Prośba

1. Data: 2002-11-26 09:00:17

Temat: Prośba
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozecie odpowiadając na posty zostawiać sygnaturkę, zeby mozna było
zidentyfikować "post matkę", bo wielokrotnie dostaje same odpowiedzi bez
głównego postu i nawet nie wiem o co chodzi
:-(((((((((((

Magdalena+Karolka (27-10-97) +...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

2. Data: 2002-11-26 09:26:59

Temat: Re: Prośba
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> zidentyfikować "post matkę", bo wielokrotnie dostaje same odpowiedzi bez
> głównego postu i nawet nie wiem o co chodzi

Nie, nie możemy - sygnaturki należy wycinać. Natomiast każdy powinien mieć
poprawnie działałającego tzw. "wrote'a", czyli kto, kiedy i z jakiego konta
napisał(a) i nauczyć się ciąć po ludzku cytaty, gdzie "po ludzku
=inteligentnie".

JoP

3. Data: 2002-11-26 09:29:31

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
konta
> napisał(a) i nauczyć się ciąć po ludzku cytaty, gdzie "po ludzku

Skoro nie zgodne jest z netykieta podanie czegos takiego:
Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

to trudno, przezyje poprostu na połowe postów nie bede odpowiadac i myslę,
ze nie tylko ja mam taki problem.
Moze źle sie wyraziłam, ale jesli sygnaturka jest własnie to co zacytowałam
i nalezy to wycinanc to dla mnie to bezsensu:-((((((

4. Data: 2002-11-26 09:35:10

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

> [...]

> Moze źle sie wyraziłam, ale jesli sygnaturka jest własnie to co zacytowałam
> i nalezy to wycinanc to dla mnie to bezsensu:-((((((

Tweety, sygnaturka to:

> Magdalena+Karolka (27-10-97) +...(06-01-03)
> http://strony.wp.pl/wp/mwota/
> http://tweety2000.w.interia.pl/

Wiec Jola ma racje- Tobie chodzi o nie wycinanie tzw. "wrote'a", czyli
kto, kiedy i z jakiego
konta napisał(a). Prosbe mialas poprawna i zgodna z netykieta tylko
uzylas zlej nazwy do tego o co prosisz :)
pzdr
agi

5. Data: 2002-11-26 09:40:19

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)

Dzięki teraz przynajmniej wiem co i jak.

6. Data: 2002-11-26 10:32:47

Od: "Old Rena" <g...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

P.T."tweety" <t...@i...pl> opanowuje nazewnictwo
usenetowe:
> Skoro nie zgodne jest z netykieta podanie czegos takiego:
> Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości

[ciach]
To nie jest sygnaturka, lecz "wrote", czyli "wrotka" :) i o to JoP
chodziło.
Zaś sygnaturka jest po liście, czyli jest to:
Old Rena, wtrącalska staruszka
[Renata Gierbisz]

Życzenia Bożonarodzeniowe
Miłość, przywiązanie czy może egoizm - długie
Szwagier
Co byscie zrobili? - (rozwod)
O byciu ojcem raz jeszcze.