prośba o radę

1. Data: 2002-11-26 13:38:56

Temat: prośba o radę
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Na wstepie przepraszam że wysyłam posta który w zasadzie jest testowy ale
wysłałem 2 wiadomości i żadna nie doszła. Nie wiem co jest grane. Chcę więc
sprawdzic czy przypadkiem tamte nie były za długie. Pozdrawiam Martens

2. Data: 2002-11-26 13:46:00

Temat: Re: prośba o radę
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Chcę więc
> sprawdzic czy przypadkiem tamte nie były za długie. Pozdrawiam

A ile to było stron maszynopisu ? ;-)))

Qwax

3. Data: 2002-11-26 14:11:22

Temat: Odp: prośba o radę
Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...
> testowy ale
> Chcę więc
> Martens
> >
> A ile to było stron maszynopisu ? ;-)))
>
> Qwax

Chyba przeszło nie wiem w czym był problem - Martens

4. Data: 2002-11-27 07:44:14

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

nikt nie zasugerował jeszcze dwóch rozwiązań:

1. odstrzelić babę ( no ewentualnie można zaprosic na grzybki)

2. namówić na nią znajomego wroga o skłonnościach sado-
masochistycznych

;-))) - chociaż wiem że Ci nie do śmiechu.

Pozdrawiam
Qwax

5. Data: 2002-11-27 07:50:33

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 2. namówić na nią znajomego wroga o skłonnościach sado-
> masochistycznych
>
> ;-))) - chociaż wiem że Ci nie do śmiechu.

Zebyś wiedział - nie do śmiechu mi - jakieś pół roku temu ona wciągnęła w to
swoją rodzinę.
Pewnie myslicie że mięczak ze mnie ale ta sytuacja naprawdę mnie przerosła.
Martens

6. Data: 2002-11-27 08:06:27

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wciągnęła w to
> swoją rodzinę.
> Pewnie myslicie że mięczak ze mnie ale ta sytuacja naprawdę mnie

Rozumiem aczkolwiek lepiej wybierałem niewiasty (przynajmniej pod tym
względem)

Jeszcze mam trzeci pomysł - długo się zastanawiałem czy go podać bo
nie wiem czy sam bym go zrealizował (ale to w końcu również byłby
problem mojej TŻ)
Jaki pomysł:
- prowadzić normalne życie w którym byłoby miejsce również OFICJALNIE
dla tej trzeciej (bez seksu, czułości itp. z Twojej strony) Zwykły
układ koleżeński w którym trzecia mogła by bywać w Waszym domu, na
wspólnych imprezach i widzieć że jesteście niezniszczalni. Zasady jej
pobytów oparte byłyby na ogólnych zasadach Savoir-Vivre (z jego
konsekwencjami) a i Wam byłoby łatwiej podsunąć jej kogoś do miłości
wśród wolnych znajomych. (to działanie oparte jest na zasadzie "jak
nie możesz wroga zwyciężyć to się z nim połącz" - bez podtekstów!!!!)

Wiem że jest to problematyczny pomysł - istnieje wiele
niebezpieczeństw związanych z jego realizacją ale jak podajemy pomysły
to podajmy wszystkie - wybierzesz sam a przemyślenia mogą ci pomóc
nawet jak nie zastosujesz tego pomysłu

Pozdrawiam
Qwax

7. Data: 2002-11-27 08:17:21

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Wam byłoby łatwiej podsunąć jej kogoś do miłości
> wśród wolnych znajomych. (to działanie oparte jest na zasadzie "jak
> nie możesz wroga zwyciężyć to się z nim połącz" - bez podtekstów!!!!)

No jak podsuną znajomemu chorą psychicznie babę jako kandydatkę na drugą
połówkę to już im tylko wrogowie zostaną...

pozdr.Joanna

8. Data: 2002-11-27 08:47:49

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

podtekstów!!!!)

> No jak podsuną znajomemu chorą psychicznie babę jako kandydatkę na
drugą
> połówkę to już im tylko wrogowie zostaną...

A bo to wiadomo czy ona nie zmieni się w stałym związku (może tego jej
brak) a może facet tego potrzebuje (są na świecie różni ludzie)

Qwax

9. Data: 2002-11-27 08:49:52

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> A bo to wiadomo czy ona nie zmieni się w stałym związku (może tego jej
> brak) a może facet tego potrzebuje (są na świecie różni ludzie)

Qwax dla obrazu całości sytuacji. Ona rozwodzi się z mężem. Martens

10. Data: 2002-11-27 09:02:29

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> drugą
> >
> A bo to wiadomo czy ona nie zmieni się w stałym związku (może tego jej
> brak) a może facet tego potrzebuje (są na świecie różni ludzie)

W co się ma zmienić? w monstrum!?
imo normalna to ona nie jest i ktos kto miał pecha na nią trafic nic zrobić
nie może, oprócz całkowitego ignorowania jej poczynań, nawet policja w razie
jej gorszych wystąpień nic by tu nie pomogła, rodzina która pomaga jej w
tych wystąpieniach - no nie wiem jakie pobudki nimi kierują, albo są ślepi,
albo lubią zamieszanie
a żona delikwenta skoro wybaczyła mu juz zdradę, to dlaczego ma przestać go
kochać z powodu nachodzącej ich psychicznie chorej kobiety?

takie cóś każdemu może się niestety przydarzyć:(

znajomej córka miała taki przypadek z synem sąsiadów, choć absolutnie nigdy
nic ją z nim nie łączyło - facet potrafił zadzwonić do nich i bez słowa
otwierającemu przywalić kijem bejsbolowym-
policja umyła ręce
jedyna rada- póki nie doszło do rękoczynów i innych - ignorowac totalnie
osobniczkę, a ewentualnej rodzinie i znajomym mówić że jest ciężko chorą
psychicznie osobą i wymaga leczenia - bo to prawda i zaznaczać, ze sie jej
nie potępia tylko otoczenie, które nie pomaga jej się wyleczyć
bo ona jest chora i to poważnie a miłość nie ma tu nic do rzeczy

pozdr.Joanna

kobiece oswiadczyny? dlugie!
Prośba
Życzenia Bożonarodzeniowe
Miłość, przywiązanie czy może egoizm - długie
Szwagier