twoj mezczyzna i klub go-go

191. Data: 2002-12-02 10:13:55

Temat: Re: twoj mezczyzna i klub go-go
Od: Nela Młynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS napisał(a):
> Że niespełna 22 letnie osoby na ogół nie mają jeszcze papierka czy
> że się tam i ówdzie co już napisaliśmy wczesniej parokrotnie? ;))))

Nie to :))) To drugie :) To czego nie zacytowałaś ;-))

Ale to był żart oczywiście i proszę nie rozpętajcie dyskusji ... na
temat, że niespełna 22 letnie osoby to się mogą/lub nie mogą tu i ówdzie
robierać ... proszę :)

Pozdrawiam,
Nela

192. Data: 2002-12-02 10:15:32

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Młynarska"
> [...]
> Ale to był żart oczywiście i proszę nie rozpętajcie dyskusji ... na
> temat, że niespełna 22 letnie osoby to się mogą/lub nie mogą tu i ówdzie

No coś Ty? :-) Tyle razy się do tego przyznałam otwarcie w tym
wątku, że nie sądzilam że po tak długim czasie jeszcze ktoś odkryje
odkryte :-) A druga sprawa: czy ktoś ma jakikolwiek argument że nie mogą??
Asia

193. Data: 2002-12-02 10:33:15

Temat: [OT nieco] Re: twoj mezczyzna i klub go-go
Od: Nela Młynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS napisał(a):
> Tyle razy się do tego przyznałam otwarcie w tym
> wątku, że nie sądzilam że po tak długim czasie jeszcze ktoś odkryje
> odkryte

Uciekło mi sporo postów (właściwie to odznaczyłam jako przeczytane) bo
od piątku nie czytałam niusów, zmieniłam system, czytnik niusów i nawet
nie wiedziałam, co już miałam za sobą a czego jeszcze nie :)

I teraz mam iBooczka i Jaguara ;-))) (a pochwalę się, a co!!) i cieszę
się jak głupia.

Pozdrawiam,
Nela

194. Data: 2002-12-02 17:44:00

Temat: Re: [OT nieco] Re: twoj mezczyzna i klub go-go
Od: "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

| Uciekło mi sporo postów (właściwie to odznaczyłam jako przeczytane) bo
| od piątku nie czytałam niusów, zmieniłam system, czytnik niusów i nawet
| nie wiedziałam, co już miałam za sobą a czego jeszcze nie :)

To doczytaj, bo będziesz niedouczona :) :)

K.

195. Data: 2002-12-03 04:34:10

Od: "FeLicja \(Kasia\)" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:
> Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie do konca jestem przekonana co do ich wyksztalcenia.
> Zazwyczaj ludzie wyksztalceni maja bardziej ambitne zajecia.

W Stanach wiele dziewczat na studiach dorabia wlasnie w ten sposob.
Pieniadze sa niezle, co pozwala im oplacic szkole i pokryc koszta
utrzymania.
Kasia

prośba o radę
prośba o radę