;-)))

Albo, że ma uprane, ugotowane i pod nos podane, to co się będzie tego
wyzbywał. Głupi jakiś nie jest.;-)
Sowa
Co by nie puściła, bo czego się ma gapić na obce, wyższe, z większym biustem
wydry jakieś, i to jeszcze za pieniądze, które może wydać na prezent dla
mnie.
Po moim trupie.

7. Data: 2002-11-26 18:17:26

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziewczyny, czy nie mialybyscie oporow, gdyby wasz men powiedzial, ze chce
> isc z kolegami napic sie piwa i przy okazji obejrzec taniec na rurze?
(...)
Tylko po co?? Niech kupi zonie rurę i sama mu zatanczę, od kazdego kolegi
weżmiemy po 50 zł i bedzie dodatkowe źródło dochodu (byle tylko urząd
skarbowy sie nie dowiedział) :-)))))))))))))
A jakby mu sie juz żona przy rurze znudziła to dla odmiany czemu nie?? W
końcu na męski streptease sama bym poszła.

Magdalena+Karolka (27-10-97) +...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

8. Data: 2002-11-26 18:20:36

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sowa"
> Eee tam, pomoc domowa jest tańsza i łatwiesza w obsłudze niż żona.

I nie marudzi.

--
Małgosia

9. Data: 2002-11-26 18:33:07

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sowa"

> Eee tam, pomoc domowa jest tańsza i łatwiesza w obsłudze niż żona.

Pomoc domowa kosztuje, przeciętna żona jeszcze zarabia.

> A filmów nie ogląda? Do pracy nie chodzi? Na wakacje nie wyjeżdża?

W żadnej z tych sytuacji goła baba nie kręci mu tyłkiem ew. cycem przed
nosem, żeby wyciągnąć od niego ostatnie pieniądze.
Jak chce iść to ze mną. Sam - po moim trupie.
Sowa

10. Data: 2002-11-26 18:36:21

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Tylko po co?? Niech kupi zonie rurę i sama mu zatanczę, od kazdego kolegi
> weżmiemy po 50 zł i bedzie dodatkowe źródło dochodu (byle tylko urząd
> skarbowy sie nie dowiedział) :-)))))))))))))

podobno idealna kobieta to "3 x c", czyli: cycata, cysta i cudza:)

prośba o radę
prośba o radę
kobiece oswiadczyny? dlugie!
Prośba